Originally posted by DarkWarder65
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Kyllä.Originally posted by Worldfuture View PostEikös se ole 20mm keulasta, ja 15mm perästä:thinkE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
MIllä nimellä menee se erikoistyökalu millä säädetään kytkin, e39 535i M62 1998?E39 535i M62 1998
Comment
-
Tarkoitatko itsesäätyvän kytkimen asetelman viritystä?Originally posted by DarkWarder65 View PostMIllä nimellä menee se erikoistyökalu millä säädetään kytkin, e39 535i M62 1998?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Joo kun pitäs vaihtaa uudet kamat sinne ja sain tietää että siihen tarvitaan jotain erikoistyökaluja jotka kiristää ne 3 jousta paineasetelmasta. kun en löydä sellasia mistään niin olis hyvä tietää millä nimellä ne netissä liikkuu.Originally posted by Clavurion View PostTarkoitatko itsesäätyvän kytkimen asetelman viritystä?E39 535i M62 1998
Comment
-
Jos sulle on tulossa uusi asetelma, niin se on valmiiksi viritetty. Viritys onnistuu myös ilman erikoisia työkaluja. Youtubesta löytyy videoita aiheesta.Originally posted by DarkWarder65 View PostJoo kun pitäs vaihtaa uudet kamat sinne ja sain tietää että siihen tarvitaan jotain erikoistyökaluja jotka kiristää ne 3 jousta paineasetelmasta. kun en löydä sellasia mistään niin olis hyvä tietää millä nimellä ne netissä liikkuu.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Se on SAC kytkintyökalu, jolla puristetaan itsesäätyvän kytkimen jousi kasaan ennen paineasetelman asennusta. Uusissa pitäisi olla muovinen värkki mukana.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
Jos ei ole kilpeä niin Mobil SHC 75W-90 tai Mobilube GX 80W-90.Originally posted by alppiE39 View PostElikkä millasta vaihteistoöljyy pitäs 520 e39:sii pistää ku ei minkään sortin tarraa laatikon kyljessä? Laatikko on getragin ja kyljessä numerosarja 220.0.0225.98.
Auttakaas vähä tietämätöntä 😅F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Alustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.
Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
Eibach pro kit ja Sachs super touring. Ero mukavuudessa orkkikseen verrattuna hyvin pieni.Originally posted by E39Fin View PostAlustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.
Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
Comment