Nyt rupes kiinnostamaan xenon valot. Onko järkeä laittaa xenon muunnos sarja -99 e46, jossa halogeeni umpiot? Tekeekö niillä 60€ sarjoilla mitään? Vai kannattaako pitää vaan suosiolla halogiini valot ja niihin kirkaan valkoset polttimot tai ledi poltimot?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zedot View Postterve vaan kaikille!
Tuli omalle -01 e46 320d:lle hylky leimalta. Syynä käsijarrun toimimattomuus. Peruutettaessa taakse, käsijarru pitää normaalisti, mutta kun eteenpäin menee niin käsijarru ei pidä tippaakaan. Autoa voi työntää eteenpäin käsijarru päällä eikä minkäänlaista tehoa löydy. Käsijarru toimii täysin satunnaisesti. Käsijarrupalat on vaihdettu viime kesällä. Kokemuksia? vastauksia?F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostEi tee, jälkiasennus xenonit on aivan kauheat heijastinumpiossa kun valo sinkoilee minnesattuu.
Laita mieluummin alkuperäiset umpiot. Jotta ne on lailliset tarvitset jokatapauksessa pesurit ja automaattisen tasonsäädön.
Comment
-
-
On mahdollista tehdä mutta vaatii ison osaamisen koota sopiva heitin ledeistä. Niillä valmiiksi polttimon muotoon laitetuilla ei tee yhtään mitään. Irtotavarana saa tehokkaita ledejä, niitä haluamasi määrän, lisäksi linssejä saa aika hyvin myöskin. Jäähdytyksen ja valokuvion kanssa tulee isoimmat ongelmat. Valoteho on tod.näk parhaimmillaankin huonompi kuin halogeeneissä...
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostOn mahdollista tehdä mutta vaatii ison osaamisen koota sopiva heitin ledeistä. Niillä valmiiksi polttimon muotoon laitetuilla ei tee yhtään mitään. Irtotavarana saa tehokkaita ledejä, niitä haluamasi määrän, lisäksi linssejä saa aika hyvin myöskin. Jäähdytyksen ja valokuvion kanssa tulee isoimmat ongelmat. Valoteho on tod.näk parhaimmillaankin huonompi kuin halogeeneissä...
Comment
-
-
M47D20N koneesee vaihtanu noi moottorin kumityynyt. Samalla vaihdettiin ne kun kardaani täytyi käyttää irti. Eli kardaani irti, tyynyjen mutterit löysälle ja vaihdelaatikkonostimella pumpattiin konetta ylöspäin. Tarvi pari pitkää jatkovartta ja ehkä jopa nivelillä varustettu jos oikein muistan. Sitteku konetta nostanu ylöspäi ni vanhat kumit pois ja uudet tilalle.
En tiedä onko kardaani pakko irroittaaG20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by janne30 View PostM47D20N koneesee vaihtanu noi moottorin kumityynyt. Samalla vaihdettiin ne kun kardaani täytyi käyttää irti. Eli kardaani irti, tyynyjen mutterit löysälle ja vaihdelaatikkonostimella pumpattiin konetta ylöspäin. Tarvi pari pitkää jatkovartta ja ehkä jopa nivelillä varustettu jos oikein muistan. Sitteku konetta nostanu ylöspäi ni vanhat kumit pois ja uudet tilalle.
En tiedä onko kardaani pakko irroittaaBMW F21 120D M-perfomance
Comment
-
-
Originally posted by suhonen View PostTyhmä jatkokysymys äkkiä, onkos osat 4 ja 7 ihan samat.? kun sellasen käsityksen nyt sais tosta kuvasta ja numeroista.
M47N:lle E46 touringissa näyttäis RealOEM:ssä olevan eri osanumerot vasurille ja oikealle, oikeanpuoleinen tukikumi on vielä erilainen manuaalissa ja tomaatissa.
Eli eivät ole samoja.
Comment
-
Comment