memebuy23buy

E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeamR
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 13363
    • Espoon takametsät

    Originally posted by DarkWarder65 View Post
    joo ensirekisteröinti 23.06.1998 eli sitten ei ole tuotakaan. Meinasin vaan kun apumiehen puolella noi sylinteri arvot korkeella ja taas kuskin puolella pienet, ja on vaihdettu suuttimet, puolat ja katottu vuodot ja vuotoja ei ole mutta kuitenkin arvot on korkeella, ja nyt koitetaan pähkäillä että mistä se johtuu.
    Mitkä arvot?
    F46 Gran Tourer -20
    Boxster 2.5 -97

    Comment

    • DarkWarder65
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2013
      • 279
      • Helsinki

      Originally posted by BeamR View Post
      Mitkä arvot?
      Inpalla noi katottu ja smoothness 1. 426, 4. 343, 3. 309 ja 2. 584.
      Kun taas 5. 14, 8. 63, 6. 63 ja 7. 51
      E39 535i M62 1998

      Comment

      • Pexx
        Bimmer Rookie
        • Aug 2004
        • 173
        • Keminmaa

        Kuinka paljon m sport II vakio madallus edessä?
        Jos haluaisi keulaa vähän alemmas, niin tietäs vähän.

        Comment

        • Worldfuture
          Bimmer Fanatic
          • May 2014
          • 324
          • Forssa

          Originally posted by Pexx View Post
          Kuinka paljon m sport II vakio madallus edessä?
          Jos haluaisi keulaa vähän alemmas, niin tietäs vähän.
          Eikös se ole 20mm keulasta, ja 15mm perästä:think

          Comment

          • Clavurion
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 9159
            • Oulu

            Originally posted by Worldfuture View Post
            Eikös se ole 20mm keulasta, ja 15mm perästä:think
            Kyllä.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

            Comment

            • DarkWarder65
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2013
              • 279
              • Helsinki

              MIllä nimellä menee se erikoistyökalu millä säädetään kytkin, e39 535i M62 1998?
              E39 535i M62 1998

              Comment

              • Clavurion
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 9159
                • Oulu

                Originally posted by DarkWarder65 View Post
                MIllä nimellä menee se erikoistyökalu millä säädetään kytkin, e39 535i M62 1998?
                Tarkoitatko itsesäätyvän kytkimen asetelman viritystä?
                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                Comment

                • DarkWarder65
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2013
                  • 279
                  • Helsinki

                  Originally posted by Clavurion View Post
                  Tarkoitatko itsesäätyvän kytkimen asetelman viritystä?
                  Joo kun pitäs vaihtaa uudet kamat sinne ja sain tietää että siihen tarvitaan jotain erikoistyökaluja jotka kiristää ne 3 jousta paineasetelmasta. kun en löydä sellasia mistään niin olis hyvä tietää millä nimellä ne netissä liikkuu.
                  E39 535i M62 1998

                  Comment

                  • Clavurion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 9159
                    • Oulu

                    Originally posted by DarkWarder65 View Post
                    Joo kun pitäs vaihtaa uudet kamat sinne ja sain tietää että siihen tarvitaan jotain erikoistyökaluja jotka kiristää ne 3 jousta paineasetelmasta. kun en löydä sellasia mistään niin olis hyvä tietää millä nimellä ne netissä liikkuu.
                    Jos sulle on tulossa uusi asetelma, niin se on valmiiksi viritetty. Viritys onnistuu myös ilman erikoisia työkaluja. Youtubesta löytyy videoita aiheesta.
                    E39 530dA -02 M-Sport
                    E53 X5 3.0dA -06 Sport
                    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                    Comment

                    • jaskap
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2010
                      • 535
                      • Finland Rovaniemi

                      Se on SAC kytkintyökalu, jolla puristetaan itsesäätyvän kytkimen jousi kasaan ennen paineasetelman asennusta. Uusissa pitäisi olla muovinen värkki mukana.
                      e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                      e32 750 iA -88 DoubleSex.
                      Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                      Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                      e32 735 1/18
                      e34 M5 1/18
                      e24 635 Csi 1/18
                      e9 3.0 CSi 1/18
                      e31 850 Csi

                      Comment

                      • alppiE39
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2019
                        • 106
                        • RIIHIMÄKI

                        Vaihteistoöljyt

                        Elikkä millasta vaihteistoöljyy pitäs 520 e39:sii pistää ku ei minkään sortin tarraa laatikon kyljessä? Laatikko on getragin ja kyljessä numerosarja 220.0.0225.98.
                        Auttakaas vähä tietämätöntä 😅

                        Comment

                        • TheRipper
                          Bimmer Enthusiast
                          • May 2012
                          • 5142
                          • Paimio

                          Originally posted by alppiE39 View Post
                          Elikkä millasta vaihteistoöljyy pitäs 520 e39:sii pistää ku ei minkään sortin tarraa laatikon kyljessä? Laatikko on getragin ja kyljessä numerosarja 220.0.0225.98.
                          Auttakaas vähä tietämätöntä 😅
                          Jos ei ole kilpeä niin Mobil SHC 75W-90 tai Mobilube GX 80W-90.
                          F10 523iA 2010

                          Ex: E39 528iA 1997
                          Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                          Ex: E65 745iA 2003
                          Ex: E46 318i 1998
                          Ex: E34 525iA 1989

                          Comment

                          • alppiE39
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2019
                            • 106
                            • RIIHIMÄKI

                            Originally posted by TheRipper View Post
                            Jos ei ole kilpeä niin Mobil SHC 75W-90 tai Mobilube GX 80W-90.
                            Asia selvä. Kiitokset

                            Comment

                            • E39Fin
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2013
                              • 1762
                              • HKI/Orimattila

                              Alustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.

                              Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :think
                              Jaguar XF Sportbrake R-sport.
                              E39 523iA Oxfordgreen

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8282
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Originally posted by E39Fin View Post
                                Alustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.

                                Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :think
                                Eibach pro kit ja Sachs super touring. Ero mukavuudessa orkkikseen verrattuna hyvin pieni.
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X