Tiedä kuuluuko tänne, vai tuonne ongelmat-osioon, mutta kysellään nyt täältä. E38 kävi leimalla, ja leima tuli, mutta talven aikana pitäis vähän tehdäkin!
Eka ongelma, osittain jo hoidossa, kunhan saa remppavaihteen päälle, eli toi vuotava tankki. Tankki on jo hankittu, tiedossa vaan pientä jumppaa, ja samalla voisi vaihtaa tuon tihkuvan laatikon takapään stefan, siinä ei liene muuta kuin kradaani pois, stefa pois ja päinvastoin?
Toinen ongelma, takana alkaa jarruputket olla vaihtokunnossa. Mitä raati on mieltä, kannattaako ostaa metriputkea, ja vääntää noi putket itse, vai hakea marmorilta uusia? Ainakaan muihin laitteisiin noi ei ole tullut muotoon taivutettuna, joten kannattaako?
Kolmas ongelma oli toi EDC takapäässä, asentoanturin vipu poikki, yksi putki/letku poikki. Selviääkö tästä pelkällä osien/putkien uusimisella, vai meneekö noi painevaraajat myös uusiksi? Miten ne on täytetty, ja onko niiden vaihdossa jotain huomioitavaa?
Eka ongelma, osittain jo hoidossa, kunhan saa remppavaihteen päälle, eli toi vuotava tankki. Tankki on jo hankittu, tiedossa vaan pientä jumppaa, ja samalla voisi vaihtaa tuon tihkuvan laatikon takapään stefan, siinä ei liene muuta kuin kradaani pois, stefa pois ja päinvastoin?
Toinen ongelma, takana alkaa jarruputket olla vaihtokunnossa. Mitä raati on mieltä, kannattaako ostaa metriputkea, ja vääntää noi putket itse, vai hakea marmorilta uusia? Ainakaan muihin laitteisiin noi ei ole tullut muotoon taivutettuna, joten kannattaako?
Kolmas ongelma oli toi EDC takapäässä, asentoanturin vipu poikki, yksi putki/letku poikki. Selviääkö tästä pelkällä osien/putkien uusimisella, vai meneekö noi painevaraajat myös uusiksi? Miten ne on täytetty, ja onko niiden vaihdossa jotain huomioitavaa?
Comment