Liittimiä ei oikein saa väärin. Ne on yhdessä suojaputkessa molemmat ja vain liittimelle menevä suojaputki on omassa parin sentin putken päässä on liitin ja sillätavalla mitoitettu että jos ne haluaa toisinpäin laittaa niin joutuu irroittamaan suojaputkessa ja liittimen väliset tukipalikat että riittää johdot eri paikkoihin. Mutta ei ole kokeiltu vaihtaa liittimiä ristiin. Kokeillaan miten se vaikuttaa.
Ja koitettu uudella nokan anturilla, ei vaikutusta.
Lisäksi kun se vika toisiaan vaihtaa nokkaa kun nollaa adaptaatiot.
Anturi vikaa kyllä alettu epäilemään ja sitä että voisiko kampiakselin anturi tämänkaltaista vaivaa aiheuttaa, kun nollaamalla vika vaihtaa paikkaa.
Liittimien vaihto koitettu juuri, käynti muuttui heti huomattavasti huonommaksi tyhjäkäynnillä ja heti kun koskee kaasuun niin vika päällä. Joten voi päätellä että liittimet on oikein päin.
Ja tarkennuksena vielä että tämä vika ei esiinny tyhjäkäynnillä eikä pienillä kierroksilla vaan vaatii aina noin 1500RMP ennenkuin vika tulee ilmi.
Ahtoputki poksahti rikki nii pitäis uus saada. Mistä järkevin setti suht nopeel aikataululla? Jos tilaa ahtoputken missä dumppi nii millä ootte tukkinu imuputkiin jäävät bybas venttiilin reijät?
Täähän oli ihan Edullinen setti ja postitki ilmaset. Laitoin tän tilaukseen. Kiitoksia 👍
Juuri näin. Ainut mikä tosta kitistä puutuu on kaasuläpän iso O-rengas. Se täytyy ottaa vanhasta. Ja on todella tiukka menemään pohjaan asti, suosittelen voitelemaan sen reilulla vaseliinilla / rasvalla. Sitten istuu nätisti paikalleen
Juuri näin. Ainut mikä tosta kitistä puutuu on kaasuläpän iso O-rengas. Se täytyy ottaa vanhasta. Ja on todella tiukka menemään pohjaan asti, suosittelen voitelemaan sen reilulla vaseliinilla / rasvalla. Sitten istuu nätisti paikalleen
Muutakin asiaa paikalliseen BMW liikkeeseen nii taidan käydä sieltä hommaamassa uuden o-renkaan. Tuskin hirveitä maksaa. 🙂
Aika kimeän oloinen sihahdus tuntui olevan mitä videoita löysi.
Sellainen old school ääni, tulee vähän 2000-luvun tuning, mutta muistelisin että tuossa on sellainen kaksiportainen mahdollisuus. Mä tykkään sellaisesta kunnon aivastuksesta
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment