Eliikkäääs jooo moottorinohjaus boksi on ms3 omaan johtosarjaan tehtynä. Elu semmoista vikaa kun laitoin boksin kiii ja laittelin muutki hilppeet kiinni niiin no pumppuhan ei lähe päälle kun kääntää avaimesta senhän pitäis. No virta tulee kuitenki startatessa pumpulle ja bensa kulkee kun letkun otin irti. Mutya eihän se yritäkkään käyntiiin mutta heti kun antaa pumpulle suoraa virtaa niii autohan lähtee käymään.. ei lähteny pumppu päälle vaikka veti releen pohjalle hyppyjohdon jolloin pitäis. Boksi on nyt useempaan kertaa testattu että siellä ei pitäis olla vikaa.. oliko riittävän epäselvä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M60b40 ja huohotus toteutettu kerääjäsäiliöön ilmansuodattimen kautta.
Kerää öljyä jonkinverran pönttöön mutta vettä sitäkin enemmän mikä helvetti siinä on että pönttö täyttyy vedellä? Ei hävitä nesteitä ja uudet öljyt.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostM60b40 ja huohotus toteutettu kerääjäsäiliöön ilmansuodattimen kautta.
Kerää öljyä jonkinverran pönttöön mutta vettä sitäkin enemmän mikä helvetti siinä on että pönttö täyttyy vedellä? Ei hävitä nesteitä ja uudet öljyt.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostHuohotushöyryistä iso osa on vesihöyryä ja jos kerääjäsäiliö on viileämpi kuin huohotushöyry niin kerääjäsäiliöönhän se vesi tiivistyy.
Täytyy vaan vetää pitkä ylivuotoletku maahan niin ei tarvitse kokoaikaa tyhjentää säiliötä.
Sama pönttö ja systeemi mutta kone vaihtu b30>b40 ja saa tyhjentää kokoajan. Täytyy vielä koittaa vetää letku pieneen ylämäkeen jos muuttais asiaa.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostEliikkäääs jooo moottorinohjaus boksi on ms3 omaan johtosarjaan tehtynä. Elu semmoista vikaa kun laitoin boksin kiii ja laittelin muutki hilppeet kiinni niiin no pumppuhan ei lähe päälle kun kääntää avaimesta senhän pitäis. No virta tulee kuitenki startatessa pumpulle ja bensa kulkee kun letkun otin irti. Mutya eihän se yritäkkään käyntiiin mutta heti kun antaa pumpulle suoraa virtaa niii autohan lähtee käymään.. ei lähteny pumppu päälle vaikka veti releen pohjalle hyppyjohdon jolloin pitäis. Boksi on nyt useempaan kertaa testattu että siellä ei pitäis olla vikaa.. oliko riittävän epäselvä
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKyllä sulla on siinä nyt jotenkin johdot sekaisin.
Tuleeko relepohjalle jatkuva jännite ilman starttausta?
Ohjauksen ilmeisesti pitäisi tulla releelle kun sytytysvirta on kytkettynä.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostArvelin että rikkinäinen separaattori voisi tuon tehdä mutten keksinyt mikä sen olisi hajottanut.. muuta kuin tuleva jakopääremontti
Onko sulla tullut vastaan tämmösiä tapauksia?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
BP releelle tulee jatkuva 12v suoraan käyttösähköksi siitä ecu-boksin + navasta, ohjauspuolen +12v tulee päävirtareleen kautta ja MS maadoittaa ohjauspuolta. Jos megalla on virta, on päävirtarele vetäneenä. Tarkoittaisi siis tapauksessasi että siellä on jonkunlainen ajonesto tai kaapeli poikki.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostM60B30 käy rikkaalla ja DIS:llä ihmetelty seuraavaa:
Bank 1 lambdaintegrator = 1,015
Bank 2 lambdaintegrator = 0,825
Jonka jälkeen vaihdoin lambdat ristiin:
Bank 1 lambdaintegrator = 1,000
Bank 2 lambdaintegrator = 1,200
Antaa vikakoodiksi 203 Oxygen sensor control 2, eli bank 2 lambda rikastaa seoksen tappiin? Miksi tuo lambda integrator oli ensin 0,825 (lean) ja sitten lambdojen ristiin vaihdon jälkeen 1,200 (rich)? Bensanpaineet on tyhjäkäynnillä 3bar = ok? Yön seisonnan jälkeen laskee tosi alas, alle 1 bar. Ja paineita nostaa vasta startatessa, ei ns. "primea" kun kääntää virrat päälle, joten joutuu starttaamaan aika pitkään. Paineensäädin on uusi.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostBP releelle tulee jatkuva 12v suoraan käyttösähköksi siitä ecu-boksin + navasta, ohjauspuolen +12v tulee päävirtareleen kautta ja MS maadoittaa ohjauspuolta. Jos megalla on virta, on päävirtarele vetäneenä. Tarkoittaisi siis tapauksessasi että siellä on jonkunlainen ajonesto tai kaapeli poikki.
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostVakio boksilla pelas kaikki mutta ton vaihdon jälkeen vasta tuli ongelmia. Eikös jos ajosesto päällä niin ei ees starttais?€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostVakio boksilla pelas kaikki mutta ton vaihdon jälkeen vasta tuli ongelmia. Eikös jos ajosesto päällä niin ei ees starttais?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment