Enkä myöskään omaa yhtä tai kahta käyttö kokeilua enempää kokemusta jostain näistä halppis ruiskuista.
Suosittelen silti sijoittamaan ihan aitoon ja oikeaan ruiskuun jos vähänkään enempää harraste maalailee ja haluaa että se onnistumisen tunne ei jää ainakaan ruiskusta kiinni.
Itse olen vilppiksiä suosinut ja ne kahvat on vähän kasvanut käteen kiinni. Edelliset kahvat (väri ja lakka) oli noin 5 vuotta päivittäisessä ammatti käytössä ja nykyisillä on menty kolmisen vuotta. Litroja on siis laskettu läpi melkoisen reiluja määriä. Päivitin uudempiin koska omasta mielestä vanhat oli jo maksaneet itensä takaisin ja halusin pari ruiskua lisää kun monesti pari kolme eri väriä samoissa kopillisissa. Eli edelleen kaikki neljä on menossa mukana.
Pitää vaan hyvää huolta ja pesee hyvin joka maalauksen jälkeen niin on takuulla harraste käytössä lähes ”ikuisia”. Saa ne toki ”pilattua ja paskottuakin” vaikka laakista jos ei kiinnosta ylläpitää
Leave a comment: