Jopa minulla on turpo ja autossa vain kaksi poljinta en kyllä haluaiskaan muunlaista just nyt päivittäiseen ajoon.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Saarisen penkistä näkyy kyllä tulevan tosi usein isoja lukemia. Samanlaisia kuin nämä Harisen nykyisillä laitteilla aikaansaadut.
90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa melkein kaikilla oli Suomessa Boschin FLA-dynot ja numerot suunnilleen linjassa. Tottakai silloinkin mittaamisessa oli virhetekijöitä, mutta kyseisten pömpelien kontrollisofta ei juuri tarjoa mahdollisuuksia räveltää kalibrointi pieleen.
Jos seuraatte tiettyjä jenkkiforumeita, niin siellä ivataan eurooppalaista DIN standardia, millä meikäläisten tehot ilmoitetaan. Kuulemma DIN on se, millä saadaan isoimmat lukemat. Aika paradoksaalista siihen nähden, että heidän oma whp hyperbolia ja höpöhöpötehot on usein ihan omaa luokkaansa.
Juup , mulla on tuollanen FLA 206 vuosimllia 2000 , kun ei rahat riittäneet hipompaan , muut kyyl tälläkin on pärjätty.
Olishan se hienoo jos molempien akseleiden rullat olis synkassa(pyöris ainaa samaa nopeutta).
Ja nykypäivän autot ovat vähän turhan matalia tuohon.
Dataloggeri on rakenteilla, olut jo useeman vuoden , mut kai se joskus.
Mutta pitää lisätä topicin henkeen sopivasti, että kaikkihan on mahdollista.
No erään henkilön puristus teorian mukaan dieselistä pitäisi saada enemmän , kun puristaakin voi enemmän, mutta ei se taida ihan niin olla.
Vapari dieseleistä harvemmin on haettu maximaalista tehokkuutta.
Kaipa niistäkin sopivalla imusarja nenu ja pakosarja yhdistelmällä saisi enempi vääntöjä.
Näillä niitä kisoja voitetaan eikä millään bemarin romuilla
Ps. minulla ei ole mitään tekemistä kuvan auton tai sen moottorin kanssa, mutta herää kysymys miksi bemarin koneita ei ole jokkiksessa, jos ne antaa ylivoimaisia teholukemia?
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Näillä niitä kisoja voitetaan eikä millään bemarin romuilla
Ps. minulla ei ole mitään tekemistä kuvan auton tai sen moottorin kanssa, mutta herää kysymys miksi bemarin koneita ei ole jokkiksessa, jos ne antaa ylivoimaisia teholukemia?
Volvon koneen voi korjata pajavasaralla, bmw tarvii impan.
Yksinkertaisuus ja hinta on vastaus.
Volvon koneen voi korjata pajavasaralla, bmw tarvii impan.
Yksinkertaisuus ja hinta on vastaus.
Jaa. Tuossakin on kuitenkin itsetehdyt läppärungot ja oletettavasti itsetehty moottorinohjaus tai jokatapauksessa aftermarket-ohjaus kuten maxxecu, joten en suoraan niele vastausta. Ja jotain synkkää sepitystä alakerrassa ja kannessa.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment