Aa, eli ilmeisesti normaalia vai? Yleensä kuuluu aamulla kun avaa ovet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
lukossa vikaa
moron,
nyt pakkasilla ajettu kaks viikkoa kuskin ovi auki, ei siis lukitu millään!
Samoin yöllä ovi auki.. talliin kun ajaa niin alkaa taas toimimaan. On laitettu pyssyöljyä reippaasti tallireissuilla mutta ei vaan lähde skulaamaan.
Mikä avuksi, onko siellä joku jousi kuoleentunut kun ei jaksa vetää säppiin?
Luulin että ex passatissa on maailman huonoimmat lukot mutta...
Sisältä kun laittaa napin alas niin jää siihen ekaan lukkoon mutta eihän se kiinni ole.
Comment
-
-
Originally posted by Diipa View Postmoron,
nyt pakkasilla ajettu kaks viikkoa kuskin ovi auki, ei siis lukitu millään!
Samoin yöllä ovi auki.. talliin kun ajaa niin alkaa taas toimimaan. On laitettu pyssyöljyä reippaasti tallireissuilla mutta ei vaan lähde skulaamaan.
Mikä avuksi, onko siellä joku jousi kuoleentunut kun ei jaksa vetää säppiin?
Luulin että ex passatissa on maailman huonoimmat lukot mutta...
Sisältä kun laittaa napin alas niin jää siihen ekaan lukkoon mutta eihän se kiinni ole.
Ajanmittaan kertynyt yleispöly/lika/kosteus/lukkosulat+muut litkut joita sinne on kertynyt alkavat pakkasella jähmettymään ja siten jumittumaan kiinni.
Auto lämpimään halliin ja ovipahvit irti sekä sisä ääni-/kosteuseriste pois (jos jaksaa irroitella vanhoista liimoistaan) seuraavana päivänä aloitat työn.
CRC taimuuvastaava rasvan/p*skan liotus/irroitusaine, sitä ruiskit sinne ---> annat vaikuttaa jonnin aikaa ja paineilman kanssa puhaltelet pois, korvapuikkoja ahtaisiin kohtiin jonne sormin ei saa rättiä tungettua ---> kun valmista, kevyesti voitelet CRC-aseöljyllä (-54celsiusta) tms. pakkasta kestävällä vähän silikoonia sisältävällä öljyllä.
(itselläni sigussa oli sama ongelma, yhden vuorokauden aikana koko homma ohi ja nyt ovet toimii ongelmitta)
Edit: Ovipahvin irroitus/kiinnitys on sitten oma taiteenlajinsa, ei paha homma kun sen oppii kerran kaksi tekemällä.Last edited by opTA; 24-01-2014, 17:37.
Comment
-
-
Originally posted by mie View PostTietääkö kukaan passaako 525d -00 mittaristo -97 tdässään? no siis passaahan se mutta toimiiko.Last edited by peto2; 24-01-2014, 18:30.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Kusilaitu View PostMihinä e39 kuuluu olla ulkolämpötila-anturi?
Keula joskus pökätty ja sisäkaaret puuttuu edestä..
Comment
-
-
Originally posted by HOXAHA View PostEi tule muuta mieleen kuin, että samalta vajaakäyntiseltä kuulostaa kuin oma M52B25TU sen jälkeen kun oli hörpännyt (syksyllä) imusarjan kautta jarrutehostimesta vettä koneeseen. Silloin ei tosin mitään vikavaloja syttynyt ja kone toipui tästä parin tunnin rauhallisella ajolla itsestään. Mutta kannattanee tsekata tuo jarrutehostin asia kumminkin http://www.btcf.fi/forum/showthread....25#post2814925
tullu tätä foorumia luettua ahkeraan , ja jotenkin kummittelee päässä
monen muun palstalaisen osanvaihto orgiat , että tämäkään yksilö ei taida olla poikkeus muista .
Lyhykäisen historian aikana on jo vaihdettu , suodattimenjalka,polttoaine pumppu,viskokytkin,siili eli puhaltimen vastus jne.. vielä pitäs tehdä venttiilikopan tiiviste , uudet öljyt filtterit ,jarrunesteen vaihdot ,takalasin pyyhkiän moottorin vaihto , vanos tiivisteiden vaihto jne..
että onneksi on työpaikka millä tätä lystiä kustantaamutta en vielä luovuta baijerilaisen suhteen , kun vaihtoehtona on siirtyä normi kuolevaisten vaunuun , corolla,focus jne.. ei oikein nappaa kun kyyti eekolmeysissä on niin maukasta kun vaunu on kunnossa
pitää ajatella positiivisesti että kun kaikki rojut on pellin alla käyty läpi pitäs kamppeen toimia josssain kohtaa moiteettomasti.
Comment
-
-
Originally posted by zoonas View PostPintakaasulla kun ajelee ja isompi vaihde pykälässä kuuluu perästä pientä ujellusta. Kaasua kun polkasee niin ääni häviää. :think
Lukkoperääkö se siellä huutaa vai mikähän mahtaa olla?E46 316 -99
Ex:
E39 523iA -98
E46 316 -99
E46 318 -99
Comment
-
-
Millä hemmetin varaosanumerolla ovat ne muoviset kiinnikkeet, joilla E39:n pohjamuovit ovat kiinni? Tarkoitan niitä leviäviä muovikiinnikkeitä, joista painetaan se tattimainen nasta sisään. Tuntuu olevan kovin vaikea saada oikean mallisia kiinnikkeitä, kun räjäytyskuvienkaan perusteella ei voi varmaksi sanoa, mikä on oikea tyyppi. KL:ssä olen käynyt niitä tilaamassa, mutta joka kerralla vääriä tarjottu.
Samoin tarvitsisin varaosanumeron niille etusisälokasuojan pienille muovikiinnikkeille, jotka tulevat siihen metallikaareen kiinni. Ovat malliltaan hieman samanlaisia kuin nuo pohjamuovin kiinnikkeet, mutta painettava nasta ei ole kuitenkaan "tatin" mallinen, eli ovat kertakäyttöisiä.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMillä hemmetin varaosanumerolla ovat ne muoviset kiinnikkeet, joilla E39:n pohjamuovit ovat kiinni? Tarkoitan niitä leviäviä muovikiinnikkeitä, joista painetaan se tattimainen nasta sisään. Tuntuu olevan kovin vaikea saada oikean mallisia kiinnikkeitä, kun räjäytyskuvienkaan perusteella ei voi varmaksi sanoa, mikä on oikea tyyppi. KL:ssä olen käynyt niitä tilaamassa, mutta joka kerralla vääriä tarjottu.
Samoin tarvitsisin varaosanumeron niille etusisälokasuojan pienille muovikiinnikkeille, jotka tulevat siihen metallikaareen kiinni. Ovat malliltaan hieman samanlaisia kuin nuo pohjamuovin kiinnikkeet, mutta painettava nasta ei ole kuitenkaan "tatin" mallinen, eli ovat kertakäyttöisiä.
Oletan että myös noita sisälokasuojan nastoja olisi...kannattaa käydä katsomassa.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment