Originally posted by Jondis
View Post
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Farkussa se antenni on kuskin puolen takimmainen sivuikkuna. Radiovahvistin tosiaan takimmaisessa c-pilarissa samalla puolella kuin antenniki, radioyksikkö taas sijaitsee takakontin välipohjassa vararengaskotelon ja takapenkin välissä.
-
Antenni = takalasinlämmitin, samat raidat tuplaa kahdessa eri käyttötarkoituksessa.Originally posted by Jondis View PostMitäs testaustoimenpiteitä sille voi suorittaa ja onko ite antenni sitten takalasissa?
Ainakin omassani näin. Myöhemmissä malleissa löytyy niitä hainevä antenneita.
Leave a comment:
-
Antennivahvistin pitäis olla kuskinpuolen c pilarissa siellä verhoilun takanaOriginally posted by Jondis View PostMistä lähdetään hakemaan vikaa, kun radio kuuluu huonosti? E46 sedan 9/03 isolla navilla.
Edit: onko näissäkin antennivahvistin jossain ja saako sen toimivuuden/toimitattomuuden jotenkin helposti testattua? Ja onko antenni jossain laissa vai katolla(siellä on joku "hainevä")?
Leave a comment:
-
Mistä lähdetään hakemaan vikaa, kun radio kuuluu huonosti? E46 sedan 9/03 isolla navilla.
Edit: onko näissäkin antennivahvistin jossain ja saako sen toimivuuden/toimitattomuuden jotenkin helposti testattua? Ja onko antenni jossain laissa vai katolla(siellä on joku "hainevä")?Last edited by Jondis; 23-12-2016, 22:12.
Leave a comment:
-
Tarvitseeko sadetunnistin minkäänlaista koodausta/kalibrointia kun pyyhkijöiden viiksi vaihdettu? Sadetunnistin lakkasi ainakin toimimasta kun vaihdoin viiksen. :think Osanumeroita ei viiksille löydy kuitenkaan kuin yhtä, eli samalla viiksellä mennään oli sadetunnistin tai ei?
Leave a comment:
-
Olikos tämä se nimimerkki ///M3 vanha?Originally posted by Demz View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/m3/8435781
Kenelläkään täällä koppia kyseisen auton historiasta/edellisistä omistajista? Varoivaisessa hakusessa m3, ja tuo pisti silmään.
Leave a comment:
-
Onko m3 look tai m-sport2 etupuskurin laitossa mitään ihmeellistä? Että tarviiko ostaa jotakin muuta kuin pelekkä puskurin nahka? Onko kiinnitys samantapanen kuin e36 kopassa? 99vm sedan auto jossa vakio puskuri nyt.
Leave a comment:
-
http://www.nettiauto.com/bmw/m3/8435781
Kenelläkään täällä koppia kyseisen auton historiasta/edellisistä omistajista? Varoivaisessa hakusessa m3, ja tuo pisti silmään.
Leave a comment:
-
M3 SMG.
Vai manuaalina kuitenkin ?
Kestääkö smg vaihteisto ja onko huolestuttavia ongelmia tiedossa ?
Leave a comment:
-
Joo häätyy perehtyä ajan kanssa siihen torqueen ja tutkia mitä kaikkea sillä näkee ja jos ei muuta niin käyttää jollain johdon nokassa kellä kunnon laitteet ja enempi tietoa nuista vikakoodeista.
Tuli kyllä hyvin paljon mieleen siitä hyytymisestä edellinen e36 m52b28 joka alkoi juurikin yhtäkkiä samallaila hyytymään ja rykimään hetkeksi eikä vastannut kaasuun kunnes lähti taas vetämään normaalisti ja parin päivän päästä ei enään työpaikan pihalla bensapumppu inahtanutkaan.
Leave a comment:
-
Itse en ole käyttänyt torqueta, niin en osaa sanoa. Kannattaa vilkaista mitä kaikkea sillä näkee.Originally posted by katiska View PostUusi oli pumppu kuulema ollut minkä sinne oli vaihtanut edellisen hajottua. Pystyyköhän ne fuel trim arvot katsomaan tolla torquella? Ite kun en hirveesti siihen ohjelmaan vielä perehtyny ja niitä vikakoodeista ei sen kummemmin muuta nähny kun ne tekstit mitkä tuohon ylemmäs laitoinki. Tosiaan korjaamolta lähtiessä auto teki parin sekunnin ajan niin että meinasi hyytyä eikä oikein vastannut kaasuun kuin pintakaasuun ja hetken päästä lähti taas vetämään normaalisti ja toimi kuten pitikin.
Leave a comment:
-
Uusi oli pumppu kuulema ollut minkä sinne oli vaihtanut edellisen hajottua. Pystyyköhän ne fuel trim arvot katsomaan tolla torquella? Ite kun en hirveesti siihen ohjelmaan vielä perehtyny ja niitä vikakoodeista ei sen kummemmin muuta nähny kun ne tekstit mitkä tuohon ylemmäs laitoinki. Tosiaan korjaamolta lähtiessä auto teki parin sekunnin ajan niin että meinasi hyytyä eikä oikein vastannut kaasuun kuin pintakaasuun ja hetken päästä lähti taas vetämään normaalisti ja toimi kuten pitikin.
Leave a comment:
-
Ei ole mitään eroa, kun samaa on käytetty varaosaluettelon mukaan 316i-330i.. Laittoiko käytetyn pumpun vai miten se pumppu on 325 pumppu? Miltä ne fuel trim arvot näyttää? Siellä voi olla imuvuoto tai sitten pumppu tekee hidasta kuolemaa.Originally posted by katiska View PostAuto käytetty nosturilla ja siellähän oli jarruputkessa reikä oikealla takana.
Sitten seuraavaan ongelmaan.(tuntuvat nyt kaikki ongelmat tulevan päällekkäin
) Autolla ajoin nyt jarruvian ilmestyessä sen verran että korjaamolla kävin ja siinä matkalla tosiaan sytytti moottorinvika valon ja puhelimella torque ohjelmalla tarkistin vikakoodit niin antoi P0170 Fuel Trim(bank 1) ja P0173 Fuel Trim Malfunction(bank 2). Auton entisen omistajan mukaan autoon vaihdettu joskus 325 bensapumppu mikä kuulema välillä antanut hänen aikana vikakoodia. Mitähän nuo vikakoodit tarkoittaa ja voiko se ylipäätään sen pumpun takia vikakoodeja annella tai onko 320 ja 325 pumpuilla ylipäätään mitä eroa?
Leave a comment:
-
Auto käytetty nosturilla ja siellähän oli jarruputkessa reikä oikealla takana.
Sitten seuraavaan ongelmaan.(tuntuvat nyt kaikki ongelmat tulevan päällekkäin
) Autolla ajoin nyt jarruvian ilmestyessä sen verran että korjaamolla kävin ja siinä matkalla tosiaan sytytti moottorinvika valon ja puhelimella torque ohjelmalla tarkistin vikakoodit niin antoi P0170 Fuel Trim(bank 1) ja P0173 Fuel Trim Malfunction(bank 2). Auton entisen omistajan mukaan autoon vaihdettu joskus 325 bensapumppu mikä kuulema välillä antanut hänen aikana vikakoodia. Mitähän nuo vikakoodit tarkoittaa ja voiko se ylipäätään sen pumpun takia vikakoodeja annella tai onko 320 ja 325 pumpuilla ylipäätään mitä eroa?
Last edited by katiska; 20-12-2016, 14:04.
Leave a comment:
Leave a comment: