Jopa minulla on turpo ja autossa vain kaksi poljinta
en kyllä haluaiskaan muunlaista just nyt päivittäiseen ajoon.
Yliluonnolliset N/A viritykset stage7.1
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
No joo , mut turboissahan pitää olla vähintään +300Nm /L eihän sitä muuten kehtaa kutsua edes ahdetuksi.Originally posted by petrolhead View PostJopa minulla on turpo ja autossa vain kaksi poljinta
en kyllä haluaiskaan muunlaista just nyt päivittäiseen ajoon.
Vai oliko tääkin liikaa arvon raadille?
Comment
-
Juup , mulla on tuollanen FLA 206 vuosimllia 2000 , kun ei rahat riittäneet hipompaan , muut kyyl tälläkin on pärjätty.Originally posted by turbobliz View PostSaarisen penkistä näkyy kyllä tulevan tosi usein isoja lukemia. Samanlaisia kuin nämä Harisen nykyisillä laitteilla aikaansaadut.
90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa melkein kaikilla oli Suomessa Boschin FLA-dynot ja numerot suunnilleen linjassa. Tottakai silloinkin mittaamisessa oli virhetekijöitä, mutta kyseisten pömpelien kontrollisofta ei juuri tarjoa mahdollisuuksia räveltää kalibrointi pieleen.
Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.
Olishan se hienoo jos molempien akseleiden rullat olis synkassa(pyöris ainaa samaa nopeutta).
Ja nykypäivän autot ovat vähän turhan matalia tuohon.
Dataloggeri on rakenteilla, olut jo useeman vuoden , mut kai se joskus.
Comment
-
Tästä topikista poimittua:Originally posted by BMW525Xda View PostSekotetaan hieman tätä suosittua ketjua. Paljonko muuten vaparidieselistä saa vääntöä maksimoilleen ?
Enemmän vai vähemmän kuin bensasta ?

Mutta pitää lisätä topicin henkeen sopivasti, että kaikkihan on mahdollista.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
No erään henkilön puristus teorian mukaan dieselistä pitäisi saada enemmän , kun puristaakin voi enemmän, mutta ei se taida ihan niin olla.Originally posted by Supra^ View PostTästä topikista poimittua:

Mutta pitää lisätä topicin henkeen sopivasti, että kaikkihan on mahdollista.
Vapari dieseleistä harvemmin on haettu maximaalista tehokkuutta.
Kaipa niistäkin sopivalla imusarja nenu ja pakosarja yhdistelmällä saisi enempi vääntöjä.Last edited by Wesulius; 16-12-2018, 23:05.
Comment
-
Kyllä, liikaa faktaa tarjolla, Mutu tuntumalla vaan.Originally posted by Wesulius View PostKuoliko tämä topicci tähän?
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Näillä niitä kisoja voitetaan eikä millään bemarin romuilla
Ps. minulla ei ole mitään tekemistä kuvan auton tai sen moottorin kanssa, mutta herää kysymys miksi bemarin koneita ei ole jokkiksessa, jos ne antaa ylivoimaisia teholukemia?sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Volvon koneen voi korjata pajavasaralla, bmw tarvii impan.Originally posted by Vauhtivaunu View Post
Näillä niitä kisoja voitetaan eikä millään bemarin romuilla
Ps. minulla ei ole mitään tekemistä kuvan auton tai sen moottorin kanssa, mutta herää kysymys miksi bemarin koneita ei ole jokkiksessa, jos ne antaa ylivoimaisia teholukemia?
Yksinkertaisuus ja hinta on vastaus.
Comment
-
Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
Comment
-
Originally posted by BMW525Xda View PostVolvon koneen voi korjata pajavasaralla, bmw tarvii impan.
Yksinkertaisuus ja hinta on vastaus.
Jaa. Tuossakin on kuitenkin itsetehdyt läppärungot ja oletettavasti itsetehty moottorinohjaus tai jokatapauksessa aftermarket-ohjaus kuten maxxecu, joten en suoraan niele vastausta. Ja jotain synkkää sepitystä alakerrassa ja kannessa.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
vain 174hv/L. Ei jatkoonOriginally posted by Vibex View Postsigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
Comment