Jatke teki TAAS tempun viimeviikolla. Parkkeerasin auton tehtaan parkkiin, olin töissä n.8h. ja lähtiessäni töistä ei auto käynnisty. Täysin toisinto keväältä kun autosta meni kampiakselin tunnistin. Mutta nyt viaksi selviytyi polttoainepumpun sulake, joka oli mennyt halki niin, että sitä ei silmillä nähnyt. Samalla korjaantui auton huono teho, ei ole ollut vääntöä juurikaan ja jne. Sulake vaihtamalla tuli tehotkin takaisin. Ihmeellistä!!!
Niin ja auto jäi vielä korjaamoon odottamaan uusia jarruja kyllä tästä joku onnellinen saa hyvän auton ihtelle!! (on myynnissä)
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
ois tämmönen ongelma ku oli yks yö menny akku tyhjäksi bemmistä ja aamulla yritin toisella akulla startata nii siinä meni varashälytin päälle ja ei startannu, virrat lähtee normaalisti päälle mutta ei starttaa. nyt kun ovet aukaisee avaimella niin samantien alkaa varashälytin huutaa.
Noin 5-10min ajon jälkeen alkaa -96 baijjerilaisen lämmöt kohoamaan punaista päin ja sittehän se ajo kannattaakin jo lopettaa. Eilen käytin autoa korjaamolla missä kävivät läpi termarit, syylärit etc eivätkä löytäneet mitään vikaa (lukivat myös vikakoodit, mutta suosittelivat että veisin bmw liikkeeseen jos heillä olisi paremmat lukijat). Järjestelmä ilmattiin siellä ja koko ruilingin hinnaksi tuli hurjat 10e.
Kellään suositella hyvää bimmereihin erikoistunutta liikettä/korjaamoa mahd. lähellä keskustaa?
Noin 5-10min ajon jälkeen alkaa -96 baijjerilaisen lämmöt kohoamaan punaista päin ja sittehän se ajo kannattaakin jo lopettaa. Eilen käytin autoa korjaamolla missä kävivät läpi termarit, syylärit etc eivätkä löytäneet mitään vikaa (lukivat myös vikakoodit, mutta suosittelivat että veisin bmw liikkeeseen jos heillä olisi paremmat lukijat). Järjestelmä ilmattiin siellä ja koko ruilingin hinnaksi tuli hurjat 10e.
Kellään suositella hyvää bimmereihin erikoistunutta liikettä/korjaamoa mahd. lähellä keskustaa?
Kävivät läpi termarit, syylärit etc... ? Mitä siis tekivät? Onko jotain siis tehty että ilmaus on tarvinnut tehdä? Melko todennäköisesti siellä nyt vaan on sitä ilmaa vieläkin. Kyseessä M52 motti?
Edit: lähtisin mahdollisesti uusimaan termaria sekä vesipumppua sitten kunnolla se ilmaus perään.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Siis tarkistivat yleisimmät laitteet missä vika saattaisi olla, toimivat kaikki moitteettomasti ja vielä varmuuden vuoksi ilmasivat järjestelmän ettei se ilmastakaan olisi johtunu.
Siis tarkistivat yleisimmät laitteet missä vika saattaisi olla, toimivat kaikki moitteettomasti ja vielä varmuuden vuoksi ilmasivat järjestelmän ettei se ilmastakaan olisi johtunu.
Jos ei ole asiasta ymmärtävä tehnyt niin todennäköisesti siellä on edelleen ilmaa. Mikä kone edelleenkin?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Sit eikun visko syyniin(jos viallinen niin vaihtoon) ja se vesipumppu ja termari vaihtoon jos ei ole mitään käsitystä milloin vaihdettu. Ja kunnolla se ilmaus sitten perään.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
onko 400tkm 523:lle e39:lle ja 97 paljon? onko kellään kokemuksia nuin paljon ajetusta koneesta?:think
kone on kyllä kestävä mutta kori(alusta) saattaa olla aika loppu.kannattais ostaa mieluiten 8/1998 jälkeen valmistettu koska sillon päivitettiin suunnilleen kaikki osat alustasta kestävempiin.
Nyt olis ongelmaa vm96 kanssa (528i). Vaihdoin käsijarrukengät taakse, vanhat oli jo metallilla toisesta päästä. Sitten säätelin tavalliseen tapaan sen, onhan näitä tehty ennenkin.. Mutta ei, käsijarru ei pidä juuri ollenkaan. Sain säädettyä sen ihan kuntoon, pitää helposti sen verran että renkaan pultit saa kiinni jne, mutta D:llä lähtee eteenpäin vaikka käsijarrua olisi kiskonut ylös kaksin käsin. Sitten levyt taas irti ja ihmettelemään. Mekanismi näyttää toimivan, rumpu hiukan lasittunut, hiottiin ja vedettiin dremelillä hienoisesti pinta rikki. Ei vaikutusta. Taas levyt irti ja vedettiin reilulla kädellä karheaksi rummun kitkapinta. Ei vieläkään vaikutusta.
Mutta: kun auton päästää valumaan taaksepäin, pysähtyy se kuin seinään käsijarrulla. Kun samaa mäkeä menee nokka edellä, ei auto pysähdy ikinä käsijarrun voimasta. Laahausääni kuuluu ja vauhti hidastuu vähän...
Onko kengillä merkitystä että kummalle puolelle menee? Mikä tuon voi aiheuttaa? Onko suosiolla levyt vaihtoon?
Ja sitten etuvalo. Sisäosa on irti ulkopuolesta, korkeudensäätöruuvit sisältä poikki tjs. Onko korjattavissa?
Nyt olis ongelmaa vm96 kanssa (528i). Vaihdoin käsijarrukengät taakse, vanhat oli jo metallilla toisesta päästä. Sitten säätelin tavalliseen tapaan sen, onhan näitä tehty ennenkin..
Comment