Onko kellään tuntunut perän löysyytty kunnon kiihdytyksissä? Mulla tuntuu ainakin kovin levottomalta kun kiskasee kunnolla hanaa. Mietin olisiko jotkut puslat väsähtäneet tms. Tulee varmaan valohoidot tehtyä samalla kun alustan vaihdan...
Ei meillä muilla ole tuollaisia +400hv tykkejä kuin sulla, näissä mopoissa perät pysyvät tiukkoina kuin teinitytöillä!
Onko kellään tuntunut perän löysyytty kunnon kiihdytyksissä? Mulla tuntuu ainakin kovin levottomalta kun kiskasee kunnolla hanaa. Mietin olisiko jotkut puslat väsähtäneet tms. Tulee varmaan valohoidot tehtyä samalla kun alustan vaihdan...
Näkyykö samalla savua taustapeilistä ja tiessä on kummat mustat viivat??
Kyllähän tuo perän "kellumisen" aistii ihan jo tällä 2-litrasella dieselilläkin. Ilmeisesti pitäisi pistää M-palikkaa taka-akseliin, jotta ongelma poistuisi. Eli apurungon isot puslat ja parit tukivarret, niin rauhoittuisi tuo ei toivottu liikehdintä. E90post sivuilla moni on näin tehnyt ja sen jälkeen on kuin uudella autolla ajelis. On vaan aika hinnakas projekti, kun pitää koko apurunko tiputtaa yms. Osat maksaa, jos eteenkin tekee conversion yhteensä about 1300,-
Kyllähän tuo perän "kellumisen" aistii ihan jo tällä 2-litrasella dieselilläkin. Ilmeisesti pitäisi pistää M-palikkaa taka-akseliin, jotta ongelma poistuisi. Eli apurungon isot puslat ja parit tukivarret, niin rauhoittuisi tuo ei toivottu liikehdintä. E90post sivuilla moni on näin tehnyt ja sen jälkeen on kuin uudella autolla ajelis. On vaan aika hinnakas projekti, kun pitää koko apurunko tiputtaa yms. Osat maksaa, jos eteenkin tekee conversion yhteensä about 1300,-
Kyllä itsellä ainakin perä hakee,kun kunnolla antaa kenkää.
10 pistettä ja papukaija merkki tietäjälle. Onko aidossa m-sportissa aina lepuutus tuki "metallinen" jossa keskellä soikea kumimatto ja nahkainen vaihekepin nuppi jos on manuaali laatikolla?
kiitos jo etukäteen.
Autoton..
ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"
Mun mielestä omassa ei tunnu minkäänlaista löysyyttä, vaikka nyt on ollut alla R888 ja pito riittää ykköselläkin. Kilsoja vasta 20tkm mittarissa.
Nyt kaivataan apuja. Auto on E91 -06 320d busines navilla varustettuna. Aamulla töihin lähtiessä kuulu vajaan minuutin ajan normaalisti musiikki, mutta sitten hirveät häiriöäänet ja sen jälkeen pitkän aikaa häiriöääntä eikä ollenkaan musiikkia. Tämän jälkeen ei enää ole kuulunut mitään kaiuttimista. Autoon asennettu linjamuunnin ja erillinen vahvistin.
Yleismittarilla mittailin ja vasemman puolen kaiutinjohto lyö maihin. Johdot on kaikki tarkistettu ja ehjiä. Meniköhän soittimesta pääteaste?
Saako tuon navi soittimen kuinka irti kojetaulusta?
Löytyykö esim. ebaysta halvalla tuollaisia soittimia?
Apu on enemmän kuin tarpeen. Marmoritiskillä uus soitin maksaa maltaita.
Onko kukaan ohjelmoinut omaa bensavapari e9x bemuaan?
Lähinnä kiinnostaisi tietää onko todellista vaikutusta kierrosherkkyyteen. Tuntuu ottavan vähän nihkeästi kierroksia 1.vaihteelta -> 2.vaihteelle siirryttäessä täyskiihdytyksessä ja tuli mieleen auttaisiko ohjelmointi asiaan...:think
Näitä ei vissiin löytynyt forumilta ketään? :think
Apurungon puslat taakse kannattaa vaihtaa 2007 M3:n vastaaviin, itselläni odottavat asennusinspiraatiota.
Maksoivat reilun 60€ kappale, vakiot tais olla reilun 40€/kpl.
Ovat muuten ihan kuin eri planeetalta verrattuna näihin halpismallin vakioihin.
Apurunkoa ei luultavasti tarvi pudottaa alas asti jos pelkät puslat vaihtaa.
Vanhat saa pois rikkomalla ja M-sarjalaiset laitetaan paikoilleen yläkautta hyödyntämällä auton painoa.
Eli hyvin ja oikealla rasvalla voideltu pusla pohjaa vasten ja tunkilla apurunko ylös.
Tulevat siis erikautta paikoilleen kuin vakiot.
Perän kelluminen johtuu myös osittain liian löysästä iskunvaimennuksesta ja vääristä jousien jäykkyysarvoista.
Jollain oikeasti laadukkaalla alustasarjalla (bilstein?) tuosta kiusasta voi päästä jopa eroon.
Tukivarsipäivitystä sitten kun tulee väljää entisiin.
(eli ei välttämättä kovin kauaa tarvi odotella...)
Vaikuttaisi aikamoista rahastukselta.... onko noilla ledeillä noin paljon eroa käytännössä? :think
Omilla kokemuksilla jos siellä joku sulaa niin se on halogeenipoltin eikä ledi. Itse vaihdoin halpis-ledeihin ja toimivat edelleen.
Juurikin halpisledit mulla on sulanu, hyvä etteivät polttanu enkelirinkuloiden muovitankojen päitä.
Halpisledit tulee alkuperäisen halogeenipolttimon ja sen pitimen tilalle ja ledirungot sisältävät myös vastukset.
Jäähdytyspinta-ala on ihan liian pieni hukkaamaan 10W:n lämmön jo muutenkin lämpimän umpion sisälle.
Umnizan versiot työntävät ylimääräisen lämmön ulkoilmaan.
Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
Juurikin halpisledit mulla on sulanu, hyvä etteivät polttanu enkelirinkuloiden muovitankojen päitä.
Halpisledit tulee alkuperäisen halogeenipolttimon ja sen pitimen tilalle ja ledirungot sisältävät myös vastukset.
Jäähdytyspinta-ala on ihan liian pieni hukkaamaan 10W:n lämmön jo muutenkin lämpimän umpion sisälle.
Umnizan versiot työntävät ylimääräisen lämmön ulkoilmaan.
No näitä halpisledejä on varmaan miljoonaa erilaista ja osa on huonompia kuin toiset.
Onko kukaan ohjelmoinut omaa bensvapari e9x bemuaan?
Lähinnä kiinnostaisi tietää onko todellista vaikutusta kierrosherkkyyteen. Tuntuu ottavan vähän nihkeästi kierroksia 1.vaihteelta -> 2.vaihteelle siirryttäessä täyskiihdytyksessä ja tuli mieleen auttaisiko ohjelmointi asiaan...:think
330i laitatin uuden ohjelmoinnin,tuntuis paremmin pelittävän mutta faktaa saan lauantaina dynopäiviltä kun aikaisemminkin olen samassa dynossa käynyt
Comment