Missäpä voisi vika olla kun esim kolmosella kiihdyttää sievästi niin pientä nykimistä havattavissa? Kunnon polkasuissa ei nykimistä tapahdu tai ainakaan sitä ei tunne ja ei myöskään isommissa vauhdeissa.Tehot tuntuisivat olevan tallella. Auto -99 530d manuaali.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jani_88 View PostSigun toukassa on takaluukussa sijaitsevien takavalojen pinta ruvennu samentumaan, ja näyttää jo varsin harmaalta. Mikäs tommoseen olis ensiapua? Helpottasko kirkas lakka tms tohon?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mikähän vois olla toukan takapäässä vialla, alusta pelaa muuten hyvin mutta tiessä olevat poikittaiset halkeamat montut yms. täräyttää takapäätä aika ikävästi ja perä jää vähän pomppimaan.
Ääni mikä takaa kuuluu kuulostaa niinku peräkontissa olis jotaki painavaa irrallaan mutta eipä siellä ole.
Iskarit? Takalekan puslat?
Mitään väljää ei oikeastaan takapäästä löydy vaikka kuinka on yrittäny ettiä..e30 m10 Turbo
e30 m40 "nakunaku" talvilintta
Ex. e36 325i
e39 523i toukka
Comment
-
-
Originally posted by Lapin nopein View PostMikähän vois olla toukan takapäässä vialla, alusta pelaa muuten hyvin mutta tiessä olevat poikittaiset halkeamat montut yms. täräyttää takapäätä aika ikävästi ja perä jää vähän pomppimaan.
Ääni mikä takaa kuuluu kuulostaa niinku peräkontissa olis jotaki painavaa irrallaan mutta eipä siellä ole.
Iskarit? Takalekan puslat?
Mitään väljää ei oikeastaan takapäästä löydy vaikka kuinka on yrittäny ettiä..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTouringin puslat aiheuttaa juuri tuota perän "elämistä". Ellei niitä ole koskaan viahdettu niin kannattaisi varmaan vaihtaa, jos ei mistään muualta löydy väljää. Monilla on touringissä nuo puslat olleet melko heikossa hapessa kun ovat vaihtaneet.F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by juha_s View PostMeneekö sieltä kaikki puslat vaihtoon? Itselläkin tuntuu vähän seilaavan takapää, toki pieni vaikutus on korean halpislöllö kumeistakin.
Ja ne kaikki 4 takakelkanpuslaa kyllä kannattaa vaihtaa kerralla kun alkaa vaihtamaan. Jos vaihdat itse niin, ulosvetäjä on pakko olla, ilman sitä ei tule homma onnistumaan. Foorumilla monilta löytyy ko. ulosvetäjä, joten ei välttämättä tarvitse ostaa omaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTarkennuksena, tarkoitin takakelkan 4 puslaa. Nämä jäävät monelta huomiotta, mutta ottaen huomioon E39:n iän, ovat vaihtokunnossa suurimmassa osassa (jos eivät ole jo vaihdettu). Ensimmäisenä tarkista tukivarret ja narinahela. E39:n alustasta eivät löydä katsastuksessa välyksiä, joten siihen on turha luottaa. Itsellä eivät ole löytäneet e39:stä välyksiä tukivarsista, eikä rikkinäisiä pyöränlaakereita.
Ja ne kaikki 4 takakelkanpuslaa kyllä kannattaa vaihtaa kerralla kun alkaa vaihtamaan. Jos vaihdat itse niin, ulosvetäjä on pakko olla, ilman sitä ei tule homma onnistumaan. Foorumilla monilta löytyy ko. ulosvetäjä, joten ei välttämättä tarvitse ostaa omaa.
Comment
-
-
Originally posted by Arto82 View PostOnnistuu ilman ulosvetäjääkin. Tiputtaa kelkkaa vähän alaspäin ja laittaa sopivan palikan puslan ja korin väliin, sitten tunkkaa kelkan takaisin ylös. Kannattaa vaan lämmittää puslan korvakkoa vähän.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSaahan ne vanhat nyt vaikka pillillä poltettua pois, mutta mielestäni ei ole mitään järkeä alkaa patentoimaan kun ulosvetäjällä homma hoituu paljon näppärämmin ja sen voi lainata foorumilaiselta. Sen lämmittämisen kanssa kannattaa sitten olla varovainen, kun kelkka on alumiinia.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostMikä tuolla rapsuttaa kun auton sammuttaa, rapina loppuu vasta kun auto nukahtaa vartin odottelun jälkeen. Jotain lämppäriin liittyviä läppiä/moottoreita kenties?
Very annoing niinku siinä mielessä jos sattuu muuten vaan ilman radion mökää istumaan autossa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostLämpöanturin flekti ilmastoinnin paneelissa. Siellä on likaa välissä niin alkaa pitämään mekkalaa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Arto82 View PostNiin itsehän tuota sanoit että ulosvetäjä on pakko olla, kerroin vaan että onnistuu muutenkin. Ja riittää kun lämmittää kuumailmapuhaltimella, ei tarvitse pilliä.
Kuten sanoin niin saa ne nyt vaikka polttamalla pois, mutta mielestäni sellaisia ohjeita ei kannata täällä muille jakaa.
Olisi pitänyt varmaan kirjoittaa, että ainut järkevä tapa puslien vaihtoon on vaihtaa ne ulosvetäjällä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment