Originally posted by bimmer90
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ilmenikö vaiva aivan yhtäkkiä vai onko autolle tehty jotakin ennen ongelman ilmenemistä?
Tarkastettavia dampperin ulkokehä ja sijainti suhteessa nokka-akseliin.
Näistä on joskus mennyt dampperin kiiloha rikki, sekä itse danppereita, eli ulkokehä hammastuksineen irtoaa sisäkehästä, jolloin kipinäkin tulee väärään kohtaan ja voi aiheuttaa takapotkuja startille.
Seuraava on sitten koneen pyörittäminen danpperin mutterista. Pyöriikö vai jumittaako jossakinkohtaa
Comment
-
-
Originally posted by bimmer90 View PostYhtäkkiä tuli tuo vika. Okei sen tarkistan seuraavaks ku pääsen kotiin. Kuulusko siinä olla muute hihna siinä dampperilla? Kiitti vinkistä.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by bimmer90 View PostItellä sitä ei oo..Last edited by peto2; 31-07-2016, 18:26.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Joo tosiaan kyllä melko oleellisesta osasta on kyse, ei ne apulaitteet siellä itsekseen pyöri.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Mistäköhän mahtaisi johtua että ovien lukitus aukeaa omia aikojaan? (välissä tunteja? kun esim. työpäivän jälkeen on ovet lukitsematta vaikka varmasti olen lukkoon kääntänyt)
Oireena myöskin se että oikea etuovi ei mene lukkoon ja auki muualta avaimella kääntämällä, mutta kun kartturin ovesta kääntää lukkoon niin kaikki menee ja aukeaa kyllä.
Edit: kyseessä 1993 530iA sedan-Turku Connection- & MummyTownCruiser
Comment
-
-
Hyvin suurella todennäköisyydellä syyllinen on juurikin se oikean etuoven lukkomoottori, joka on vuosien varrella menettänyt tehonsa.
Itselläni viallinen lukkomoottori toimi siten, että avatessani lukituksen muualta, kuin siitä renaavasta ovesta, avautuivat, ja heti perään sulkeutuivat kaikki muut lukot.
Tämä ongelma - kuten myöskin kyseisen oven toimimaton/satunnaisesti toimiva lukitus korjaantuivat ko. lukkomoottorin vaihdolla.
Eli renaava lukkomoottori kykenee siis aiheuttamaan kaikkien muiden lukkomoottorien epämääräisen toiminnan.
Comment
-
-
Luin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/
Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti
Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?
Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?
Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.
Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostLuin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/
Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti
Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?
Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?
Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.
Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.
BMW fans kertoo että olisi käytetty: E36, E34 ja E31
Comment
-
Comment