Osaisko joku kertoa mistä saisin toimivan steppilootan tuohon 735:een..tarkoitus olisi saada kesäksi ajoon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by veku View PostOsaisko joku kertoa mistä saisin toimivan steppilootan tuohon 735:een..tarkoitus olisi saada kesäksi ajoonSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Olisiko ehdotuksia, mitkä olisivat hinta/laatu suhteeltaan hyvät jarrulevyt ja palat seiskaan? Zimmermanin reikälevyjä olen katsellut, mutta olen kuullut, että ovat pahoja murtumaan reikien kohdilta ja saattavat mennä hyvinkin nopeasti kieroiksi. Pitääkö paikkansa? KL-varaosatkin myy jotain levyjä, mutta merkistä ei ole tietoa. Onko joku ostanut kyseisestä paikasta levyjä autoonsa?
Ainiin, jos jollakulla on tarvetta kuskin puolen orkkis katille, niin myisin sellaisen kympillä.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOlisiko ehdotuksia, mitkä olisivat hinta/laatu suhteeltaan hyvät jarrulevyt ja palat seiskaan? Zimmermanin reikälevyjä olen katsellut, mutta olen kuullut, että ovat pahoja murtumaan reikien kohdilta ja saattavat mennä hyvinkin nopeasti kieroiksi. Pitääkö paikkansa? KL-varaosatkin myy jotain levyjä, mutta merkistä ei ole tietoa. Onko joku ostanut kyseisestä paikasta levyjä autoonsa?
Ainiin, jos jollakulla on tarvetta kuskin puolen orkkis katille, niin myisin sellaisen kympillä.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Erich View Postedit..
Signaturesi ehti vastata ensin...
Originally posted by Ramzez View PostOlisiko ehdotuksia, mitkä olisivat hinta/laatu suhteeltaan hyvät jarrulevyt ja palat seiskaan? Zimmermanin reikälevyjä olen katsellut, mutta olen kuullut, että ovat pahoja murtumaan reikien kohdilta ja saattavat mennä hyvinkin nopeasti kieroiksi. Pitääkö paikkansa? KL-varaosatkin myy jotain levyjä, mutta merkistä ei ole tietoa. Onko joku ostanut kyseisestä paikasta levyjä autoonsa?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostItse vaihdoin juuri ATE:n levyt+palat joka nurkkaan.
Suosittelen alkuperäisvalmistajien osia kuten pagid, ate jne. Toimii
Löytyykö hintaa noille osille? Itsekin kannatan orkkisosia, mutta kokemuksesta tiedän, että se ei ole aina se paras ja järkevin vaihtoehto
Edit: Pistetääs tän viestin mukaan, eli onko kellään kokemuksia automaatti-ilmastoinnin paneelin rikkoutumisesta? Syystä tai toisesta en pysty valitsemaan repsikan puolen keskisuuttimia manuaalisesti, enkä voi valita REST-toimintoa. Voisiko vika olla itse paneelissa? Ilmastoinnissa on muutenkin ollut vähän häikkää, kun välillä käy siten, että auto muuttuu saunaksi, kun jaloille ja tuulilasiin alkaa tulla maksimaalisen kuumaa. Vikakoodi on seuraava: Auxiliary water pump; short circuit to ground. Eli maihin lyö ilmeisesti jostain, mutta vikaa en ole kyennyt paikantamaan. Mikä kummallisempaa, aina tätä "saunaa" ei tule, vaan välillä ilmastointi toimii, kuin unelma. Yleisimmin vika ilmenee, kun nostaa manuaalisesti lämpötilaa ylöspäin, niin sitten yhtäkkiä alkaa taas tulla kuumaa jalkotilaan ja tuulilasiin. Neuvot olisivat todella tarpeen, ennen kuin alan ostamaan uusia osia.Last edited by Ramzez; 04-11-2009, 00:08.
Comment
-
-
Mikähän on vikana autossa, autosta löytyy pdc. Edessä sormella koittaen jokainen pdc sensori värisee ja kuunnellessa pitää ääntä. Takana ei värise eikä pidä mtn ääntä. Voisko kaikki 4kpl taka sensoreja olla muka rikki? Missä sensoreiden boksi sijaitsee?Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOnko joku ostanut kyseisestä paikasta levyjä autoonsa?
Jostain ihmeeen syystä BMW Suomi hinnoittelee itsensä täysin ulos jarruosissa. Jos merkkiliikkeen hinnalla saa aina kaksi kierrosta KL:n OEM kamaa, niin kustannustietoisen (=persaukisen) on helppo äänestää lompakollaan. Joidenkin jarruosien kohdalla ero on vielä paljon suurempi.
Originally posted by Ylkka View PostMissä sensoreiden boksi sijaitsee?Last edited by Erich; 04-11-2009, 06:59.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Luntti View PostMinun mielestäni turhaa käyttää imusarja irti.
Mun autossa oli myös tuo huohotin ongelma. Toista vikaa korjatessa oli imusarjan etupää auki. Ei siellä mitään oikeestaan ollut.
Jarrukliinerillä ja valkoisella rätillä kokeilin pyyhkiä, mutta eipä sieltä mitään öljy möhnää irronnut.
Varo kun vaihdat huohotinta, ettei torxsit pyörähdä väljäksi.
Menee nimittäin tosi herkästi ja torxsit ovat tiukassa. Ensin kun saa torxin napsahtamaan auki sitten kyllä pyörii käsin.
Ahdasta on rintapellin välissä. Kennon letkun kun irroittaa niin saa hieman tilaa.
Kiitos varoituksesta, eihän ne muuten ole sellaisia "sinetöityjä" torxseja? Joskus jossain oli sellainen tappi siinä keskellä ettei normi torx-sarjalla saanut auki.
Originally posted by Ramzez View PostOlisiko ehdotuksia, mitkä olisivat hinta/laatu suhteeltaan hyvät jarrulevyt ja palat seiskaan? Zimmermanin reikälevyjä olen katsellut, mutta olen kuullut, että ovat pahoja murtumaan reikien kohdilta ja saattavat mennä hyvinkin nopeasti kieroiksi. Pitääkö paikkansa? KL-varaosatkin myy jotain levyjä, mutta merkistä ei ole tietoa. Onko joku ostanut kyseisestä paikasta levyjä autoonsa?
Ainiin, jos jollakulla on tarvetta kuskin puolen orkkis katille, niin myisin sellaisen kympillä.
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View Posteihän ne muuten ole sellaisia "sinetöityjä" torxseja?
Originally posted by Janzu View PostIlmeisesti siihen huohotinläppään tulevat letkut pitää kuitenkin putsata hyvin ettei joudu tekemään samaa hommaa kohta uudestaan.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostOk, mutta onko siellä noin hyvin tilaa, että oot saanut kuvan otettua? Vai oliko kone irrallaan.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Erich View PostOn ostanut, monta kierrosta. Myös levyt ja palat ovat sieltä ostettaessa yleensä OEM kamaa. Levyt ovat usein Zimmermania, palat joko Jurid (=BMW OEM), Textar (=BMW OEM) tai Pagid (ainakin MB OEM?). Ja unohda ne reiälliset.
Kiitoksia tiedoista Täytyy laittaa levyt ja palat tilaukseen.
Comment
-
-
Originally posted by Janzu View PostOk, mutta onko siellä noin hyvin tilaa, että oot saanut kuvan otettua? Vai oliko kone irrallaan.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
Comment