Nyt kaivataan joltain tietäjät nopeaa vastausta... Saako M52B28 moottorin korvattua kuinka pienin muutoksin tuplavanos M52B28TU moottorilla? kuinka erilainen se jäähdytysjärjestelmä on verrattuna singlevanos mottiin? Entä sähköt, anturit yms....? onko tässä jo sähköinen kaasupoljin?
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mitenkäs tuo rest toiminto toimii ja mitä sen kuuluis tehä?
Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i
Comment
-
-
Originally posted by Haukkis View Postmitenkäs tuo rest toiminto toimii ja mitä sen kuuluis tehä?
Edit: Toimii siis muulloinkin kuin vain kaupassa käydessä, se oli vaan esimerkki..Last edited by Haju69; 08-08-2011, 20:18.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostKyllä tuli sellannen paukahdus, että tuskin lähti letku.
Ei viitti lähteen ite kikkailleen, ku ei oo hajuakaan mitä tehdään..Siis ammattimiehelle suoraan, niin saa autonkin joskus ajoon.
Ahaa, onko siellä siis kummallekkin puolelle omat pussit?? Miksi sitten koko perä nuolee maata, eikä vaan toinen puoli?? :think
Jos molemmat ilma (jouset)pussit laukesi silloinhan perä on alhalla molemmin puolin.
Ihmetyttää kyl tuo miten se ylipäätänsä tapahtu, ku ei ollu virtoja, ajostakin menny jo aikaa ja sit yht' äkkiä kävi noin!!Ext. bmw:t
e28 518i -87
e34 518i -92
e39 540ia sedan 7/98
e39 540ia sedan 9/98
e39 540ia tour. 12/98
E34 525i Touring 7/92
Vikakoodien lukua/nollausta.
e39 540 ia sedan 7/96
Comment
-
-
Originally posted by garud View PostTällästä tällä kertaan:
Noin 5-10min ajon jälkeen alkaa -96 baijjerilaisen lämmöt kohoamaan punaista päin ja sittehän se ajo kannattaakin jo lopettaa. Eilen käytin autoa korjaamolla missä kävivät läpi termarit, syylärit etc eivätkä löytäneet mitään vikaa (lukivat myös vikakoodit, mutta suosittelivat että veisin bmw liikkeeseen jos heillä olisi paremmat lukijat). Järjestelmä ilmattiin siellä ja koko ruilingin hinnaksi tuli hurjat 10e.
Kellään suositella hyvää bimmereihin erikoistunutta liikettä/korjaamoa mahd. lähellä keskustaa?
Ps. Olen insinööri, en tiedä autoista mitään
Comment
-
-
Originally posted by garud View PostJatkokyssäri: Jos syylärin edessä oleva sähköflekti(?, kivesten takana) ei lähe pyörimää edes lämpimänä niin saattaisko tästä johtua keittäminen, vai onko kyseinen tuuletin vain ilmastointia varten..?
Ps. Olen insinööri, en tiedä autoista mitäänF11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostSellanen ongelma että takaluukkuun vararenkaan alle ja sinne pohjalle menee sateella vettä eikä tule mistään ulos. millä tavalla niitten kuuluisi tulla ulos? pohjassa on kyllä 2 tulppaa joista toisen otin pois ja heitin vedet pois mutta eikai nyt jokakerta sateen jälkeen kuulu noin tehdä? :thinkNykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostOsaisko joku sanoo et kuuluuko takavalojen reunoissa olla kunnon raot että vesi pääsee sitäkautta menemään takaluukkuun nyt joka perkeleen kerta ku vettä tulee tai autoo pesee nii akun alla on vettä ja toisel puolel sama juttu sen luukun kohdalla :think
ei kuulu olla, muistaakseni siellä on tiiviste välissä, joka nimenomaan ESTÄÄ veden pääsemisen konttiin.
tai siis takavalojen "takana" on muistaakseni tiiviste, kun omasta exästä takavalot otin irti.- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by TimE39 View PostMistäköhän sitä löytäis tiivisteet vai pitäiskö sitä tehä joku oma patentti silikoonillaonhan ne valot ensinnäkin oikein asennettu, ettei ole mitenkään vinoon mennyt yms? :think
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by väiski525 View Postnyt heitit pahanonhan ne valot ensinnäkin oikein asennettu, ettei ole mitenkään vinoon mennyt yms? :think
mitäköhän perkelettä siel on sit oikee vänkätty et saatu noi viturallee et takaluukku on ku amme tai ei oo enäänyt sitä sit ajellaa varmuudenvuoks kokoajan ilman toista tulppaa et ne vedet menis uloski en haluu sentää hukkuu kuivalla maalla
Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Mistähän mahtaa johtua ininä, joka kuuluu moottoritilan puolelta?
Tuota kuuluu tyhjäkäynnillä ja voimistuu kierroksia nostettaessa. Kaikista selvimmin tuon kuulee alle 2500 kierroksilla. Kuuluu myös kovemmilla, mutta tällöin moottorin oma ääni pääsee jo vähän niskan päälle.
Sillä ei ole väliä onko vaihde päällä vai vapaalla. Koneena M52B25.
Ei kuulosta kovin vakavalta, mutta ärsyttävä vikahan tuo on muuten hiljaisessa autossa.
Mercedes-Benz S 500L -03
Comment
-
-
Originally posted by Xhaust View PostMistähän mahtaa johtua ininä, joka kuuluu moottoritilan puolelta?
Tuota kuuluu tyhjäkäynnillä ja voimistuu kierroksia nostettaessa. Kaikista selvimmin tuon kuulee alle 2500 kierroksilla. Kuuluu myös kovemmilla, mutta tällöin moottorin oma ääni pääsee jo vähän niskan päälle.
Sillä ei ole väliä onko vaihde päällä vai vapaalla. Koneena M52B25.
Ei kuulosta kovin vakavalta, mutta ärsyttävä vikahan tuo on muuten hiljaisessa autossa.
Comment
-
Comment