Originally posted by DarkWarder65
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Worldfuture View PostEikös se ole 20mm keulasta, ja 15mm perästä:thinkE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View PostMIllä nimellä menee se erikoistyökalu millä säädetään kytkin, e39 535i M62 1998?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTarkoitatko itsesäätyvän kytkimen asetelman viritystä?E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View PostJoo kun pitäs vaihtaa uudet kamat sinne ja sain tietää että siihen tarvitaan jotain erikoistyökaluja jotka kiristää ne 3 jousta paineasetelmasta. kun en löydä sellasia mistään niin olis hyvä tietää millä nimellä ne netissä liikkuu.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Se on SAC kytkintyökalu, jolla puristetaan itsesäätyvän kytkimen jousi kasaan ennen paineasetelman asennusta. Uusissa pitäisi olla muovinen värkki mukana.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostElikkä millasta vaihteistoöljyy pitäs 520 e39:sii pistää ku ei minkään sortin tarraa laatikon kyljessä? Laatikko on getragin ja kyljessä numerosarja 220.0.0225.98.
Auttakaas vähä tietämätöntä 😅F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Alustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.
Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :thinkJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostAlustaa OEM mukavuudella, mutta keulimisen poistolla mietin.
Eli korkeudesta sinänsä ei hirveästi tarttis saada etenkään takaa pois, mutta millä iskari+jousi yhdistelmällä vois saada alustan tasapainoon niin, että iskarit kestäis myöskin kuin OEM. :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment