X5 lakkasi liikkumasta. Heitti tuollaiset koodit jotka nollasin, peruutin ja nilkutin takaisin talliin pintakaasulla. Samat koodit tuli takaisin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
-
-
E46 330D -00 sytytti absin ja luistoneston valon. vikakoodi inpalla: 65 wheel speed sensor rear right trigger signal
Vaihdettu anturi.
Nyt palaa absin ja luistoneston lisäksi myös se punainen huutomerkki. Ja nyt tulee koodi: 68 wheel speed sensor rear right start up detection.
Mitäs nyt?
Anturina tietysti tarvike...E24 635csi
Comment
-
-
DPF tukossa?
Tällaisen vikakoodin sain Carlyn adapterilla, ilmeisesti ns. kilometrit täynnä, mutta poltot toimii vielä. Mitkä ne oikeat vastapainearvot pitäisi olla?
*** 452A:Info-particle system ***
Fault-Set 1 - ( 186064 km)
Activation period for the main injection 1: 161.02 us
Averaged value of the last three stored values self-diagnosis by the NOx sensor upstream of the SCR: -399.99 %
Basic boost pressure setpoint value (low-pressure stage): 23048.00 hPa
Boost pressure plate - actual position of sensor characteristic: 100.00 %
corrected differential pressure (1 byte): 493.59 mbar
Current value of accelerator pedal signal 1: 97.66 mV
Exhaust gas temperature before catalytic converter - corrected value (1 byte): 456.67 degC
Exhaust gas temperature before catalytic converter: 505.88 degC
Exhaust gas temperature before particulate filter: 1000.00 degC
HFM-shutdown: 99.00 -
Lambda value - measured from LSU: 32.06 -
linearized value of the fuel pressure sensor: 1741.60 bar
maximum rail pressure of the last 10ms: 1913.73 bar
MoCSOP_stExtSM_mp 4: 15.00 -
MoCSOP_stMm_mp 0: 158.00 -
MoCSOP_stMm_mp 1: 60.00 -
MoFVSS_stFrzVSS: 213.00 -
Offset of particle filter differential pressure (1 byte): -5.88 hPa
Performance EKP (U * I) filtered: 0.00 W
Rail pressure - Setpoint: 1482.35 bar
received neutral value for torque requirements from the drag torque control (MSR): 16.00 -
Setpoint of the reference angle for control beginning of the pilot 1: 13.82 degCrS
The measured from LSU lambda value 0: 3.12 -
voltage EKP: 24.20 V
Livedatasta katselin ajon aikana, niin "soot mass" arvo oli noin 7g paikkeilla ja tippui polton jälkeen alle 2:n. "Ash mass" arvo oli 49,55g.
Toinen vikakoodi koskee sylinteriä?
Found Faults:
--Engine / Motor--
*** 4A24:Zylinder 5 Control ***
Fault-Set 1 - ( 185824 km)
Last edited by MarkM; 24-10-2017, 12:24.Tesla MY LR -22
i3 94Ah -18
ex: F15 X5 40d ///M-Sport -16
ex: F15 X5 40e ///M-Sport -16
ex: E70 X5 LCI 40d ///M-Sport -12
ex: e61 535d LCI ///M-Sport -08
ex: e87 116i -05
Comment
-
-
Originally posted by MarkM View PostTällaisen vikakoodin sain Carlyn adapterilla, ilmeisesti ns. kilometrit täynnä, mutta poltot toimii vielä. Mitkä ne oikeat vastapainearvot pitäisi olla?
*** 452A:Info-particle system ***
Fault-Set 1 - ( 186064 km)
Activation period for the main injection 1: 161.02 us
Averaged value of the last three stored values self-diagnosis by the NOx sensor upstream of the SCR: -399.99 %
Basic boost pressure setpoint value (low-pressure stage): 23048.00 hPa
Boost pressure plate - actual position of sensor characteristic: 100.00 %
corrected differential pressure (1 byte): 493.59 mbar
Current value of accelerator pedal signal 1: 97.66 mV
Exhaust gas temperature before catalytic converter - corrected value (1 byte): 456.67 degC
Exhaust gas temperature before catalytic converter: 505.88 degC
Exhaust gas temperature before particulate filter: 1000.00 degC
HFM-shutdown: 99.00 -
Lambda value - measured from LSU: 32.06 -
linearized value of the fuel pressure sensor: 1741.60 bar
maximum rail pressure of the last 10ms: 1913.73 bar
MoCSOP_stExtSM_mp 4: 15.00 -
MoCSOP_stMm_mp 0: 158.00 -
MoCSOP_stMm_mp 1: 60.00 -
MoFVSS_stFrzVSS: 213.00 -
Offset of particle filter differential pressure (1 byte): -5.88 hPa
Performance EKP (U * I) filtered: 0.00 W
Rail pressure - Setpoint: 1482.35 bar
received neutral value for torque requirements from the drag torque control (MSR): 16.00 -
Setpoint of the reference angle for control beginning of the pilot 1: 13.82 degCrS
The measured from LSU lambda value 0: 3.12 -
voltage EKP: 24.20 V
Livedatasta katselin ajon aikana, niin "soot mass" arvo oli noin 7g paikkeilla ja tippui polton jälkeen alle 2:n. "Ash mass" arvo oli 49,55g.
Toinen vikakoodi koskee sylinteriä?
Found Faults:
--Engine / Motor--
*** 4A24:Zylinder 5 Control ***
Fault-Set 1 - ( 185824 km)
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
m62b35:
DME -> 3E/D1 - Misfire recognition sum defect
32/D1 - Misfire recognition Cylinder 1
35/D1 - Misfire recognition Cylinder 4
33/D1 - Misfire recognition Cylinder 2
0D/52 - Lambda probe heating before catalyst
05/52 - Lambda probe heating Bank 2 behind catalyst
Onko tässä epäloogisuutta?
2 kertaa lambda bank2 (kuskin puoli) vaihdettu, tulpat vasta kaikkiaan. Silti seuraa samat koodit ja auto hytkyy ja rytkyy...
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View Postm62b35:
DME -> 3E/D1 - Misfire recognition sum defect
32/D1 - Misfire recognition Cylinder 1
35/D1 - Misfire recognition Cylinder 4
33/D1 - Misfire recognition Cylinder 2
0D/52 - Lambda probe heating before catalyst
05/52 - Lambda probe heating Bank 2 behind catalyst
Onko tässä epäloogisuutta?
2 kertaa lambda bank2 (kuskin puoli) vaihdettu, tulpat vasta kaikkiaan. Silti seuraa samat koodit ja auto hytkyy ja rytkyy...F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
vikakoodi D015FC
F10:ssä oheinen vikakoodi aktiivinen. Liitteenä myös kuvakaappaus vikakoodista. Nollauksen jälkeen heti jälleen aktiivinen. Veikkauksia?Last edited by #BaierWaier#; 19-04-2019, 08:20.
Comment
-
-
Originally posted by -samu- View PostMistäköhän P0341 ja P0011 vikakoodit voisi johtua?
Kampiakselin asentotunnistin on kokeiltu vaihtaa imupuolelle.
Moottori vaikuttaisi käyvän muuten normaalisti eikä näy ylimääräisiä valoja mittaristossa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostKampiakselin anturin vaihdoit kyllä turhaan kun vikakooditkin kertoo nokka-akselin anturista. Käytä VAIN alkuperäisiä antureita tai jos loputonta taistelua haluaa niin sitten voi tarvikettakin koittaa.
Comment
-
-
P0103
BMW 325i n53 koneella vm 2011. Nurkka-ajoa pari päivää, ei mitään kummallista. Tarjosi keltaisen moottorin valon ja huonon käynnin. Tulpat ja puolat vaihdettu 20k sisään. Yllätyksekseni Android Torque ei herjannut heti kärkeen misfireä vaan nivastan muita koodeja.
B2AAA
P00AA
P0103
P01AA
Ainut mikä jotenkin kävi järkeensä oli tuo P0103. Irrotin MAF:in ja käynnistin auton. Ei tullut keltaista valoa. Ehkä 10s pidin autoa käynnissä. Aattelin, että tää vois olla MAF-keissi. Vein MAF:n sisään suihkutin siihen vitusti CRC AIR SENSOR CLEAN PRO:ta.
Ennen hommaa näyttää tältä (nyt osa on kuivumassa)
Ei muuten visuaalisesti tullut mitään muutoksia tuon suihkeen jälkeen. No, meen laittamaan MAF:n kiinni... ja KELTAINEN valo taas taulussa.
Kokeilin ilman MAF:ia ja ei tullut vikavaloa ainakaan pariin minuuttiin. Löin MAF:n lennossa kiinni ja hetken päästä käyntiääni aavistuksen muuttui
ja vikavalo oli taas taulussa. Kaikenlisäksi rikoin MAF:n kiinnitysklipsin. Toivottavasti nämä ei ole kalliita
230 EUR schmiedmannilla.... perkele. mä lähen nyt tuopille.
Krapulan hälvettyä testasin ja ajoin auton lämpimäksi ilman maffia n 20min. Taas vikakoodi heti kun laittaa MAF:n kiinni. Eli eiköhän vaihdeta se osa nyt ja katsellaan.
KORJATTU:
Tilasin Hellan tarvike MAF:n saksasta. Muutosta ei tapahtunut. Sen sijaan kun hain Motonetistä BOSCH:n tarvikepuolan ykkössylinterille, niin kävi taas kauniisti.
Tuo ykkössylinterin puola oli vaihdettu viime kesänä (OEM) ja autolla sen jälkeen oli rullattu 15k. Tuntuu puolia tuppaa menemään.325i e92 2011
Comment
-
Comment