Originally posted by Antsah
View Post
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ainakin ne tunnistumet on niin halvat orkkiksenakin ettei siinä paljoa häviä vaikka vaihtaskin.
Leave a comment:
-
Onko kenelläkään kokemusta tuosta m52 moottorinlämpötila tunnistimen vaihdosta? Lähinnä sitä, että onko sen vaihdolla tullut mitään muutoksia auton käyttäytymiseen?
Leave a comment:
-
Onko e39? Vesiventtiili on ainakin sielläpäin ja napse kuuluu ja tuntuu sisälle asti, jos se venttiili on väärin paikallaan.
Leave a comment:
-
onko ilmaputsarikotelon vieressä/alla kiertovesipumppu?
tämä palikka pitää ihme kopsutusta, joka kuuluu sisälle asti
m52b28tu
Leave a comment:
-
kaverin puolesta kyselisin että mistä mahtaa johtua erittäin huono käynnistyminen kylmänä ja kuumana huono siltikkin?:think kampiakselin tunnistin vaihettu?
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostMiten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.
Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Perlenbacher View PostOn saanut kuulemma molempia, sekä peltisiä että valujöötistä tehtyjä, itse olen nähnyt vain peltisiä.
Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.
Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.
Leave a comment:
-
Miten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.
Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Wesku View PostM52b28 e36 -97 pakosarjojen materiaali? Onko hitsattavissa ja millaisilla materiaaleilla? Niistä syntyisi nätisti turbosatsi, kunhan on kohtuudella muokattavissa..
Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.
Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.
Leave a comment:
-
EK on vanhemman sinkkuvanoksellisen ensiasennus tulppa, mutta toimii myös TU koneessakin. Erona vissiin eri elektrodimateriaali.
Leave a comment:
Leave a comment: