Viime keväänä Saarisella s50b30, kimsun pakosarja, katit paikallaan. Vapaa virtaus suodattimella. Boksista mulkattu vaan rajoitinta. E598lla +300hv ja +350nm eli 117nm/L
Samana päivänä kuitenkin S38B36 319hv/340nm
Vapaavirtaus suodattimella
Muista se saarisen penkki näyttää ainakin sen 10% liikaa!
No kun nyt laukalle laitetaan, niin unohdetaan ne venttiilikoneistot kokonaan ja tehdään vastamäntämoottori ala Achates Power. Siittä nii, kaks M10 lohkoa yhteen ja pari Bingiä säätösuuttimin siihen väliin tuottamaan seosta...
Saarisen penkistä näkyy kyllä tulevan tosi usein isoja lukemia. Samanlaisia kuin nämä Harisen nykyisillä laitteilla aikaansaadut.
90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa melkein kaikilla oli Suomessa Boschin FLA-dynot ja numerot suunnilleen linjassa. Tottakai silloinkin mittaamisessa oli virhetekijöitä, mutta kyseisten pömpelien kontrollisofta ei juuri tarjoa mahdollisuuksia räveltää kalibrointi pieleen.
Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.
Sen verran on pettynyttä porukkaa kävellyt saariselta "btcfn" penkki päivänä että Jos saariselta tulee isoja lukemia niin jossain penkki vippaa vielä enemmän.
Kimsu sarjassa osu kollektori oikeeseen sykliin, mut sillai mä sitä mittasinkin
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.
Tää on kyllä niin totta, heidän whp kyllä tarkottaa jotain ihan muuta ku meidän pyöräteho. Yks esimerkki, heillä HX40 tuottaa helposti 700whp
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Minusta se on aika paljon tosiaan viikossa. Topikille jossa on vain 56 eri postaajaa jos laskin oikein. Kertoo mielenkiinnon määrästä ja vähän yllättää, kaikilla on nykyään turbo.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Minusta se on aika paljon tosiaan viikossa. Topikille jossa on vain 56 eri postaajaa jos laskin oikein. Kertoo mielenkiinnon määrästä ja vähän yllättää, kaikilla on nykyään turbo.
Ei kaikilla.
Meidän perheessä on viisi autoa, ei yhtään turboa, eikä dieseliä.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment