Millä madalluksella vakio iskarit vielä toimivat? Tässä topicissa oli jo aiemmin juttua pohjaanlyöntikumeista ja nyt kun renkaan vaihdon yhteydessä tuota tutkin niin ei kyllä paljoa joustoa jää Eibach:n -30mm jousilla. Autossa siis vakio iskarit ja vakio pohjaanlyöntikumit noin 10mm lyhennettynä. Ajossa en kyllä ole pohjaamista havainnut. Millä iskareilla ja kumeilla porukka asentelee vielä isompia madalluksia ettei pohjaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 madallus
Collapse
X
-
Mulla -03 e60, jossa varustelistassa sport suspension. Jos katselee madallusjousia, niin nuo madalluksethan on varmaankin otettu ihan perusalustalla olevasta autosta? Joten miten paljon, esim. h&r -35mm satsi tiputtaa tässä tapauksessa?MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostJos jollakin on BMW:n alkuperäinen "Sport Suspension" tai "M-Sport" -alusta, voisitteko ottaa etupäässä (ja farkun tapauksessa myös takapäästä) tarkan mitan pyörän navan keskiöstä lokarin kaareen? Tilasin OEM-sportjouset autoon ja haluaisin tietää tuleeko yhtään eroa nykyisiin Eibach-jousiin. Hakusessa tällä kertaa aavistuksen korkeampi alusta....
Comment
-
-
Tässä mietiskelen jotta kummatko sitä laittaisi tulevien FSD-pumppujen pariksi; M-Sport-jouset vaiko sittenkin nuo nykyiset Eibachit? Ei enää yhtään jaksa muistaa miltä orggis-M-jouset tuntuu, vaikka sellainenkin kikotin on joskus ollut.
Nuo Eibachit tuntuu selvästi pintapehmeiltä jousilta, enkä oikein ole vieläkään päättänyt onko se hyvä vai huono asia... Monihan tuollaisista varmaan pitää juuri tuon pintapehmeyden vuoksi, jonka ansiosta menee pehmeästi poikittaissaumojen yli jne... Mutta jos niiden pariksi laittaa vielä pintapehmeät FSD:t niin meneeköhän sitten jo liian pintapehmeäksi?
Tilaamani M-jouset on siis tilattu Sachs-kataloogin mukaan, josta löytyy jokaiselle E6x-sarjan jouselle oma yksilöllinen Sachs-osanumero, joita on n. kymmenen erilaista jousimallia. Niissä on myös samat värikoodaukset kuin orggis-jousissa. Joten päädyin olettamaan että Sachs on E6x-mallin OEM-jousitoimittaja, kuten on iskareissakin. Pitääkö paikkansa?
Comment
-
-
Originally posted by marsep View PostJust itselle vaihdoin, mutta en mitannut ennen asennusta. Nyt on napakaarimitta 350mm. Normi jousilautasilla.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Mikko1979 View Post[ATTACH]129137[/ATTACH]
[ATTACH]129139[/ATTACH]
[ATTACH]129138[/ATTACH]
ja tuossa pitäs olla vielä pohjaanlyöntikumikin ????
Mikko
MikkoBMW E61 530 xd LCI 2007
Comment
-
-
Onkos täällä kellään eibachin sportline jousia alla? Mielellään vielä sedanissa, mutta toki farkustakin näkee keulan korkeudesta osviittaa googlesta ei tuntunut oikein löytyvän, kun koitin kuvia etsiä, että miten matalalla ui..MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Tuntuu olevan kova polemiikki näitten nelivetojen madalluksesta. Onko porukka laittanu säädettäviä tolppia näihin eteen? Minkälaisia kokemuksia niistä? Suosituksia?
-35:set jouset ei ehkä mun silmään tuu riittämään madallukseks, joten jotkut säädettävät varmaan laitettava. Mites noi peräpään iskarit, onko takapäässä eroa takavetoseen? Eli käykä sinne samat tolpat kun takavetosiin? Vai kestääkö noilla vakioilla kuin paljon laskea tota peräpäätä?
Edit: Näköjään RealOemin mukaan takaiskareitten varaosanumerossa on viimeset numerot eri neliveto vs. takaveto...Last edited by GuGi_; 12-04-2015, 20:29."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostEdit: Näköjään RealOemin mukaan takaiskareitten varaosanumerossa on viimeset numerot eri neliveto vs. takaveto...
Ei kait noita säädettäviä muita ole juurikaan tarjolla kuin KW V3 ja se taitaa tulla koko kierroksena (liekkö vain eteen edes saatavilla)...BMW F31 330xda M-Sport Alpinweiss3
BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss3
ex BMW E60 530xda LCI Monacoblau
ex Yamaha YZF-R1 2008 "race"
Comment
-
-
Saatavuus tosi heikkoa säädettäviin tolppiin nelikkoon, KW:n satsia on mutta hinta aika suolainen 2000€. Itse koitin ettiä kans omaani mutta tyytyminen oli H&R -35mm etujousiin. Lueskelin aiemmin juttuja että pohjais iskarit näillä jousilla. Noh jouset tuli laitettua alle ja ekat tuntumat oli että nätisti toimii, mutta kyllä pohjaa aika pienestä. Kysyin marmorilta että onko eroa m-Sport iskarin pohjaanlyönti kumilla eroa nelikon iskarin kumiin niin vastaus oli että samanlainen olis m-sportin kanssa... Ajattelin että olisin vaihtanut sinne samalla nuo m-sportin kumit... Onko minua johdettu harhaan, korjatkoon ken tietää?f11 530xd m-sport -12
- ex e61 530xd m-sport, -06
- ex e39 530d, -00
- ex e30 320 touring
Comment
-
-
Juu pikkasen on arvokas toi KW:n setti. Ta-Technix:in säädettävä etupää kuulemma käy nelikkoon. Mutta onko noista sitte mihinkään? Vai meneekö vaan hyvä auto pilalle tollasella "halpis"alustalla? Bc:ltä ei löydy nelivetoon sopivaa. Ja muutamasta muustakin oon kyselly saamatta ainakaan vielä vastausta...
Edit: Onko kellään tietoa sopiiko AP Sportfahrwerke tai Lowtec säädettävät tohon nelivetoon?Last edited by GuGi_; 13-04-2015, 16:07."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
Comment