Väärät rengaspainehälytykset alkaa nyt rasittamaan ja mikään ei auta.
Onko rattisuorassa? Joskus jos esim takaa on jonkun tukivarren pusla repsahtanut niin pyöränkulma voi olla muttunut sen verran että kulkukulma ei ole enää kohdallaan. -> häly. Muistaakseni mulla kävi joskus noin e90:ssä tai sitten sen edeltäjässä e46:ssa.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Onko E91:see takapyörän laakeriks ainoa vaihtoehto OEM?
Esim. Motonetissä SKF, 39.90€. Alkuperäislaatuinen.
Pakko kysyä ku kirjoteltu että vaiheltu parii kertaa ku ei ABS oo joillain toiminu enää taistelun jälkee
Kyllä skf laakerit ovat ihan alkuperäisosia/vastaavia automerkistä riippuen.
Alkuperäiset bmw:n taitaa olla joko skf tai fag:n valmistamia. Ainakun otetaan osia auki ja irti niin on riski että joku anturi tmv. ottaa kipeää. Mutta varmasti toimii jos suinkin on oikea varaosanumero.
Kyllä skf laakerit ovat ihan alkuperäisosia/vastaavia automerkistä riippuen.
Alkuperäiset bmw:n taitaa olla joko skf tai fag:n valmistamia. Ainakun otetaan osia auki ja irti niin on riski että joku anturi tmv. ottaa kipeää. Mutta varmasti toimii jos suinkin on oikea varaosanumero.
Joo varmaa voi ottaa kipeetä...
Ainakin SKF:n sivuilla on tolle VKBA 6632 koodille määritelty joka ikinen sama vehjes ku fansissa, E9X, E8X, kaikilla moottoreilla jne.
Ainakin SKF:n sivuilla on tolle VKBA 6632 koodille määritelty joka ikinen sama vehjes ku fansissa, E9X, E8X, kaikilla moottoreilla jne.
41x45x85mm ja samat tiedot skf ja fans.
Takapyörän Laakereita on näihin autoihin sekä ilman abs magneettia että magneetin kanssa. Autoja kun on tuotettu kahdella eri taka-akseliston pyöränopeus lukuperiaatteella, karkeasti näin:
- Isokoneiset missä pyöränopeustieto luetaan suoraan laakerin magneettikehästä.
Abs saa sekaisin toki ihan sillä, että laitetaan abs magneettimallin laakeri väärinpäin, (eli lukukehä napaan päin vaikka oikea asennustapa perää kohti) tai anturi / laakerin lukukehä ottaa asentaessa kipeää.
Fag laakerit ainakin todettu toimiviksi näissä.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Ainakin SKF:n sivuilla on tolle VKBA 6632 koodille määritelty joka ikinen sama vehjes ku fansissa, E9X, E8X, kaikilla moottoreilla jne.
41x45x85mm ja samat tiedot skf ja fans.
Tuo on juurikin magneetilla, jos realoemin sivuilta löytyvällä numerolle tulee juurikin tuo 6632 niin sitten siihen varmaan voi luottaa. Ainakin jos olet vin:llä hakenut tiedot realoemista. Taitaa joo olla tuo 325 vähän väliinputoaja noissa niinkuin edellinen mainitsi.
Voit myös laittaa tietysti sen oem osanumeron tähänkin.
Takapyörän Laakereita on näihin autoihin sekä ilman abs magneettia että magneetin kanssa. Autoja kun on tuotettu kahdella eri taka-akseliston pyöränopeus lukuperiaatteella, karkeasti näin:
Comment