Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S38B35, S38B36 ja S38B38 korjaukset ja huolto
Collapse
X
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postno jospa nyt ei kummiskaan....
[/IMG]Last edited by Bmw Master; 14-07-2014, 13:48.
Comment
-
-
onhan se ihan hyvä (käytän öljyt fimankautta testissä jo) mut tässä nyt haen sitä et esim nyt konetta laitellu tulille ja käytelly kuumaksi niin ois ihan mukava ottaa suodatin pois ja pistää puhistus asitaan ja kahtoo mitä siel on repimättä suodatinta öljy ole enää käyttökuntoiset kummiskaan kauaa ku viinaa menee aina ekakäytöissä läpi sen verran. Ja tollanen RE85 sekanen öljy oikeen labeassakaan kauheena tuota tulosta. Eli suomeksi mua vituttaa repiä sitä öljystä suodatinta os helppo kastaa vaan ek puhistus aine astiaan ja väkis heti mitä siellä on.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostEtanoli kiehuu 78-asteessa eli kun käytät öljyt 80-asteisiksi niin sen jälkeen niissä ei ole enää yhtään etanolia mukana...... Viinan kerääntyminen öljyihin on ongelma vain erittäin lyhyessä pätkäajossa jossa öljyt ei ikinä lämpene tuonne 78 asteen korville.
mitä poistaa kiehuessan sit öljystä sitä en tiedä.
uusi öljy on halpaa auton huoltoa.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by -Sipe- View PostOhoh
Kuitit kiinnostaisi kovasti!. Cruise tossa toimii kyllä ihan oikein. Joku välissä ollut omistaja on korjannut, minä en siihen ole itse joutunut koskemaan.
Juu 10w-60 tuolla koneessa on kuten kuuluu, että ei sieltä voitelu lopu 110c lämmöillä, mutta hieman on koholla ja kyllä se täytyy kuntoon saada.
edit: Termari siellä oli öljynsuodatinjalassa jumissa. Otin kokonaan pois termarin. Täytyy ennen syksyä ostella uus öljynsuodatinjalka jotta pysyy öljy lämpösenä.
Pidetään vaikka ///M miitti jossain vaiheessa syksyä, kun saan omani ajoon.
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostMetanoli ei ainakaan poistu öljyn joukosta, vaikka lämpötila olisikin reippaasti yli metanolin kiehumispisteen. Tietysti varmaan joku määrä sinne päätyneestä aineesta kyllä haihtuu, mutta ei kaikki.
Se alkoholi tosiaan tislaantuu öljystä mäkeen aina kun öljyn lämpötila ylittää alkoholin kiehumispisteen, niin kauan kuin öljyn seassa on etanolia reilummin öljyn lämpötila ei nouse yli sen 78 asteen.
Comment
-
-
Elikkä pontikkaa huohotuksen kerääjäsäiliössä :thinkAutopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostElikkä pontikkaa huohotuksen kerääjäsäiliössä :think
Eli viinat ei ole öljyihin kerääntyvä ongelma sen enempää kuin bensakaan, no metanolin seossuhteet on niin älyttömän rikkaat että sitä joutuu väkisin öljyjen sekaan aika runsaasti.
Nafta sitten ei haihdu öljyistä pois eli jos dieselissä pääsee naftaa öljyjen sekaan vaikka vuotavan suuttimen tms. takia niin ennenpitkää öljytkin on sitten suurimmaksi osaksi pelkkää naftaa....
Comment
-
-
Mutta puhdistaa paikat hyvin jos vähän kattaa kierrättää öljyjen joukossaan ennen niiden vaihtoa.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
semmosta kuumottelin et mitenkäs näihin kannattaa vissiin tilata ihan pielmeierilta tiivisteet ja laakerit.
Vai olisko tämmösestä mihinkään http://www.ebay.de/itm/Zylinderkopfd...item589f7b1a17 ?
Jakopäähän vissiin kaikki uutta samaan konkurssiin, onko järkeä?
Ketjut rattaat, laajaimet?
Sitten mulla ois käytetty cometicci, saako tätä uudelleenkäytettyä? Miltä tän pitäis näyttää, mulla pari siivua päältä irronnut, mitä lienee tarkoittaa?
Sit ois kans tallissa m30iin alunperin teetetty 100% kuparitiiviste kanteen onko järkeä käyttää?
Arpt löytyy kyllä myös kanteen.
Ja siis s38b35 koneena vai mikälie m88 sekä hengittämään tulossa hx55 pro.
Vakio männäthän riittää melko pitkälle niille en ajatellut tehä mitään, muutenkin edellinen omistaja purkanu koneen laatikoihin niin varmaan senkintakia järkevää ostaa kaikki uutta...E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Lohkoon valettu maalia täyteen niin ei saanu selvää auton rakentanut sanoi että m88, ja muutenhan tämmösen konee saa kasattua mihin tahansa m30 lohkoon?
Juu muutaman vuoden takainen omistaja sano että m88 miten eroaa?Last edited by Joma; 16-07-2014, 19:15.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
Comment