Originally posted by Tuukkaw
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
-
-
Pitäs tohon lukkoperään tilailla uudet kitkalevyt niin oliko toi racing diffsin kolmen levyn setti semmoinen mikä meni ilman muutoksia vielä paikalleen? Ilmeisesti siinä on yksi ylimääräinen levypari jolla saa lukkoa hieman kireämmäksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janne[l View PostRallyroadilta toi tuli kitin mukana jolla saa perän e36:n kelkkaan, en tiedä myyvätkö noita takakiinnikkeitä erikseen.
https://rallyroad.net/products/e36bu...tialconversion
Omassa on kanssa ollut kovilla kiinnikkeillä, E39 M5 takakannella. Ja ei ole ongelmia ollut.
Leave a comment:
-
-
Rallyroadilta toi tuli kitin mukana jolla saa perän e36:n kelkkaan, en tiedä myyvätkö noita takakiinnikkeitä erikseen.
[IMG][/IMG]
Last edited by janne[l; 05-11-2021, 08:27.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janne[l View Posttyp210 kävi tosiaan särkikoskella.
Niinku tossa todettiin niin tolla "momentti testillä" ei saa kyllä mitään kuvaa kitkalevyjen kunnosta. Mulla toi oli löysä kun mikä mutta kitkalevyt ei paljo uudesta eronnu,ei olis ollu todellakaan tarvetta edes vaihtaa mutta sinne meni nyt racing diffs:n 4 levynen paketti sisään,mikä oli bolt on kuten luvattiinkin niin sai vähän lukkoa päivitettyä. Saa nähdä miten noi racing diffs:n levyt kestää kun särkikoskellakaan ei noista oikeen kokemusta vielä ollut.
Vakio näyttää olevan kulutusosat ratahommissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostMitä noita tullut mitattua niin KÄYTETTY vakio typ188 ei ikinä ole pitänyt 60nm. ~50nm on aika perus käytetylle. 57nm taitaa olla parhaimpia vakioita mitä tullut vastaan.
Mutta voi 50nm+ perässä olla kaikki sisuskalut entiset, edellinen perä jonka osin oli "suoraan ajosta" ja "toimiva", sen kuin purkasin niin oli huonoin 188 lukkoyksikkö minkä olen purkanut ja sekin piti momenttitestissä 56 vai 57nm..
Niinku tossa todettiin niin tolla "momentti testillä" ei saa kyllä mitään kuvaa kitkalevyjen kunnosta. Mulla toi oli löysä kun mikä mutta kitkalevyt ei paljo uudesta eronnu,ei olis ollu todellakaan tarvetta edes vaihtaa mutta sinne meni nyt racing diffs:n 4 levynen paketti sisään,mikä oli bolt on kuten luvattiinkin niin sai vähän lukkoa päivitettyä. Saa nähdä miten noi levyt kestää kun särkikoskellakaan ei noista oikeen kokemusta vielä ollut.Last edited by janne[l; 13-08-2021, 10:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -jacko- View PostOsaako joku sanoa sopiiko e46 m3 lukkoyksikkö 188k perän sisään ? Jos olen ymmärtänyt oikein niin e46 m3 olisi 210 perä. jostain britti sivustolta muistaisin lukeneeni sen sopivan mutta onko varmaa tietoa ? Olisi tiedossa tällainen lukkoyksikkö ja kiinnostaisi tietää onko turha ostos vai ei.
Leave a comment:
-
-
Osaako joku sanoa sopiiko e46 m3 lukkoyksikkö 188k perän sisään ? Jos olen ymmärtänyt oikein niin e46 m3 olisi 210 perä. jostain britti sivustolta muistaisin lukeneeni sen sopivan mutta onko varmaa tietoa ? Olisi tiedossa tällainen lukkoyksikkö ja kiinnostaisi tietää onko turha ostos vai ei.
Leave a comment:
-
-
Olisi tiedossa e36 lukkoyksikkö, mutta onko mitään tietoja miten erottaa typ168 lukon typ188 lukosta? Halkasija ym?
Leave a comment:
-
-
Tosi paskana oleva voi pitää hyvinkin käsin kääntämällä, kun arpiset pinnat tarttuu toisiinsa. Esijännityksen määrä ei kauheesti kerro sen lukon ominaisuuksista muutenkaan. Pienillä vaihteilla se lukko kokee monen tuhannen Newtonin voimia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janne[l View Postperä meneekin särkikoskelle koska ei toi lukko tuntunut pitävän tarpeeksi kun laipasta väänsin toinen lukittuneena, ~60nm tais olla se raja mitä ton tarvis pitää ? Saa sielä samalla kattoo muutenkin tuon läpi että kaikki kunnossa.
Mutta voi 50nm+ perässä olla kaikki sisuskalut entiset, edellinen perä jonka osin oli "suoraan ajosta" ja "toimiva", sen kuin purkasin niin oli huonoin 188 lukkoyksikkö minkä olen purkanut ja sekin piti momenttitestissä 56 vai 57nm..
Leave a comment:
-
-
perä meneekin särkikoskelle koska ei toi lukko tuntunut pitävän tarpeeksi kun laipasta väänsin toinen lukittuneena, ~60nm tais olla se raja mitä ton tarvis pitää ? Saa sielä samalla kattoo muutenkin tuon läpi että kaikki kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEn tiedä miksi mutta näin on.
Leave a comment:
-
Leave a comment: