Kertoisiko joku viisas missä on -96 740ial bensapumpun rele? onko se joku takakontissa oikealla olevasta kolmesta releestä? Seiska ei millään starttaa, mutta kun bensapumpulle veti suoran virran niin heti lähti tulille, eli eikö vika melko varmasti ole bensapumpun releessä? Kiitos!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _miksu_ View PostKertoisiko joku viisas missä on -96 740ial bensapumpun rele? onko se joku takakontissa oikealla olevasta kolmesta releestä? Seiska ei millään starttaa, mutta kun bensapumpulle veti suoran virran niin heti lähti tulille, eli eikö vika melko varmasti ole bensapumpun releessä? Kiitos!Voihan se olla että pumppu jumii ja ei jaksa lähteä pyörimään muuten kuin suoralla virralla (kokemusta on
)
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tuo uusi rele on näköjään vähän erilainen kun mikään niistä kolmesta.. runkonumerolla sen kävin hakemassa eli oikea sen pitäisi olla. Vasemmanpuoleinen on semmonen tumman vihreä ja kaksi oikeanpuoleista on vaaleanvihreitä, olisiko se sitten se vasemmanpuoleinen tummempi.. jokatapauksessa, missään paikalla kokeiltuna ei auto lähtenyt käyntiin
Comment
-
-
moi tuli ostettuu tollanen 1994 740 ia. duunissa tuli katottuu vikakoodit ja antoi turvatyyny: 17 ja 19 ja vaihteistosta 57, 153 ja 154... mitä mahtavat tarkoittaa? autocom testeri...
ja mitens onko automaatti ilmastoinnin/lämmönsäätö paneelin näytöille tehtävissä mitään, ei meinaan tule numeroita..taustavalot palaa..toi siis malli pyöritettävät puhallinnopeus kytkimet... pystyykö vaihtamaan uudemman mallin?
nii ja millas saa mittaristosta vaihdettua kielen? lähinnä et sais vaikka saksan tilalle englanti? kiitokset!Last edited by _charger-; 28-01-2011, 11:02.1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
-
Paras ehdotus kuinka parantaa äänimaailmaa. Tahtois saada hieman miehekkäämmän pörinän ulos. Ja kuinka iso operaatio tuon perän kanssa pitää tehdä, että sinne asettuu mukavasti paremmat pöntöt?
Alustaratkaisua myös olen yrittänyt bongailla. Hieman kyseenalaistanut, että minkälaista vaihtoehtoa kannattaisi käyttää. Madaltavat jouset schmiedmanilta?
Auto ei käynnissä ja virtoja ei päällä. Vilkun viiksi alas ja vasemmalta syttyy valot , vilkun viiksi oikealta ja oikealta syttyy valot. Vika vai ominaisuus?
Myös nyt tekee sitä, että keskuslukitus tahtoo ensinmäisellä aukasulla jättää kuskinpuolen oven lukkoon. Pistät lukkoon ja aukaiset uudelleen niin aukeaa. Syy?
:thinkKovvoo hommoo
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View PostAuto ei käynnissä ja virtoja ei päällä. Vilkun viiksi alas ja vasemmalta syttyy valot , vilkun viiksi oikealta ja oikealta syttyy valot. Vika vai ominaisuus?
Myös nyt tekee sitä, että keskuslukitus tahtoo ensinmäisellä aukasulla jättää kuskinpuolen oven lukkoon. Pistät lukkoon ja aukaiset uudelleen niin aukeaa. Syy?
:thinksigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View PostParas ehdotus kuinka parantaa äänimaailmaa. Tahtois saada hieman miehekkäämmän pörinän ulos. Ja kuinka iso operaatio tuon perän kanssa pitää tehdä, että sinne asettuu mukavasti paremmat pöntöt?
Alustaratkaisua myös olen yrittänyt bongailla. Hieman kyseenalaistanut, että minkälaista vaihtoehtoa kannattaisi käyttää. Madaltavat jouset schmiedmanilta?
