Senhän nyt tietää, että ei auta paljoakaan, mutta vähentikö toi m50 satsi alapään vääntöä--> kulutus kasvaa maantie nopeuksissa??
En itse ainakaan huomannu että olis kulutukseen vaikuttanu. Kyllähän se verottaa tuota alavääntöä mutta ei ainakaan omaan mieleen mitenkään radikaalisti. Mukampi ohitustilanteissa kun ei lopeta vetämistä siinä 5k kohilla vaan jaksaa tasasesti loppuun.. Jos ajo on suurimmaksi osaksi kaupungissa niin tuosta modista ei taida olla hyötyä, ehkä enemmän haittaa.
En itse ainakaan huomannu että olis kulutukseen vaikuttanu. Kyllähän se verottaa tuota alavääntöä mutta ei ainakaan omaan mieleen mitenkään radikaalisti. Mukampi ohitustilanteissa kun ei lopeta vetämistä siinä 5k kohilla vaan jaksaa tasasesti loppuun.. Jos ajo on suurimmaksi osaksi kaupungissa niin tuosta modista ei taida olla hyötyä, ehkä enemmän haittaa.
Ok. Kaikki ovat suurinpiirtein laittaneet noita m50-imureita 528 mottiin, mutta onko vaikutus pienenpi tuossa 2.5 litrasessa, että ei kannata vaihtaa? Ja laittaa nekin rahat vaikka uusiin antureihin?
Ok. Kaikki ovat suurinpiirtein laittaneet noita m50-imureita 528 mottiin, mutta onko vaikutus pienenpi tuossa 2.5 litrasessa, että ei kannata vaihtaa? Ja laittaa nekin rahat vaikka uusiin antureihin?
Tässä taitaa olla joku jenkkifoorumin dynokäppyrä tuohon kakspuokkiin, ainakin lähtötilanteen tehojen perusteella.. :think
Kyllähän tuosta näyttäisi hyötyä olevan.. Riippuu tietysti miltä kantilta katsoo..
Onko kenelläkään automaatissa ovenpielen rengaspainetarrassa taakse leveämpiä renkaita? 235 eteen ja 255 taakse, eroa 1,2% joten onkohan tuo liikaa tomaatille? Omassani samat eteen ja taakse.
Onko kenelläkään automaatissa ovenpielen rengaspainetarrassa taakse leveämpiä renkaita? 235 eteen ja 255 taakse, eroa 1,2% joten onkohan tuo liikaa tomaatille? Omassani samat eteen ja taakse.
Ihan miten vaan, mutta pieni se on. Joskus näkee 225/45-17 ja näyttää todella pahasti alikokoiselta. Kuulemma laatikkokin sekoaa noin pienellä renkaalla. Nopeusmittarin virhe kasvaa, 0-100 kiihtyvyys huononee kun joutuu vaihtamaan kerran lisää. Toisaalta laskennallinen PA kulutus laskee kun matkaa tulee enmmän...
Anyway, jos tehdas sen sinne laittanut kai sen sinne uskaltaa laittaa.
Mikäs on gm automaatin viimeisin EGS ohjelmistoversio?
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Comment