Originally posted by aku1979
View Post
E90/E91/E92/E93 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No onhan se N57 ihan eri moottori kuin vanhempi M57 - lienee siksi käyntiäänessäkin eroa.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive '20 mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti '22 individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
Tämä on näissä autoissa tyyppivika, ainakin alkupään LCI, korjaantuuko myöhemmin, en tiedä? Tähän löytyy jopa virallinen PUMA ohje korjaukseen. Menikö koko umpio uusiksi vai oliko joku lisätuki mikä asennettiin, en muista.Originally posted by Banned View PostMissähän välissä välystä, kun repsikan umpio tuntuu tärisevän montuissa. Kumpikin umpio tuntuu käsin väännettäessä liikkuvan samalla tavalla, mutta repsikan umpio vipattaa ajaessa herkemmin.
Valitin asiasta kun oma auto oli vielä 36kk ikäinen, mutta ei mennyt takuuseen, Laakkosella todettiin vaan että ns. tyyppiongelma. Tutkin asiaa aikani ja totesin että vaivalloinen operaatio ja ei maksa vaivaa - annoin olla.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive '20 mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti '22 individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Taisi muuten lukea auton mukana tulleissa papereissa, että oli jossakin vaiheessa umpion tärinää yritetty huollossa selvittää, mutta ei ollut löytynyt mitään vikaa.Originally posted by Dualfun View PostValitin asiasta kun oma auto oli vielä 36kk ikäinen, mutta ei mennyt takuuseen, Laakkosella todettiin vaan että ns. tyyppiongelma. Tutkin asiaa aikani ja totesin että vaivalloinen operaatio ja ei maksa vaivaa - annoin olla.KTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
Tässä:Originally posted by Dualfun View PostTämä on näissä autoissa tyyppivika, ainakin alkupään LCI, korjaantuuko myöhemmin, en tiedä? Tähän löytyy jopa virallinen PUMA ohje korjaukseen. Menikö koko umpio uusiksi vai oliko joku lisätuki mikä asennettiin, en muista.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=51_6258
Osa #12, huomaa myös PUMA ohjeen referenssi. Ilmeisesti osa korjausta on laittaa tuo pultti ja mutteri joka alla listataan.
Tuon mukaan korjaantuu 05/2011.
Saksalaisen sanoin:
"ist ein bekanntes Problem! gibt im ETK extra Halter aus Alu die zusätzlich zu den Kunstoffhaltern verbaut werden."
= Alumiininen lisätuki muovisten tukien tilalle.Last edited by Dualfun; 15-01-2016, 11:28.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive '20 mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
F40 128ti '22 individual storm bay metallic w/ dakota perf. magmarot/akzent
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E90 320i LCI ///M-Sport '09, E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Thänks. Saapi nähdä jaksaako tuollaista koskaan hommata tai ruuvata paikalleen.Originally posted by Dualfun View PostTässä:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=51_6258
Osa #12, huomaa myös PUMA ohjeen referenssi. Ilmeisesti osa korjausta on laittaa tuo pultti ja mutteri joka alla listataan.
Tuon mukaan korjaantuu 05/2011.
Saksalaisen sanoin:
"ist ein bekanntes Problem! gibt im ETK extra Halter aus Alu die zusätzlich zu den Kunstoffhaltern verbaut werden."
= Alumiininen lisätuki muovisten tukien tilalle.KTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
-
Voiko näitä E9x sarjan autoja ladata peräluukun tupakansytyttimen kautta?
BMW:n alkuperäisessä kitissä tuollainen tulee mukana. http://tinyurl.com/zr84jn2
Comment
-
Oho....mielenkiintoista jos noin on.Originally posted by brainsurgery View PostVoiko näitä E9x sarjan autoja ladata peräluukun tupakansytyttimen kautta?
BMW:n alkuperäisessä kitissä tuollainen tulee mukana. http://tinyurl.com/zr84jn2
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostVirtaahan sieltä ei ulos tule jos auto on sammuksissa mutta meneekö toiseen suuntaan?
Eli ei.Originally posted by Chuck VosslerWhen you go to buy a BMW Charging system, they are gonna ask for your BMW year and model. The reason for this is that starting with the E90 3 Series era, the method of attaching these changed from a plug-in cigarette lighter style (E46 and older) to an alligator clip style. I like the cigarette style much better because it’s so easy to use. However, modern BMWs no longer have powered cigarette lighters when the keyis out of the car. So plugging it in won’t charge the batteryKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment
-
-
Minä olen laittanu vaan ctekin konehuoneesen ja sieltä töpseli ajovalon juuresta tolppaan. Mahtuu olemaan ihan nätisti konepelti kiinni, eikä virtajohtokaan painu, kun katsoo vaan mistä kohti piuhan ujuttaa.Originally posted by brainsurgery View PostCTEK oli lähinnä mielessä ja jonkinlaista kiinteää asennusta ajattelin talven ajaksi, ettei tarvitse kuin laittaa töpseli seinään jos akun varaus alkaa tippua liikaa webaston käytön takia.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
DEFAlla ja Calixilla ainakin ihan tuohon tarkoitukseen soveltuvia. Defoja asennellut kolmeen autoon ja seurannut toimintaa, on kätevä.Originally posted by brainsurgery View PostCTEK oli lähinnä mielessä ja jonkinlaista kiinteää asennusta ajattelin talven ajaksi, ettei tarvitse kuin laittaa töpseli seinään jos akun varaus alkaa tippua liikaa webaston käytön takia.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
Comment