Auto ei käynnissä ja virtoja ei päällä. Vilkun viiksi alas ja vasemmalta syttyy valot , vilkun viiksi oikealta ja oikealta syttyy valot. Vika vai ominaisuus?
Myös nyt tekee sitä, että keskuslukitus tahtoo ensinmäisellä aukasulla jättää kuskinpuolen oven lukkoon. Pistät lukkoon ja aukaiset uudelleen niin aukeaa. Syy?
:think
Eibach + Sachs
Ns. Saksalainen parkki asetus..
Moottori voisi jumia tms..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
herrakani
Meneeks 15" peltivanteet 725-740 takajarrujen päälle? N. 6" tulee sisäänpäin kiinnityspinnasta.
Comment
-
Originally posted by Zippaaja View PostParas ehdotus kuinka parantaa äänimaailmaa. Tahtois saada hieman miehekkäämmän pörinän ulos. Ja kuinka iso operaatio tuon perän kanssa pitää tehdä, että sinne asettuu mukavasti paremmat pöntöt?
Alustaratkaisua myös olen yrittänyt bongailla. Hieman kyseenalaistanut, että minkälaista vaihtoehtoa kannattaisi käyttää. Madaltavat jouset schmiedmanilta?
Originally posted by Janzki View PostEisenmann...
Eibach + Sachs
ja ääninäyte: http://www.youtube.com/watch?v=VhNPCq-Ohnw sekä http://www.youtube.com/watch?v=GQtyT...eature=related
Jos sinulle riittää maltillinen madallus, niin silloin AP Fahrwerk.Last edited by VaihtoVirta; 29-01-2011, 12:49.
Comment
-
-
Originally posted by herrakani View PostMeneeks 15" peltivanteet 725-740 takajarrujen päälle? N. 6" tulee sisäänpäin kiinnityspinnasta.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostJa jos haluat säästää tuhat euroa, niin Magnaflow 14816 -vaimentimet, e38.org sivulta löytyy todella hyvä ohje takapuskurin muokkaukseen. Vaimentimet jenkeistä ~150e/kpl. Linkki: http://www.stevejenkins.com/downloads/magnaflow_e38.pdf
ja ääninäyte: http://www.youtube.com/watch?v=VhNPCq-Ohnw sekä http://www.youtube.com/watch?v=GQtyT...eature=related
Jos sinulle riittää maltillinen madallus, niin silloin AP Fahrwerk.
Alle pitäis 18" tai 19" pallot laittaa, joten siihen nähden maltillinen madallus pitäisi hankkia. Tosin tässä yrittänyt pohtia, että huononeeko kyyti kamalasti jos jouset vain heittää alle.Kovvoo hommoo
Comment
-
-
Originally posted by Tcdoe View PostKuinka korkealle teillä nousee E38:ssa lämpömittarin neula? Kyseessä siis 728. Itse en ole nyt pakkasilla (vaikkei ois kuin 5-10 astetta pakkasta) saanut sitä paljoakaan yli 1/3 asteikon. Vähän turhan viileänä käy, ei tuonne saa kunnon saunaa millään sisälle. On kyllä tuontiauto, mutta useamman vuoden Suomessa ollut eikä Realoem tarjoa kuin yhtä termaria, 92 asteista.
Comment
-
-
Originally posted by Tcdoe View PostVesipumppu ja termari vaihdettu (ja tietty ilmattu kunnolla), sama ongelma yhä. Nyt kun on muutama aste pakkasta niin lämpömittarin neula ei koskaan pääse puoliväliin, jää sinne 1/3 kohdalle eikä sisälle tule kunnolla kuumaa, ei tule hiki vaikka kuinka paljon lämmittäis. Ideoita?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostTodennäköisesti mittaristossa tai lämpöanturissa vikaa. Käy jollain vikakoodien lukijalla ja katsokaa livedatasta moottorin lämmöt. Tietysti, jos omistat esim. infrapunalämpömittarin, niin voit kokeilla mitata lämmöt lohkosta kansipahvin tuntumasta.
Comment
-
Comment