M52 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Haju69
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Boschilaisia itse käyttänyt eikä ollut ongelmia. Tuskin NGK:llakaan.
    No hieman ohi topikin aiheen mutta kai se tuo NGK menee siihen M60:n ainakin?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    No sitä minä kans kuvittelin mutta siellä kone sanoi ettei enää noita NGK:ta pitäs laittaa. Että vaan boschilaista.
    Boschilaisia itse käyttänyt eikä ollut ongelmia. Tuskin NGK:llakaan.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Nehän on ihan bemarin suosittamat tulpat joten miksikäs ei.

    BOSCH F7LDCR6
    NGK BKR6EK
    No sitä minä kans kuvittelin mutta siellä kone sanoi ettei enää noita NGK:ta pitäs laittaa. Että vaan boschilaista.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Tuossa tuumailin M60:n tilata uudet tulpat NGK BKR6EK. Niin samalla tuumin laittasko samat nyt tuohon M52 koneiseenkin. Mutta varaosapisteessä sanoi ettei kuulu niitä laittaa. Muistakseni noita kuitenkin käyttäneet jotkut. Jotain Boschin 2- tai 4-kärki tulppia tarjosi M52:n. Eli mitkä nyt sitten laitan?
    Nehän on ihan bemarin suosittamat tulpat joten miksikäs ei.

    BOSCH F7LDCR6
    NGK BKR6EK

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Tuossa tuumailin M60:n tilata uudet tulpat NGK BKR6EK. Niin samalla tuumin laittasko samat nyt tuohon M52 koneiseenkin. Mutta varaosapisteessä sanoi ettei kuulu niitä laittaa. Muistakseni noita kuitenkin käyttäneet jotkut. Jotain Boschin 2- tai 4-kärki tulppia tarjosi M52:n. Eli mitkä nyt sitten laitan?

    Leave a comment:


  • Mikke.e
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Voi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.
    Kokemuksia M52B20 kampiakselin asentotunnistimen hajoamisesta.
    Käynnistyi kyllä aina, mutta joskus kaikilla pytyillä vasta lukuisten yrittämisten jälkeen. Kesken ajon saattoi myös pienen nykäyksen seuraksena pudottaa sylinterejä pelistä.
    Anturin vaihdon jälkeen rokannut normaalisti.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    No kumminkin sen uusin silloin ja vika poistui sillä :think
    Nojoo jos se on osittain rikki mutta kokonaan ilman tuota tunnistinta ei kyllä käy.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    No kumminkin sen uusin silloin ja vika poistui sillä :think

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Ainakin kampuran tunnistimen hajottua ei käynnisty, olipa kylmä tai lämmin.
    Tämä selvä, pitää koittaa takoa anturia henkiin. Jos ei auta niin hinattava vikakoodien lukuun Kiitoksia näistä vinkeistä

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Joo ei kyllä käynnisty. Ilman nokan signaalia kyllä.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Voi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.
    Melko outoa, jos oikeasti rikkinäisellä anturilla käynnistyy, kun polttoaineensyöttö ja kipinä on pois pelistä sen jälkeen.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Ainakin kampuran tunnistimen hajottua ei käynnisty, olipa kylmä tai lämmin.
    Voi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Ainakin kampuran tunnistimen hajottua ei käynnisty, olipa kylmä tai lämmin.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Potukoiden -97 e39 m52b25 teki tenän, ajosta sammutti ja hetkenpäästä ei lähde enää käyntiin. Hörähtänyt pari kertaa mutta siinä kaikki, ja ei ole venttiilien liimautumisesta nyt kyse.
    -kammen tai nokansentotunnistin? Eikö silti pitäisi kylmänä löhteä käymään.
    -bensapumppu, pitäisikö surahtaa kun kääntää avaimesta?

    Nuo nyt itselle tulee mieleen, ei ainakaan kovin yleistä että bensapumppu noista hajoaa. Tälläkin autolla ajettu vasta 190tkm.

    Leave a comment:


  • LordHamwich
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post


    Niin mikäs ton oikee nimitys on
    on ihan hyvin paikallaan, mutta kolkutus kuuluu silti sisälle asti.. normaalia?


    pitääkö muuten paikkaansa, että noita 2.8 koneita olis kuristettu imusarjalla?
    Ilmeisesti tämä.

    Leave a comment:

Working...
X