Mistäs muualta ku marmorilta on porukka hommanu startteja 535:seen? ei näytäs saavan schmiedmann:ilta eikä motonetistä.. Arvelen että on aika kallis osa merkkiliikkeestä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by -MJJ- View PostMistäs muualta ku marmorilta on porukka hommanu startteja 535:seen? ei näytäs saavan schmiedmann:ilta eikä motonetistä.. Arvelen että on aika kallis osa merkkiliikkeestä?
Edit: Kannattaa myös kysyä KL-Varaosat (puhelin tiedustelu)Last edited by Haju69; 30-01-2012, 20:59.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by -MJJ- View PostMistäs muualta ku marmorilta on porukka hommanu startteja 535:seen? ei näytäs saavan schmiedmann:ilta eikä motonetistä.. Arvelen että on aika kallis osa merkkiliikkeestä?
Onkohan kukaan ostanut/ajellut Toyo Proxes C1S / Toyo Proxes T1R sarjan renkailla? Pitäisi kesä vanteet & renkaat tilata ja mietin, onkohan tuo srj mistään kotoisin? Yritin nopeasti googlettaa, mutta ei ainakaan heti osunut silmään.. Toivottavasti 18" vanteet pyörivät noilla renkailla (225/40 & 245/40) alla madalluksista huolimatta. Nykyisten renkaiden suhteet pysyvät melkein samana, itse asiassa uudet on hiukan pienemmän mitoiltaan, joten tuskin tulee olemaan ongelma pyörimisessä. Tediä liittyykö tämä kauheasti korimalli keskusteluun, mutten viitsinyt ruveta etsimään jtn rengas topikkia..Last edited by SushiX; 30-01-2012, 21:06.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Jäätää?
Aamusella töihin tullessa ilmeni mielenkiintoisia ominaisuuksia.
Lähti käyntiin normaalisti kolisten (pakkasta 23C ja lämppärin kello oli hyytyny)
Motarilla ajaessa jenkakello rupesi jumittelemaan, ja sitten ramppia noustessa huomasin, että koneen kierrokset jää ylös (ainakin 2500).
Muuten homma pelaa hienosti, mutta ryömittäminen on vähän haastavaa
Mistähän päin tuota pitäisi ruveta sulattelemaan?
Auto on (ainakin) 343000km rullattu 525i touring -94 M50B25TUAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by Haatainen View PostAamusella töihin tullessa ilmeni mielenkiintoisia ominaisuuksia.
Lähti käyntiin normaalisti kolisten (pakkasta 23C ja lämppärin kello oli hyytyny)
Motarilla ajaessa jenkakello rupesi jumittelemaan, ja sitten ramppia noustessa huomasin, että koneen kierrokset jää ylös (ainakin 2500).
Muuten homma pelaa hienosti, mutta ryömittäminen on vähän haastavaa
Mistähän päin tuota pitäisi ruveta sulattelemaan?
Auto on (ainakin) 343000km rullattu 525i touring -94 M50B25TU
EDIT: ensin tietenkin hyvä tarkistaa kaasuvaijerin/vivuston/kaasuläpän toiminta.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostImuilmavuoto, itsekkin sa harva se talvi uusia vanhoja, kovettuneita ja haljenneita alipaineletkuja
EDIT: ensin tietenkin hyvä tarkistaa kaasuvaijerin/vivuston/kaasuläpän toiminta.
Kiitoksia avuista.
(tuntuu, että noissa m50 sarjasissa vakiovastaus kaikkiin mahdollisiin käyntihäiriöihin on aina imuvuotoAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Potilas sigun tourinki.
Pakkasella rattia kääntäessä kuuluu ärsyttävää ritinää/nitinää. Slipringikö siellä ääntää vai mikä? :think Kärsiikö sinne ihan jotain perus CRC tyyppistä liukkaria laittaa jostain välistä, vai puranko ratin irti ja jotain kuparitahnaa levittää kevyesti siihen?
Ja toinen asia. Edelleen kylmänä lähtee ajamaan, niin kuulostaa siltä kuin lokkiparvi olisi autossa. Kaikki tietää miten lokkiparvi ääntää, jos et tiedä, vieraile paikallisella kaatopaikalla. Ääni kuulostaisi tulevan jostain vasemman eturenkaan suunnilta, mikä tollasta ääntä pitää? Tosiaan todella vaimea ääni, mutta kuuluu silti kun kääntää radiota pienemmälle. Kaikki näyttäs olevan ok renkaan luona. Ja on sulatettukin.
Comment
-
-
Originally posted by -MJJ- View PostMistäs muualta ku marmorilta on porukka hommanu startteja 535:seen? ei näytäs saavan schmiedmann:ilta eikä motonetistä.. Arvelen että on aika kallis osa merkkiliikkeestä?F01 730D
E30 4d M60 turbo
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostPotilas sigun tourinki.
Pakkasella rattia kääntäessä kuuluu ärsyttävää ritinää/nitinää. Slipringikö siellä ääntää vai mikä? :think Kärsiikö sinne ihan jotain perus CRC tyyppistä liukkaria laittaa jostain välistä, vai puranko ratin irti ja jotain kuparitahnaa levittää kevyesti siihen?
Ja toinen asia. Edelleen kylmänä lähtee ajamaan, niin kuulostaa siltä kuin lokkiparvi olisi autossa. Kaikki tietää miten lokkiparvi ääntää, jos et tiedä, vieraile paikallisella kaatopaikalla. Ääni kuulostaisi tulevan jostain vasemman eturenkaan suunnilta, mikä tollasta ääntä pitää? Tosiaan todella vaimea ääni, mutta kuuluu silti kun kääntää radiota pienemmälle. Kaikki näyttäs olevan ok renkaan luona. Ja on sulatettukin.
Pura se ratti ja ratko ongelma, ei ole montaa minuuttia kun tippuu syliin.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostOnko sulla vanhanmallinen slipring, eli se metallipintainen pohja? Uudemmanmalliseen ei kyllä parane missään nimessä mennä ruiskimaan CRC:tä!
Pura se ratti ja ratko ongelma, ei ole montaa minuuttia kun tippuu syliin.
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostPuran siis ratin ja tutkin asian. Mitä eroa vanha VS uusi slipring? Käsittääkseni uudemman mallin ratti ainakin on, samannäköinen mm. E39:ssä.
Äkkiseltään en muista hakusanaa, mutta olisiko joku schleifring tms.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostJoo jos on samanmallinen kuin E39, niin slipring on sitä uudempaa mallia. Sinne ei parane paljoa suihkia kyllä mitään, jos se slipring on porsinut niin uutta ebaysta vaan tilalle. Tuon itse asentelin jokunen vuosi sitten ja Autokeskus pyytää uudesta 112€. Purkuosa lähti ebaysta 30€ tms.
Äkkiseltään en muista hakusanaa, mutta olisiko joku schleifring tms.
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View Postjallu^, ainakin vanoksettomassa koneessa tuo pienempi menee suoraan tyhjäkäyntiventtiilin putkeen. Sen putken nippa näkyy kun katsot tuosta öljysuotimen kohdilta imusarjan alle. Tarkista nyt siitä ensiksi.
Voisin samaan postiin kysyä, että mihin jäähdytysnesteeni on kadonneet? Lämppärin kenno vuotaa kai ainakin vähän kun välillä kärynnyt jäähdytysneste kabiinissa, mutta eipä ole valunut ainakaan tietääkseni mitään mihinkään.
Comment
-
-
Originally posted by jallu^ View PostKiitoksia. Millähän helvetillä yletän tuonne? Ei mahdu ainakaan oma käsi tuosta välistä.. Pitääkö tässä nyt purkaa imusarja pois edestä tai palkata joku pienempi kaveri asentamaan sen ?
Voisin samaan postiin kysyä, että mihin jäähdytysnesteeni on kadonneet? Lämppärin kenno vuotaa kai ainakin vähän kun välillä kärynnyt jäähdytysneste kabiinissa, mutta eipä ole valunut ainakaan tietääkseni mitään mihinkään.Last edited by 525TurboIC; 31-01-2012, 17:43.
Comment
-
Comment