Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yliluonnolliset N/A viritykset stage7.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schwarze
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 2017
    • Kangasala

    Mulla on E30
    Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
    Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

    Comment

    • Wesulius
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2012
      • 304
      • Mynämäki

      Originally posted by Tonton View Post
      Viime keväänä Saarisella s50b30, kimsun pakosarja, katit paikallaan. Vapaa virtaus suodattimella. Boksista mulkattu vaan rajoitinta. E598lla +300hv ja +350nm eli 117nm/L
      Samana päivänä kuitenkin S38B36 319hv/340nm
      Vapaavirtaus suodattimella
      Muista se saarisen penkki näyttää ainakin sen 10% liikaa!

      Comment

      • ritariässä
        BTCF Member
        • Jan 2006
        • 3631
        • Raisio

        On se vaan helppoa Baijerilaisten virittäninennn ku ei oo lisähaasteena työntötankoja...
        G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

        Comment

        • Vilikki
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 6309
          • Raahe

          Originally posted by ritariässä View Post
          On se vaan helppoa Baijerilaisten virittäninennn ku ei oo lisähaasteena työntötankoja...
          Saksalaisissa käytetään vetoraksia työntötangon sijasta
          BMW e36 316i Turbo Compact

          Comment

          • Macke
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2009
            • 1134
            • Porvoo

            No kun nyt laukalle laitetaan, niin unohdetaan ne venttiilikoneistot kokonaan ja tehdään vastamäntämoottori ala Achates Power. Siittä nii, kaks M10 lohkoa yhteen ja pari Bingiä säätösuuttimin siihen väliin tuottamaan seosta...

            Comment

            • turbobliz
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 1012
              • e-suomi

              Saarisen penkistä näkyy kyllä tulevan tosi usein isoja lukemia. Samanlaisia kuin nämä Harisen nykyisillä laitteilla aikaansaadut.

              90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa melkein kaikilla oli Suomessa Boschin FLA-dynot ja numerot suunnilleen linjassa. Tottakai silloinkin mittaamisessa oli virhetekijöitä, mutta kyseisten pömpelien kontrollisofta ei juuri tarjoa mahdollisuuksia räveltää kalibrointi pieleen.

              Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.

              Comment

              • Tonton
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 9101
                • Raisio

                Sen verran on pettynyttä porukkaa kävellyt saariselta "btcfn" penkki päivänä että Jos saariselta tulee isoja lukemia niin jossain penkki vippaa vielä enemmän.

                Kimsu sarjassa osu kollektori oikeeseen sykliin, mut sillai mä sitä mittasinkin
                sigpic
                M-B Vito -22
                Transit Custom -18
                Yamaha vx ho cruiser -22
                Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                [email protected]

                Comment

                • Tonton
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 9101
                  • Raisio

                  Originally posted by Wesulius View Post
                  Muista se saarisen penkki näyttää ainakin sen 10% liikaa!
                  Ainakin
                  sigpic
                  M-B Vito -22
                  Transit Custom -18
                  Yamaha vx ho cruiser -22
                  Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                  [email protected]

                  Comment

                  • Thuppu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2007
                    • 3626
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by turbobliz View Post
                    Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.
                    Tää on kyllä niin totta, heidän whp kyllä tarkottaa jotain ihan muuta ku meidän pyöräteho. Yks esimerkki, heillä HX40 tuottaa helposti 700whp

                    Sori OT N/A keskusteluun.
                    BMW 740iA "ALPINA"
                    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                    Comment

                    • petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

                      Topikille on tullut viikossa 16000 lukukertaa.
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                      Comment

                      • Tonton
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 9101
                        • Raisio

                        Originally posted by petrolhead View Post
                        Topikille on tullut viikossa 16000 lukukertaa.
                        Mitä meinaat. Eikö riitä, pitäiskö olla enemmän
                        sigpic
                        M-B Vito -22
                        Transit Custom -18
                        Yamaha vx ho cruiser -22
                        Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                        [email protected]

                        Comment

                        • Wesulius
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2012
                          • 304
                          • Mynämäki

                          Tää on se btcf:n salainen tabu , kaikki sitä haluaa , mut kovin kielletty.

                          Comment

                          • petrolhead
                            Moderator
                            • Feb 2004
                            • 13793
                            • Hyvinkää

                            Originally posted by Tonton View Post
                            Mitä meinaat. Eikö riitä, pitäiskö olla enemmän
                            Minusta se on aika paljon tosiaan viikossa. Topikille jossa on vain 56 eri postaajaa jos laskin oikein. Kertoo mielenkiinnon määrästä ja vähän yllättää, kaikilla on nykyään turbo.
                            2015 VW Crafter
                            1984 BMW 316
                            2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                            petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                            "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                            Comment

                            • TFV
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2006
                              • 3080
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by petrolhead View Post
                              Minusta se on aika paljon tosiaan viikossa. Topikille jossa on vain 56 eri postaajaa jos laskin oikein. Kertoo mielenkiinnon määrästä ja vähän yllättää, kaikilla on nykyään turbo.
                              Ei kaikilla.
                              Meidän perheessä on viisi autoa, ei yhtään turboa, eikä dieseliä.
                              E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                              Comment

                              • BeamR
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 13363
                                • Espoon takametsät

                                Viisi autoa joista yksi vapari :think

                                Eikä vääntöjä edes 100Nm/l
                                F46 Gran Tourer -20
                                Boxster 2.5 -97

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