onko 328i -98vm integroitu kaasuläpän asentoanturi? Kun ei löydy mistään ?
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by GeeTee View Postonko 328i -98vm integroitu kaasuläpän asentoanturi? Kun ei löydy mistään ?
Hätävarana toimii mekaanisesti.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Auttakaahan joku.
Äsken huomasin, että autossani sirisee jokin n. 3000rpm kakkosvaihteesta ylöspäin. Ääni tuntuu kuuluvan jostakin kabiinin etupuolelta ja tosiaan alkaa noin 3000rpm paikkeilla ja loppuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Ääni siis kuulostaa sirinältä ja vähän kuin jokin resonoisi. Ääni ei kuulu tyhjäkäynnillä kierroksia nostaessa! Käytännössä jos vitos vaihteella pitää kierrokset tuossa niin ääni kuuluu koko ajan.
Vinkkejä kaivataan? Onko jollain ollut samankaltaisia ongelmia?
Auto on 318iGLK 320CDI 4Matic
e90
e46
e36
Comment
-
-
Hälyttimen sireenin asennuksesta e46 -2001....
Oli tarkoitus asentaa sireeni keskuslukituksen jatkoksi jotta äänimerkki kertoisi lukituksesta valojen vilauttelun lisäksi, mutta ei tuossa "paskassa" ollutkaan johdotuksia valmiina mihin liittää sireeni....
Purin auton rintapeltiä aina sinne saakka että näkyi esim lasinpyyhkimien johtosarat. Mutta tuota hälyttimelle tarkoitettua pistoketta en saanut silmiini. Sen olisi kai pitänyt olla apukuskin puolella, mutta ei, eikä kuskin puolellakaan...
Onko noissa E46:ssa oletuksena johdotukset mahdollista tehdashälyttimen asennusta varten?
Retrofittinä tuohon on hälytin saatavana, joten sen perusteella voisi olettaa että johtosarja sireenille pitäisi jossain olla.
Vai enkö vaan osaa?
Seurasin tätä ohjetta: http://forum.e46fanatics.com/showthr...ighlight=alarm
Comment
-
-
Originally posted by Ape View PostMinkälainen homma tuon cdv:n poisto on e46:sta?
Itse poistin ton jo ajat sitten ja vaihdoin tuoreet nesteet/ilmasin järjestelmän siinä samalla..
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostErittäin helppo homma!
Itse poistin ton jo ajat sitten ja vaihdoin tuoreet nesteet/ilmasin järjestelmän siinä samalla..Id.4
ex: Toyota avensis
Ex :Skoda octavia combi 2.0tdi 4x4 -07
ex:Audi a6 avant 1.8t
ex: Suzuki gsx-r750 k6
ex: Imolarot e46 325i touring M-sport
ex: Audi a4 1.8t Q avant -96
ex: e36 320 coupe -93
Comment
-
-
Kyllä, jarrunestettä.
Itse huuhtelin ja täytin koko järjestelmän alipaineimuria käyttäen tätä litkua: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/605953/0
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostKyllä, jarrunestettä.
Itse huuhtelin ja täytin koko järjestelmän alipaineimuria käyttäen tätä litkua: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/605953/0Id.4
ex: Toyota avensis
Ex :Skoda octavia combi 2.0tdi 4x4 -07
ex:Audi a6 avant 1.8t
ex: Suzuki gsx-r750 k6
ex: Imolarot e46 325i touring M-sport
ex: Audi a4 1.8t Q avant -96
ex: e36 320 coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by hiiliviiksi View PostEi nyt periaatteessa liity mitenkään mihinkään, mutta kerrompa kuitenki.
Eli aamulla ajelin töihin ja puhelin lepäs pelkääjän jakkaralla, tiukassa kurvissa se sitten sinkoutu oven ja penkin väliin. Ajattelin että ajan työmaalle ja nappaan sitte ylös sen.
Noh kuinkas kävikään, puhelinta ei näy missää, pistin kaverin soittamaan ja ääni kuulosti tulevan lattian alta. Siinä hetken aikaa raavin päätä ja kuulostelin. Lopulta paikallistin luurin pelkääjän penkin alta, ja tarkemmin sieltä ilmastoinninputkesta. Siis ne kaksi torvea jotka ovat penkin alla.
No ei saatana sitä sieltä ronkkimalla saanu. Penkki pois ja lattiaverhoilua ravottaa ja matto puukolla Nokian Lumia 800:n kokonen reikä hormiin. Ja oli muuten melekosen tiukkaan rakoon ittensä saanu. Ei toivoakaan että muulla konstilla ois pois saanut.
Että semmone sattuma, pitäkää puhelimesta huolta ku ajatteE34 535i -89
E46 318i Touring -02
E36 323i Touring -97
Comment
-
-
Elikkäs talvi tekee tuloaan ja pitäisi alkaa hommata lohkolämmitintä ja sisätilahaaroitinta yms niin osaako joku kertoa tai onko kelläkään kokemusta mikä merkki ja minkälainen lohkolämmitin ois parhain ?
Itse olen aina luottanut siihen joka "uppoaa" koneen kylkeen ja lämmittää sitä kautta mutta motonetistä en saanu kuin säteilylämmitintä ja letkulämmitys vaihtoehtoja ? Eli onko edes (330d vm2002 sedan) malliin sitä mikä menee moottorin sisään ja lämmittäisi sieltä ? Jos ei niin onko kokemusta / tietoa kumpi olisi parempi lohkolämppäriksi säteilyjuttu ja letkulämmitys ? :think
ja kiitos etukäteen vastauksilleNEW - BMW E46 330D Sedan - 02
EX - BMW E36 328i Coupè -95
Comment
-
-
Originally posted by huvee- View PostElikkäs talvi tekee tuloaan ja pitäisi alkaa hommata lohkolämmitintä ja sisätilahaaroitinta yms niin osaako joku kertoa tai onko kelläkään kokemusta mikä merkki ja minkälainen lohkolämmitin ois parhain ?
Itse olen aina luottanut siihen joka "uppoaa" koneen kylkeen ja lämmittää sitä kautta mutta motonetistä en saanu kuin säteilylämmitintä ja letkulämmitys vaihtoehtoja ? Eli onko edes (330d vm2002 sedan) malliin sitä mikä menee moottorin sisään ja lämmittäisi sieltä ? Jos ei niin onko kokemusta / tietoa kumpi olisi parempi lohkolämppäriksi säteilyjuttu ja letkulämmitys ? :think
ja kiitos etukäteen vastauksille
Omassani on säteilylämmitin (Defa) ja hyvin on pelittänyt, kaverina sisätilanlämmitin. 1-1,5h lämmitystä riittää kovillakin pakkasilla.
Letkulämmittimestä en tiedä.** S203 C250 CDI 4Matic ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Comment
-
Comment