M52 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janke
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Ainakin ne tunnistumet on niin halvat orkkiksenakin ettei siinä paljoa häviä vaikka vaihtaskin.
    Totta. Siis kokeilemaan.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Ainakin ne tunnistumet on niin halvat orkkiksenakin ettei siinä paljoa häviä vaikka vaihtaskin.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Onko kenelläkään kokemusta tuosta m52 moottorinlämpötila tunnistimen vaihdosta? Lähinnä sitä, että onko sen vaihdolla tullut mitään muutoksia auton käyttäytymiseen?

    Leave a comment:


  • lesentso
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Selviskö tämä koskaan?:think
    Joo selvis, eli ajoitus oli pielessä ja 1 ja 6 sylinteristä kaikki venttiilit kieroks.
    Nyt uudet venttiilit vaihdettu ja kansi alkais kohta olemaan kunnossa.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Onko e39? Vesiventtiili on ainakin sielläpäin ja napse kuuluu ja tuntuu sisälle asti, jos se venttiili on väärin paikallaan.
    aivan, siis e46 kyseessä

    tuntuu tommosta naputusta sisälle asti
    täytyypi tutkia lähempää

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Onko e39? Vesiventtiili on ainakin sielläpäin ja napse kuuluu ja tuntuu sisälle asti, jos se venttiili on väärin paikallaan.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    onko ilmaputsarikotelon vieressä/alla kiertovesipumppu?
    tämä palikka pitää ihme kopsutusta, joka kuuluu sisälle asti
    m52b28tu
    Joku aktiivihiilisuodatin tms pönttö. Ei ole kiertovesipumppu.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    onko ilmaputsarikotelon vieressä/alla kiertovesipumppu?
    tämä palikka pitää ihme kopsutusta, joka kuuluu sisälle asti
    m52b28tu

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    kaverin puolesta kyselisin että mistä mahtaa johtua erittäin huono käynnistyminen kylmänä ja kuumana huono siltikkin?:think kampiakselin tunnistin vaihettu?
    Vikakoodit?

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    kaverin puolesta kyselisin että mistä mahtaa johtua erittäin huono käynnistyminen kylmänä ja kuumana huono siltikkin?:think kampiakselin tunnistin vaihettu?

    Leave a comment:


  • [Snowboarder]
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Miten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.

    Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think
    tuossa threadissa parikin erilaista http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=260403&page=2

    Leave a comment:


  • Wesku
    replied
    Originally posted by Perlenbacher View Post
    On saanut kuulemma molempia, sekä peltisiä että valujöötistä tehtyjä, itse olen nähnyt vain peltisiä.

    Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.

    Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.
    Peltisethän nuo on ja hyvä kuulla, et on normimustaa. Valurautaiset lentäis kyllä kuuppaan modifikaatiokohteina, vaikka hyvä ovatkin vakiosovelluksissa..

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Miten olette helpoiten irroittaneet kampiakselin päätypultin, jotta ketjukotelon saa auki? Joku taisi täälläkin tehtailla niitä pitotyökaluja, mutta enpä enää löydä threadia, että oisko niitä vielä tarjolla.

    Tuo 410nm on kuitenki ihan tarpeeksi saada auki ilman työkalua. :think

    Leave a comment:


  • Perlenbacher
    replied
    Originally posted by Wesku View Post
    M52b28 e36 -97 pakosarjojen materiaali? Onko hitsattavissa ja millaisilla materiaaleilla? Niistä syntyisi nätisti turbosatsi, kunhan on kohtuudella muokattavissa..
    On saanut kuulemma molempia, sekä peltisiä että valujöötistä tehtyjä, itse olen nähnyt vain peltisiä.

    Peltiselle pakosarjalle menee perus mustan tikku, vaikkapa 2,4mm ja keltanen elektrodi. Tigillä tietysti. Tai kaasullakin tulee yhtälailla kestävä.

    Valurautanen sarja tarvii vähän monimutkaisemmat toimenpiteet, esilämmitys ja hidas viilennys muunmuassa.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    EK on vanhemman sinkkuvanoksellisen ensiasennus tulppa, mutta toimii myös TU koneessakin. Erona vissiin eri elektrodimateriaali.

    Leave a comment:

Working...
X