Originally posted by Ardi00
View Post
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BmwGt View PostKummalinen oire eilen lähti 3 tuntia ajon jälkeen webasto pyörimään mutta tänä aamuna ei taaskaan vaikka oli yön ylläpitoälylaturissa... onko siellä joku suodatin ja diiseli jähmettyy sinne?
lähtee sillon käyntiin ku ajettu vasta niin on diisseli sen verta notkiampaa.
Comment
-
-
Originally posted by veikkaaja View PostMites päin noissa on noi ajovalot, eli onko lähivalot ne ulommat vai sisemmät siinä umpiossa? Tuli omasta purettua noi umpiot ja nyt ei stna muista et miten päin ne kuulus ollaEX e46 316 peruskäyttis. Sillä tehottomimalla myllyllä :<
EX e36 325i vanokseton pikkulohko.
EX e34 535i kuningaskoppa kuningasmoottorilla.
NYT e39 535i V8 mörkömoottori
NYT e28 518 kaasaritykki ehkäpä projektiksi :think
Originally posted by Alpina E34Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on.
Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment
-
-
Originally posted by Matte1411 View PostOnko kaikissa manuaalivaihteisissa E46 malleissa tosiaan samanlainen jäähdytin? Eikö ilmastointi tai että onko bensa tai diesel tms vaikuta asiaan?
Mitenkäs tuommoisen -99 vuoden 320i:n jäähdytinjärjestelmä ilmataan? Onko siinä joku ilmausruuvi vai pitääkö vaan antaa käydä ja kaadaa nestettä ja puristella letkua?
Kaverin tallissa täytyy tuota laittaa niin täytyy vähän kysellä etukäteen ja varautua.
Lisätääs vielä sen verran että onko näissä myös kaikissa samanlaiset nää etupään muoviosat, tarvitsisin eteen sisälokarien etuosat, sen puskurin alalaidassa olevan ritilän, ja sen ison syylärin edessä olevan muovin missä on munuaisreiät.Last edited by Matte1411; 13-01-2013, 18:20.BMW E46 320i -99
BMW E30 320i -85
Comment
-
-
Hommasin tossa e46 323ci, ja ulkosesti katottuna ei lohkolämmitintä ole ja liikkeen tiedoissakaan ei lukenu lohkolämppäristä mtn, joten aattelin semmosen hommata jos jostain käytettynä vastuksen saisNii käykö esim. jostain 318 sedanista se vastus? vai pitääkö samanlaisesta kaarasta olla? :think
Comment
-
-
Originally posted by Henkka992 View PostHommasin tossa e46 323ci, ja ulkosesti katottuna ei lohkolämmitintä ole ja liikkeen tiedoissakaan ei lukenu lohkolämppäristä mtn, joten aattelin semmosen hommata jos jostain käytettynä vastuksen saisNii käykö esim. jostain 318 sedanista se vastus? vai pitääkö samanlaisesta kaarasta olla? :think
Autoosi ei ole olemassa perinteistä lohkolämmitintä vaan pelkästään silitysrautamallinen säteilylämmitin tai yleismallin "letkulämmitin". Säteilylämmitin on helppo laittaa käytettynäkin, jos sellaisen vain jostain löytää.G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostAutoosi ei ole olemassa perinteistä lohkolämmitintä vaan pelkästään silitysrautamallinen säteilylämmitin tai yleismallin "letkulämmitin". Säteilylämmitin on helppo laittaa käytettynäkin, jos sellaisen vain jostain löytää.
Jossai luki että magneetilla tulee kiinni? eli ne säteilylämmittimet ei oo merkki kohtasii? Ja netistä en löytäny hintojakaa
Comment
-
-
Originally posted by Ardi00 View PostTermari, vesipumppu vaihdettu ja oikein ilmattu ei vieläkään lämmintä hyttiin. Puhallin melkeen täysillä eikä tule ilmaa edes kovaa, siili loppu?
Missä on e46 sedan -99 vesiventtiili?
Mitään muuta ideaan miten saadaan lämmintä kabiiniin ja auton lämmöt muuten käyttäytyy normaalisti!"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Jarruttaessa sigun auto täristää ja nykii, noita ketjuja lukeneena tietää etupään ripustusjumppaa. Tieten jarrusatulat pitää käydä ainakin läpi ja herkistellä liu'ut. Mutta mitäs settiä noihin eturipustuksen osiin kattelis vai osteleeko osa kerrallaan? Meinasin vaihtaa aluksi ainakin alatukivarret ja reaktiotangot. Koiranluut on vaihdettu viime keväänä. Ja tuleeko noissa seteissä yleensä puslia mukana? Ja jos tulee niin onko syytä ainakin alatukivarren takapusla laittaa powerflexiä?
Comment
-
-
Originally posted by mixout View PostJarruttaessa sigun auto täristää ja nykii, noita ketjuja lukeneena tietää etupään ripustusjumppaa. Tieten jarrusatulat pitää käydä ainakin läpi ja herkistellä liu'ut. Mutta mitäs settiä noihin eturipustuksen osiin kattelis vai osteleeko osa kerrallaan? Meinasin vaihtaa aluksi ainakin alatukivarret ja reaktiotangot. Koiranluut on vaihdettu viime keväänä. Ja tuleeko noissa seteissä yleensä puslia mukana? Ja jos tulee niin onko syytä ainakin alatukivarren takapusla laittaa powerflexiä?
Alatukivarren takapusla on hyvin yleinen väristyksien aiheuttaja ja sinne monet, minä mukaanlukien on PowerFlexiä tilalle laittanut. Se alatukivarren pallonivel on myös tärinää aiheuttavien osien listalla. Väljä raidetangon pääkin kyllä aiheuttaa tärinää. Mitä mahdoit tarkoittaa reaktiotangoilla, niitä kun ei nelikutosesta taida löytyä?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Niin siis kyllä ne männät kannattaa käyttää ihan kokonaan pois ja putsata sylinteri.
Vaikka nesteitä nyt olisikin vaihdettu ajallaan (mitä aika harvoin kuitenkaan tapahtuu) niin sinne kertyy silti sakkaa ja paskaa väliin.
Kasauksessa ihan ehdoton tökötti tuo Aten jarrukumirasva, loistavaa kamaa- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostJarrusatuloiden huolto kannattaa tehdä ihan ensimmäisenä. Uudet liu'ut, tiivisteet ja satuloiden huolellinen puhdistus kaikesta paskasta. Kannattaa sen verran polkea mäntiä ulos myös, että näkee missä kunnossa ne on.
Alatukivarren takapusla on hyvin yleinen väristyksien aiheuttaja ja sinne monet, minä mukaanlukien on PowerFlexiä tilalle laittanut. Se alatukivarren pallonivel on myös tärinää aiheuttavien osien listalla. Väljä raidetangon pääkin kyllä aiheuttaa tärinää. Mitä mahdoit tarkoittaa reaktiotangoilla, niitä kun ei nelikutosesta taida löytyä?
Comment
-
Comment