Originally posted by Makro86
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tottakai voi lennossa vaihtaa. Ite tökkään kepin sivuun ennen tiukkaa ohitusta. En oo huomannut mitään eroa onko napista, kepistä vai molemmista sport. Keppiin ainaki osuu kun nappia taas joutuu ettiin on sen verta taempana.Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi--
BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Omasta oli mehut lentämässä pihalle. Varmaan melkein kaikki jo olkin.Originally posted by MajorDrake View Postiskarin vaimennuskyky loppuu jolloin se on löysä. Ekasta tulee virheilmoitus, toisesta ei.
Veikkaan, että pussin rikkoontumisen jälkeen on omistaja vielä ajanut jonkin matkaa ja se on ollut liikaa tolpalle.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mulla 535xd:ssä ei ole sama onko sport kepistä, napista tai molemmista. Perus kaupunki- ja maantienopeuksilla jos ensin laitaa napista sportille, niin kierrokset nousevat hiukan ja useimmiten pykältää pienemmän vaihteen sisään. Ja heti perään jos tökkää kepistä vasemmalle S:lle, niin tulee vielä pykälä tai pari pienempää vaihdetta sisään. Jos taas ensin tökkää kepistä S:lle, niin tulee reilusti pienempää vaihdetta sisään, ja jos sen jälkeen vielä napista painaa perään, niin kierrokset vähän nykäisee vaikka ei kaasua muuta. Eli vaikuttaa siltä että napista sport vaikuttaa enemmän kaasuvasteeseen, ja kepistä sport taas vaikuttaa vaihteiston käyttäytymiseen. En kyllä tykkää yhtään tuosta, saisi olla yhden valinnan perässä kaikki hauska, mitä kaasusta ja vaihteista saa irti...Originally posted by Kimmo-R View PostTottakai voi lennossa vaihtaa. Ite tökkään kepin sivuun ennen tiukkaa ohitusta. En oo huomannut mitään eroa onko napista, kepistä vai molemmista sport. Keppiin ainaki osuu kun nappia taas joutuu ettiin on sen verta taempana.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Nostetaas tätä vähän. Löytyykö keltään komentteja tai tietoa?Originally posted by HV530XD View PostOlenko tulkinnut oikein että 535d N57Z öljyproppu on öljypohjan takapäässä? Eli jos ajan auton etupyörät rampeille ja tyhjennän öljyt propun kautta niin kaiken pitäisi valua ulos, vaikka keula on vähän ylhäällä kun proppu on siellä takana?
En löytänyt öljypropun kiristysmomenttia, mutta lienee tyypillinen noin 25Nm?
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
11 13 Oil sump Tightening TorquesOriginally posted by HV530XD View PostNostetaas tätä vähän. Löytyykö keltään komentteja tai tietoa?
Type Thread Tightening specifications Torque
Oil drain plug N57 M12 x 1.5 Replace sealing ring 25 Nm
Oil sump to crankcase N57 M8x 30 M8x110 Renew gasket 24 NmF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Eipä näytä olevan. Koodi 522 puuttuu.Originally posted by Pile jr View PostOlen nyt koittanut etsiä tietoa F11 520d vin-numerolla, onko autossa xenon-valot?
Vin: C306466Last edited by touring39; 10-01-2018, 20:57.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kokeiles laittaa tuo vin tuonne: https://www.bmwvin.com/Originally posted by Pile jr View PostOlen nyt koittanut etsiä tietoa F11 520d vin-numerolla, onko autossa xenon-valot?
Vin: C306466F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mukava lähteä töihin kun kuskin puoleinen ovi ei mene kiini. Kaiken käsityksen mukaan se vaijeri oven sisällä on kerännyt kosteutta jostain ja jäätynyt
 Puhaltimella sain pelittämään nyt toistaiseksi.
Onko muilla tehnyt F10 tätä samaa ongelmaa?
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
ei ikinä missään muussa bemarissa, mutta aikoinaan kun omistin e39:n, niin siinä oli tuota riesaa riittämiin..Originally posted by SilverHawk View PostMukava lähteä töihin kun kuskin puoleinen ovi ei mene kiini. Kaiken käsityksen mukaan se vaijeri oven sisällä on kerännyt kosteutta jostain ja jäätynyt
 Puhaltimella sain pelittämään nyt toistaiseksi.
Onko muilla tehnyt F10 tätä samaa ongelmaa?Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Originally posted by fraatti View PostHappanevatko nämä aivan samalla tavalla kuin perinteisetkin iskarit eikä esim ohjausmoduli pysty kompensoimaan kulumista? Mitä tuollainen möykky maksaa uutena?
Onko tuollaisella alustalla ero m-sporttin tai perusalustaiseen selvä? Lähinnä tässä mietin että millaista autoa jossain vaiheessa etsitään.
Vakaajathan näissa tais myös maksaa hunajaa jos korkkaavat...
Itsellä on F11 m-sport x-drive ilman EDC:tä tai aktiivisia vakaajia, nykyään Eibachin -30mm madallusjousilla. Varmasti on hienoa kun ajotilan valitsin vaikuttaa alustan jäykkyyteen, mutta myös tuo vakioalusta on todella hyvä. Ei tosin vielä ole kokemusta miten käyttäytyy matalammilla renkailla. En ole ajanut sellaisella, jossa on edc, enkä ehkä siksi osaa sitä edes kaivata.F11 530Xd M-sport
ex. E92 325d -07
ex. E30 320tic -87
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kaverin isän F10 oli samaa ongelmaa viime talvena ja tuli kuntoon vaijerin vaihdolla...Originally posted by SilverHawk View PostMukava lähteä töihin kun kuskin puoleinen ovi ei mene kiini. Kaiken käsityksen mukaan se vaijeri oven sisällä on kerännyt kosteutta jostain ja jäätynyt
 Puhaltimella sain pelittämään nyt toistaiseksi.
Onko muilla tehnyt F10 tätä samaa ongelmaa?F10 525dA -10
E90 320dA -09
E36 320i -95
E60 525dA -05
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Sama täällä, ens viikolle varattu aika huoltoon. Oireet pakkasella aina tuo, lämmetessään alkaa toimimaan. Sisäpuolen lukkonapista saa pysymään kiinni mutta sitten ei pääse pihalle kuin repsikan ovesta ennenkuin lukko sulanutOriginally posted by SilverHawk View PostMukava lähteä töihin kun kuskin puoleinen ovi ei mene kiini. Kaiken käsityksen mukaan se vaijeri oven sisällä on kerännyt kosteutta jostain ja jäätynyt
 Puhaltimella sain pelittämään nyt toistaiseksi.
Onko muilla tehnyt F10 tätä samaa ongelmaa?
							
						
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Ei vaa voi käsittää miten E90 ei koskaan ollut vastaavanlaisia ongelmia, mutta F10 sitten onOriginally posted by Ileh View PostSama täällä, ens viikolle varattu aika huoltoon. Oireet pakkasella aina tuo, lämmetessään alkaa toimimaan. Sisäpuolen lukkonapista saa pysymään kiinni mutta sitten ei pääse pihalle kuin repsikan ovesta ennenkuin lukko sulanut

Onneksi tuo vaijerin vaihto ei paljoa maksa. Kohta saa taas jännätä kun lähtee autolle, että joutuuko lainata talkkarilta kuumailmapuhallinta
Edit: aukes mut ei menny kiini muutaku oven nappia painamalla.Last edited by SilverHawk; 12-01-2018, 10:47.
Comment
 
Comment