M52 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H3nxu
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ne mitkä on tehtaaltakin ollu kiinni, eli: NGK BKR6EQUP tai jos haluu useemmin vaihtaa, niin NGK BKR6EK.
    Mitä eroa näillä sankareilla on muuta ku vaihtoväli? Tuo pitkänmatkan tulppa olis 15€ kpl paikallisessa varaosaliikkeessä ja tuo toinen varmaan halvempi. Onko molempia saanu ensiasennettuna?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Ne mitkä on tehtaaltakin ollu kiinni, eli: NGK BKR6EQUP tai jos haluu useemmin vaihtaa, niin NGK BKR6EK.

    Leave a comment:


  • H3nxu
    replied
    Tulppa kauppaan pitäs mennä, mitkä tulpat tuohon M52B28TU?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Ihan normaalista raudasta ne taitaa olla hitsattu, eli ns. peltisatsit. Eivät ole valurautaa, kuten m50:ssä on.

    Leave a comment:


  • Wesku
    replied
    M52b28 e36 -97 pakosarjojen materiaali? Onko hitsattavissa ja millaisilla materiaaleilla? Niistä syntyisi nätisti turbosatsi, kunhan on kohtuudella muokattavissa..
    Last edited by Wesku; 16-10-2012, 21:07.

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Saako M52 topikissa kysyä M50 asiaa? Motronic-boxit. Näitä kun on 402, 403, 405 loppuisia ainakin samoihin 325i/525i non-vanos koneisiin. Mitä eroa?

    EDIT: Vastaan itse itselleni. 402, 403, 405 on kaikki non-vanos ecuja, jotka pitäisi ilmeisesti käydä ristiin. 413 on vanos ecu.

    Last edited by Harri G; 16-10-2012, 08:55.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by lesentso View Post
    Tänää otin tulpat irti niin 1 ja 6 sylinterin tulpat oli lähes uutta vastaavat kun 4 muuta oli tummemmat.

    Huomenna puristuspaineiden mittaus ja sen jälkeen tutkimaan lisää,
    jos ei ala löytyä muuten niin sitte irrotella imusarja ja kattoo ne suuttimet.
    Selviskö tämä koskaan?:think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Ei, uusi ketju jos on venynyt liikaa.
    Niinpä tietysti... Harmi kun ei vaihto onnistu samalla alakautta.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Hetkinen, onko tuossa M52 öljypumpussa/ketjussa minkään sortin kiristys mahdollisuutta? :think
    Ei, uusi ketju jos on venynyt liikaa.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Hetkinen, onko tuossa M52 öljypumpussa/ketjussa minkään sortin kiristys mahdollisuutta? :think

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Vois olla. Lukee käynnissä vikakoodit josko silloin tulisi jotain..
    Eipä tullut. Muuten toimii siis normaalisti. Jossain vaiheessahan se pahenee jos tunnistin on menossa. Pitää odotella siis

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    E39 523i oli sammunut ajosta yhtäkkiä, mutta lähtenyt heti avaimesta käyntiin. Vikakoodeja ei ollut, kampuran tunnistinko kummittelee?
    Vois olla. Lukee käynnissä vikakoodit josko silloin tulisi jotain..

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    E39 523i oli sammunut ajosta yhtäkkiä, mutta lähtenyt heti avaimesta käyntiin. Vikakoodeja ei ollut, kampuran tunnistinko kummittelee?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Jep, kyllähän nuo uusitaan. Pitää tilata maanantaina.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Kyllähän ne kuuluu uusia kun venyviä ovat. Vai onko mukavampi sitten uusia koko kone myöhemmin kun menee poikki?

    Leave a comment:

Working...
X