Originally posted by Pazi88
View Post
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ne mitkä on tehtaaltakin ollu kiinni, eli: NGK BKR6EQUP tai jos haluu useemmin vaihtaa, niin NGK BKR6EK.
Leave a comment:
-
Ihan normaalista raudasta ne taitaa olla hitsattu, eli ns. peltisatsit. Eivät ole valurautaa, kuten m50:ssä on.
Leave a comment:
-
Saako M52 topikissa kysyä M50 asiaa? Motronic-boxit. Näitä kun on 402, 403, 405 loppuisia ainakin samoihin 325i/525i non-vanos koneisiin. Mitä eroa?
EDIT: Vastaan itse itselleni. 402, 403, 405 on kaikki non-vanos ecuja, jotka pitäisi ilmeisesti käydä ristiin. 413 on vanos ecu.
Last edited by Harri G; 16-10-2012, 08:55.
Leave a comment:
-
Originally posted by lesentso View PostTänää otin tulpat irti niin 1 ja 6 sylinterin tulpat oli lähes uutta vastaavat kun 4 muuta oli tummemmat.
Huomenna puristuspaineiden mittaus ja sen jälkeen tutkimaan lisää,
jos ei ala löytyä muuten niin sitte irrotella imusarja ja kattoo ne suuttimet.
Leave a comment:
-
Hetkinen, onko tuossa M52 öljypumpussa/ketjussa minkään sortin kiristys mahdollisuutta? :think
Leave a comment:
-
E39 523i oli sammunut ajosta yhtäkkiä, mutta lähtenyt heti avaimesta käyntiin. Vikakoodeja ei ollut, kampuran tunnistinko kummittelee?
Leave a comment:
-
Kyllähän ne kuuluu uusia kun venyviä ovat. Vai onko mukavampi sitten uusia koko kone myöhemmin kun menee poikki?
Leave a comment:
Leave a comment: