Originally posted by Purtsi123
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Missäs obc:n lämpötila-anturi sijaitsee, tuntuu ottavan lämpöä koneesta. Tosin kovin tarkkaan seurannut kun taustavalo mennyt mutta väärin jokatapauksessa näyttää.
Comment
-
etupuskurissa, vasemmalla puolella.Originally posted by jallu^ View PostMissäs obc:n lämpötila-anturi sijaitsee, tuntuu ottavan lämpöä koneesta. Tosin kovin tarkkaan seurannut kun taustavalo mennyt mutta väärin jokatapauksessa näyttää.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Noihin "vanhanmallisiin" taitaa kaikkiin pätee sama eli, ei kaasua-> alin ja keskimmäinen yhdistää, vähä kaasua - > naksahtaa, ja keskimmäinen ei yhteydessä mihkään, kaasu pohjassa pitäs keskimmäinen ja ylin yhdistää, sama systeemi ollu jo 70-luvun ooppeleissaOriginally posted by Haju69 View PostSen sielun elämää en minä ainakaan osaa valaista. Ei ole tarvinnu koskaan uusia mihinkään.
Potentiometrimallisesta taas homma mitataanki vastusmittauksella...
Comment
-
Originally posted by -MJJ- View PostKauan se pelasikin prkl
Ei ilmeisesti vikana ollutkaan tuo imuvuoto! Tänään rupesi taas tyhjäkäynti seilaamaan 500-1500 vaikka ei ole paljonkaan pakkasta. Moottori kun lämpeää normaali lämpöön niin alkaa käynti seilaamaan. Aiemin pelasi välillä normaalisti, mutta nyt näyttäs siltä että joka kerta kun lähtee ajamaan niin rupeaa temppuilemaan. Mikähän tuossa on, joku anturi paskana? Kampiakselin asentotunnistin, tyhjäkäynti moottori, kaasuläpän asentotunnistin vai imm? mikä voisi aiheuttaa tuollaisen? Ja tunnustaa myös siltä että jos vaikka 3 vaihteella polkasee ja sitten laittaa kytkimen pohjaan niin palautuu kierrokset tavallista hitaammin tyhjäkäynnille.
Osaisiko kukaan auttaa, että ei tarvitsisi summassa ostella osia
Edelleen tarvittas apuja! Voisko tuo johtua mitenkään ilmamäärämittarista? pitäskö sellainen hommata toinen? Tuo näyttää siltä että joku on sitä joskus varmaan roplaillut.. Se muovi koppa on liimattu kiinni. Pakko kai sitä on jotain osaa ruveta vaihtamaan että saa sais auton ajoon
Comment
-
Originally posted by MAKELA View PostAuto 525 m50, startin vaihtoa. Miten helvetissä sen toisen pultin saa auki sieltä laatikon kupeesta? Tän "ulomman" puoleisen sain jo, mut toi toinen näyttäis olevan ihan mahoton homma.. Imusarjaa en jaksais irrottaa, siinäki suhtkoht iso työ, jos ois joku konsti millä sen sais sieltä taisteltua.. :think
Tämmösiin kantsii muutenki sijottaa jos ite puimureitaan korjaa tilantees ku tilantees, pelasti mun koneenvaihdon kerrasta
Comment
-
Ota ilmanmassamittarin piuha irti, ja kato muuttuuko käynti? Eikös sen noin saa selville, mites, eikös lambdakin voi tehdä tollasta?Originally posted by -MJJ- View PostEdelleen tarvittas apuja! Voisko tuo johtua mitenkään ilmamäärämittarista? pitäskö sellainen hommata toinen? Tuo näyttää siltä että joku on sitä joskus varmaan roplaillut.. Se muovi koppa on liimattu kiinni. Pakko kai sitä on jotain osaa ruveta vaihtamaan että saa sais auton ajoon
Comment
-
Edellisellä sivulla nyt selvisi ainakin se ettei ko. autossa ole lambdaa eikä kattia.Originally posted by MAKELA View PostOta ilmanmassamittarin piuha irti, ja kato muuttuuko käynti? Eikös sen noin saa selville, mites, eikös lambdakin voi tehdä tollasta?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Suomestakin noita halpa lastuja saa ja ihan jonninjoutavia perunalastuja ovat. Rajoitin noilla monesti siirtyy jonnekkin mihin sen ei tarviis siirtyä ja sitten muuta nimellistä hyötyä ei oikeastaan ole.Originally posted by jallu^ View Posthttp://www.ebay.com/itm/BMW-RACING-C...ht_3381wt_1139
Kusetustako? Entä onko kellään kokemuksia noista?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Katso purkuautot osastosta Benzino ja Brenner noita myy. Neljällä kympillä ostin aikoinaan brenneriltä 525i:hin lastun, ei oikeastaan mitään plussaa tai miinusta. Rajoitinta ei enää ollut. Mutta se rajoitin näissä on ihan syystä ettei mene keinuvivut solmuunOriginally posted by jallu^ View Posthttp://www.ebay.com/itm/BMW-RACING-C...ht_3381wt_1139
Kusetustako? Entä onko kellään kokemuksia noista?
E39 ja E91
Comment
-
Mikäs vois olla vikana 525i e34 (m50), eli vaihdettiin startti, auto kasassa -> auto käy todella huonosti, ilmeisesti ei kaikilla pytyillä.. tärisee paljon, muutenkin äänet oudot.
Irroitettiin imusarja + kaasuläppä + pensalinjat + jotain letkuja, eli mikähän on vahingossa lähtenyt irti/jäänyt irroittamatta. Suuttimiin ei koskettu. Imuvuotoja ei ole mielestäni, kierrokset ei ainenkaan jää seilaamaan mihinkään yms..
Comment
-
Mikä vaikeus irroittaa alapään pultit, niitä tais olla kaikki kolme siellä jos oikein muistan. Ei muistaakseni tule välistä, vaan pitää nostaa pöydälle koko paketti.Originally posted by jepe- View PostOnnistuuko etuiskarien vaihto irrottamatta koko tolppaa, helpompaa tietysti irrottaa mut jos pääsis vähän helpommalla.. Eli irrottaa vaan yläpään ja kääntää ulos pyöränkotelosta..
Comment
-
Ei onnistu irrottamatta koko tolppaa. Alapäässä kolme pulttia ja kaikki irtoo mutterimopolla helposti. Yksi pultti on hieman ahtaassa välissä, mutta irtoo kyllä kun hieman taivuttaa peltiä pois tieltä.Originally posted by jepe- View PostOnnistuuko etuiskarien vaihto irrottamatta koko tolppaa, helpompaa tietysti irrottaa mut jos pääsis vähän helpommalla.. Eli irrottaa vaan yläpään ja kääntää ulos pyöränkotelosta.."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment

Comment