Originally posted by sakke39
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tome View PostKampiakselin asentoanturi rikki. Tilalle uusi alkuperäinenAudi R8 V8
BMW G12 740Le M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMistä uusi heijastin?
No kunhan kerkeis joku päivä aukoa ton niin sit olis fiksumpi. Tai ees kokeilla sitä että lähteekö fiksusti auki.E91 320d x-drive -10
E34 520i touring - 94
E12 528ia - 79
ex:
E39 530i m-sport Touring, E46 320d, E39 525iAT,E39 540iaT, 4 x E39 525iA, 3 x E30, E46 320iT m-sport, E53 X5 3.0i manuaali - 02
Comment
-
-
Originally posted by _Jubi_ View Post:think
No kunhan kerkeis joku päivä aukoa ton niin sit olis fiksumpi. Tai ees kokeilla sitä että lähteekö fiksusti auki.e39 530Dat -01
Comment
-
-
Originally posted by Tompd View PostSiitähän se vika löytyy, itsellä oli täysin samanlailla sigun autossa. Siellähän taitaa olla 2 niitä antureita, itse vaihdatutin molemmat vaikka vain toinen oli rikki. Muistaakseni tuli maksamaan 150e~ ja orkkikset sinne laitettiin.
Comment
-
-
Onko käryä mihin kohtaa tämä suoja tulee
Eli tämä : http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...tective_plate/
siis moottorin allahan on pohjapanssari "muovinen " mikä käytännössä tukkii koko alakerran . :think
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTai jätät aukomatta ja ostat suosiolla uuden lyhdyn.E91 320d x-drive -10
E34 520i touring - 94
E12 528ia - 79
ex:
E39 530i m-sport Touring, E46 320d, E39 525iAT,E39 540iaT, 4 x E39 525iA, 3 x E30, E46 320iT m-sport, E53 X5 3.0i manuaali - 02
Comment
-
-
E39 530i touring
Nyt ei ymmärrä. Kuka ratkaisisi tämän ongelman. Oikea takakumi kuluu hervottoman nopeasti ja aivan kummallisesti enemmänkin renkaan sivusta, eikä kulutuspinnalta. Juuri kävin pyöränkulmat tarkistuttamassa, kaikki on toleransseissa, takakamberit n. 2 astetta.
Taustoja: Joku viikko sitten huomasin yhtäkkiä, että auto tutisee/tärisee välillä 60-110km/h. Tärinän taajuus oli suoraan suhteessa nopeuteen. Oletin, että jostain vanteesta on esim. irronnut tasapainotuslevy ja sen takia on epätasapainossa. Menin tasapainottamaan n. 400km tuon tärinän alkamisen jälkeen. Selvisi että toisessa takavanteessa n. 1cm pystyheitto ja selvä tasainen kohta, eli johonkin on iskenyt. No reikiähän tuolla asfalteissa on hemmetisti ja harva se päivä kun jysähtää johonkin. No sitten siinä samalla tietysti huomattiin, että samaisen renkaan sisäreuna on kulunut kankaille ja eikä oikeastaan kulutuspinnalta vaan enemmänkin sieltä renkaan sivulta.
Kuva 1
No ei siinä, ihmeteltiin ja kummasteltiin, vanne oikaistavaksi ja vararengas alle. Tutinat katosivat. Nyt vararenkaalla ajettu n. 300km ja sama homma, rengas kulunut taas sieltä sivusta, ei mene pitkään kun on taas kankailla.
Kuva 2 Piirsin kuvaan viivan mihin se kuluttaa tasaisen pinnan
Kuva 3
Ajattelin, että nyt on pahasti rengaskulma mennyt keturalleen samalla kun on iskenyt vanteen kieroksi ja kävin 4-nelipyöräsuuntauksessa. Mutta ei siellä ollut mitään säädettävää. Takacamberit on ylärajalla, mutta toisen puolen säätö oli jo minimissä, joten pakko oli jättää ne siihen. Eri puolilla ei ole eroa säädöissä ja vasemman puolen takakumi ei kulu tuolla tavalla.
Mitähän tuolla on meneillään, onko siellä jotain löysää, jota ei käsillä väännellessä tunne ja rengas kääntyy ajaessa väärään kulmaan? Rengas ei myöskään hankaa mihinkään. Eikä kuluva kohta osu edes asfalttiin auton ollessa paikallaan.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Mikäs ny tohon omaani tuli ku tuntu että tehot katos ku kiihdyttää normaalisti ja sen jäkeen kävi kuumanaVähä aikaa anto jäähtyy ni toimi normaalisti :think kone 525tds 99
"Mikä kadulla voitetaan,se käräjillä hävitään"
Ex €39 525tds touring glasiergrun metallic (pakettiauto)
Nyk Volvo XC70 D5 AWD - 04 ( pakettiauto)
Comment
-
-
Eikä kukaan nyt osaa sanoa mitään? http://www.btcf.fi/forum/showthread....50#post3393650 #13
Alkaa vi**ttaa avensiksella ajeluAristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95
Comment
-
-
Originally posted by Terou View PostE39 530i touring
Nyt ei ymmärrä. Kuka ratkaisisi tämän ongelman. Oikea takakumi kuluu hervottoman nopeasti ja aivan kummallisesti enemmänkin renkaan sivusta, eikä kulutuspinnalta. Juuri kävin pyöränkulmat tarkistuttamassa, kaikki on toleransseissa, takakamberit n. 2 astetta.
Taustoja: Joku viikko sitten huomasin yhtäkkiä, että auto tutisee/tärisee välillä 60-110km/h. Tärinän taajuus oli suoraan suhteessa nopeuteen. Oletin, että jostain vanteesta on esim. irronnut tasapainotuslevy ja sen takia on epätasapainossa. Menin tasapainottamaan n. 400km tuon tärinän alkamisen jälkeen. Selvisi että toisessa takavanteessa n. 1cm pystyheitto ja selvä tasainen kohta, eli johonkin on iskenyt. No reikiähän tuolla asfalteissa on hemmetisti ja harva se päivä kun jysähtää johonkin. No sitten siinä samalla tietysti huomattiin, että samaisen renkaan sisäreuna on kulunut kankaille ja eikä oikeastaan kulutuspinnalta vaan enemmänkin sieltä renkaan sivulta.
Kuva 1
No ei siinä, ihmeteltiin ja kummasteltiin, vanne oikaistavaksi ja vararengas alle. Tutinat katosivat. Nyt vararenkaalla ajettu n. 300km ja sama homma, rengas kulunut taas sieltä sivusta, ei mene pitkään kun on taas kankailla.
Kuva 2 Piirsin kuvaan viivan mihin se kuluttaa tasaisen pinnan
Kuva 3
Ajattelin, että nyt on pahasti rengaskulma mennyt keturalleen samalla kun on iskenyt vanteen kieroksi ja kävin 4-nelipyöräsuuntauksessa. Mutta ei siellä ollut mitään säädettävää. Takacamberit on ylärajalla, mutta toisen puolen säätö oli jo minimissä, joten pakko oli jättää ne siihen. Eri puolilla ei ole eroa säädöissä ja vasemman puolen takakumi ei kulu tuolla tavalla.
Mitähän tuolla on meneillään, onko siellä jotain löysää, jota ei käsillä väännellessä tunne ja rengas kääntyy ajaessa väärään kulmaan? Rengas ei myöskään hankaa mihinkään. Eikä kuluva kohta osu edes asfalttiin auton ollessa paikallaan.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment