Originally posted by Supa
View Post
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostTuossa tuumailin M60:n tilata uudet tulpat NGK BKR6EK. Niin samalla tuumin laittasko samat nyt tuohon M52 koneiseenkin. Mutta varaosapisteessä sanoi ettei kuulu niitä laittaa. Muistakseni noita kuitenkin käyttäneet jotkut. Jotain Boschin 2- tai 4-kärki tulppia tarjosi M52:n. Eli mitkä nyt sitten laitan?
BOSCH F7LDCR6
NGK BKR6EK
Leave a comment:
-
Tuossa tuumailin M60:n tilata uudet tulpat NGK BKR6EK. Niin samalla tuumin laittasko samat nyt tuohon M52 koneiseenkin. Mutta varaosapisteessä sanoi ettei kuulu niitä laittaa. Muistakseni noita kuitenkin käyttäneet jotkut. Jotain Boschin 2- tai 4-kärki tulppia tarjosi M52:n. Eli mitkä nyt sitten laitan?
Leave a comment:
-
Originally posted by jukkae View PostVoi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.
Käynnistyi kyllä aina, mutta joskus kaikilla pytyillä vasta lukuisten yrittämisten jälkeen. Kesken ajon saattoi myös pienen nykäyksen seuraksena pudottaa sylinterejä pelistä.
Anturin vaihdon jälkeen rokannut normaalisti.
Leave a comment:
-
Originally posted by jukkae View PostVoi käynnistyä mutta toimii todella huonosti, varsinkin alakierroksilla. Kokemusta nimenomaan m52b28 koneesta, kai sama tuossa pienemmässä luulis olevan.
Leave a comment:
-
Ainakin kampuran tunnistimen hajottua ei käynnisty, olipa kylmä tai lämmin.
Leave a comment:
-
Potukoiden -97 e39 m52b25 teki tenän, ajosta sammutti ja hetkenpäästä ei lähde enää käyntiin. Hörähtänyt pari kertaa mutta siinä kaikki, ja ei ole venttiilien liimautumisesta nyt kyse.
-kammen tai nokansentotunnistin? Eikö silti pitäisi kylmänä löhteä käymään.
-bensapumppu, pitäisikö surahtaa kun kääntää avaimesta?
Nuo nyt itselle tulee mieleen, ei ainakaan kovin yleistä että bensapumppu noista hajoaa. Tälläkin autolla ajettu vasta 190tkm.
Leave a comment:
-
Leave a comment: