Onko tämä e36 alkuperäinen lastu?  
							
						
					E36 kysymyksiä ja vastauksia
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tod. näk. on, bemarin oma numero ylempi ja bosch alempi + amd 1991. Ex -94 is oli lastu amd:n tekemä kun iskemättömän boksin avasin.Originally posted by Jampsu87 View Post
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eiköhän se sitten ole alkuperäinen, tämäkin on vm 94 Is:stä.Originally posted by jr66 View PostTod. näk. on, bemarin oma numero ylempi ja bosch alempi + amd 1991. Ex -94 is oli lastu amd:n tekemä kun iskemättömän boksin avasin.
 
 Silloin aikoinaan kun auton ostin siinä piti olla Digi-techin lastu mutta tuohan siellä boksissa ostohetkellä möllötti E91 lci 330xd. E91 lci 330xd.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kuuluuko moottorista kuulua semmosta "lap lap lap..."(ääni ei oo korkee eikä matala, vaan aika siitä väliltä)ääni? Ihan kun rupellin siipi osuis johki, mut kuuluu jostain ruiskun kohalta. Kuuluu kun konepelti auki, kiinni en tiedä, kun en kokeillu, eikä oo pellissä sitä pahviaka paikoillaan. Onko tää ihan auton ominaisuus vai joku vika? Auto -93 2.0 vanos.
 Pistetään tääki tähän samaan viestiin, ni ei tarvi toista kirjotella. Pesin konehuoneen liuotinaineella ja huuhtelin painepesurilla. Annoin olla ehkä tunnin, kun pesin muuta autoa. Sit pistin käyntiin ja ajoin pihasta talliin, ni toimi puoli minuuttia ihan hyvin. Sit meinas sammua, mut auto pumppas ite kaasua ja lopuks sammu. Seuraavaana päivänä pistin käyntiin, mut teki taas samaa. Sit taas seuraavana päivänä yritin, ni en saanu edes käyntiin. Kuivattelin tulpanhatut/reiät, meni pari päivää ja laitoin käyntiin niin taas sama. Tänään pysy paremmin käynnissä, mut käynti seilaa, eikä vastaa kaasuun heti vaan miettii vähän aikaa. Ja kun painaa vähän enemmän kaasua, ni meinaa sen jälkeen sammua(sytytyksessä jotain?). Meniköhän tosta pesun aikana jotain vai riittääköhän kun kuivaa kaikki liittimet? Vähän niitä liittimiä oon jo kuivaillukki. Joku sano et ei sais kun ihan hennosti vedellä huuhdella ton konehuoneen ja et aivolaatikko tai ohjausboksi menee helposti rikki? Mikäköhän on ku tota tekee, ja kuuluuko toi ensimmäinen "lap lap" ääni ominaisuuksiin vai joku vika?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onko ominaisuus vai vika, 323i manuaali täyskaasulla kiihdyttäessä vaihteen vaihdon jälkeen miettii n. puoli sekuntia ennen kuin alkaa vetämään?
 Siis vaikka lappu on lattiassa, menee pieni hetki ennen kuin mitään alkaa tapahtua.
 Muuten toimii niinkuin pitääkin, ei nykimistä ja tehot tallella. Isommilla vaihteilla toimii.
 Imuvuotoja ei ole, eikä vikakoodeja.
 Vähän niin kuin kytkin luistaisi mutta kierrokset eivät nouse niin tuskin luistaakaan.
 Sama juttu oli jo viime kesänä.Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jeps! Tätä samaa asiaa oon miettinyt ittekkin. Tosin jossakin vaiheessa epäilin kun ei tästä juttua ole ollut, että on vaan omien korvien välissä 'se tunne'Originally posted by JJT View PostOnko ominaisuus vai vika, 323i manuaali täyskaasulla kiihdyttäessä vaihteen vaihdon jälkeen miettii n. puoli sekuntia ennen kuin alkaa vetämään?
 Siis vaikka lappu on lattiassa, menee pieni hetki ennen kuin mitään alkaa tapahtua.
 Muuten toimii niinkuin pitääkin, ei nykimistä ja tehot tallella. Isommilla vaihteilla toimii.
 Imuvuotoja ei ole, eikä vikakoodeja.
 Vähän niin kuin kytkin luistaisi mutta kierrokset eivät nouse niin tuskin luistaakaan.
 Sama juttu oli jo viime kesänä.  
 
 Kahta e36.sta (3256328) ajaneena olen huomannut saman..?
 
 Hyvä että joku muukin onpi huomannu tämän jutun.
 Kiinnostas kyllä tietää että mistä moinen johtuupi Baijerilainen Mutteri Wiritelmä 325 M-sport Baijerilainen Mutteri Wiritelmä 325 M-sport 
 Käyttikset:
 -Opel astra G vm.2004
 Ex-kulkineet:
 Honda Civic GranPrix 2007, Volvo V40 2,0T, Bashan 300cc, "Mopona" Triumph Daytona vm.2005, Mercedes Benz cosworth 1989, Mercedes Benz 190e sportline vm.1988, Volvo 460 vm.1992
 Citroen Xsara 1,8 vm.1998, Ford Escort vm.1993, Mazda 323 vm.1987
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ilmeisesti vanoksen tiivisteen kuluminen ajan myötä ainakin aiheuttaa tuommoista käytöstä mitä olen jenkkifoorumeilta ja muualta lukenut. Tiivisteen vaihdon jälkeen alavääntö (alle 3000rpm) paranee ja viive häipyy kokemusten mukaan. Alkuperäiset tiivisteet kuulemma alkavat rapistumaan jo alle 100000km aikana.Originally posted by JuhaX View PostJeps! Tätä samaa asiaa oon miettinyt ittekkin. Tosin jossakin vaiheessa epäilin kun ei tästä juttua ole ollut, että on vaan omien korvien välissä 'se tunne'  
 
 Kahta e36.sta (3256328) ajaneena olen huomannut saman..?
 
 Hyvä että joku muukin onpi huomannu tämän jutun.
 Kiinnostas kyllä tietää että mistä moinen johtuupi 
 
 Parannellun tiivisteen valmistajia ja lisätietoa:
  Automotive System SolutionsBeisan Systems provides class leading Vanos and systems solutions for BMW vehicles. We have been in Automotive System SolutionsBeisan Systems provides class leading Vanos and systems solutions for BMW vehicles. We have been in
 E36 323i -98
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei auttanu vanoksen tiivisteiden vaihto tuohon.Originally posted by EM^ View PostIlmeisesti vanoksen tiivisteen kuluminen ajan myötä ainakin aiheuttaa tuommoista käytöstä mitä olen jenkkifoorumeilta ja muualta lukenut. Tiivisteen vaihdon jälkeen alavääntö (alle 3000rpm) paranee ja viive häipyy kokemusten mukaan. Alkuperäiset tiivisteet kuulemma alkavat rapistumaan jo alle 100000km aikana.
 
 Parannellun tiivisteen valmistajia ja lisätietoa:
  Automotive System SolutionsBeisan Systems provides class leading Vanos and systems solutions for BMW vehicles. We have been in Automotive System SolutionsBeisan Systems provides class leading Vanos and systems solutions for BMW vehicles. We have been in
 http://www.drvanos.com/Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Vanoksen kääntyminen kestää hetken, siks S-moottoreissa on moninkertaiset käyttöpaineet vanoksessa. Korostuu hivenen tossa M52:ssa joka rakennettiin, kun vanoksen kääntäminen tuo bauttiarallaa 100nm lisää vääntöä, niin voi kuvitella sitä kuminauhaefektiä kun iskee lanan lattiaan 325i -08 325i -08
 i3 REx -17
 M5 -98 Imolarot
 535i -90 N/A project (maatumassa)
 
 Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Samoista piuhoista tietennii ku ne mistä ottaa sisävalollekki? Kattele mihin se piuha lähtee siitä katkasijasta.Originally posted by BMWSaloon View Postpitäis saaha etu jalkatilaan laitettua valot siten että pelaa sisävalojen mukaan..:think mistäs ois helpoin ottaa virrat niille?
 
 
 Mistä mä näen/muistaako kukaan suoriltaan 100% varmuudella että minkä kokonen sisähalkasija on niillä molemmilla letkuilla jotka lähtee ohjaustehostimensäiliöstä?Nyt:
 MB Sprinter 313cdi vm04, 750tkm 
 E38 740dA vm99, ikuisuusrojekti Virosta
 E38 725tdsA vm96, käyttis
 E36 316i vm98, latolöytö
 HD Spora 883/1200 vm91
 
 EX:
 E39 525tdsA
 E36 320
 MB w210 220d
 MB w210 270cdi
 MB w201 Avatgarde azzurro
 MB w124 300d
 +paljon muuta romumetallia ruotsista, ameriikasta, saksasta ja jaappanista
 Comment
 
	
Comment