Originally posted by Antsah
View Post
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by dumppi View Postjossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
Leave a comment:
-
Originally posted by LordHamwich View PostEttei vain olisi suutin tukossa...
Huomenna puristuspaineiden mittaus ja sen jälkeen tutkimaan lisää,
jos ei ala löytyä muuten niin sitte irrotella imusarja ja kattoo ne suuttimet.
Leave a comment:
-
Originally posted by Arde92 View Postite ainaki heitin vain n.4dl pöllööljyä koneeseen ja käytin varttitunnin ja sitte öljyt pihalle ja uuet castrollit pesäännostajat hiljeni samalla.
Originally posted by Haju69 View Postsinne vaan vanhojen öljyjen sekaan ja annat pyöriä sen 30min paikallaan. Ja vaihdat öljyt. Itsellä ainakin putosi öljynkulutus merkittävästi.
Ja kyllä kuulemma dieselin käyttö forten korvikkeena ajaa saman asian. Mutta se on kokeilematta.öljyähän tuo ei syö kyllä pisaraakaan.. kohta kymppitonni ajettu ja edelleen tasan ylärajassa
Originally posted by Pazi88 View PostJos ei hiljene, niin mulla on ylimääräsenä satsi hiljaisia nostimia.Last edited by dumppi; 11-06-2012, 22:06.
Leave a comment:
-
Originally posted by lesentso View PostOisko kuitenki sitte puolavika vai vaikuttasko joku rikkinäinen anturi/irrallinen liitin? :think
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostNGK BKR6EK tulpat maksaa 20e/6kpl, joten eipä kyllä innostas muuta sinne laitella.
Kaikki anturit pitäs olla kiinni ja puolien + suuttimien jakotukista tutkin johdot ja mittasin moottorinohjauslaatikolle asti, ja oli kunnossa. Lamdojen johdot kokeilin vaihtaa päittäin ja ei vaikutusta.
Oisko kuitenki sitte puolavika vai vaikuttasko joku rikkinäinen anturi/irrallinen liitin? :think
Leave a comment:
-
Itse käytin stp:n vastaavaa ja eipä ollu vaikutusta mihinkään suuntaan. Toki itselläni oli vain öljynkulutus ongelma, mutta ilmeisesti rauhottui huohotinventtiilin vaihdolla.
Eipä silti että ois mitää mullistavaa odottanutkaan, mutta sama säästää nuoki rahat vaikka siihen lisäysöljyn ostoon.Last edited by zener; 10-06-2012, 16:58.
Leave a comment:
-
Originally posted by dumppi View Postjossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
Ja kyllä kuulemma dieselin käyttö forten korvikkeena ajaa saman asian. Mutta se on kokeilematta.
Leave a comment:
-
Jos ei hiljene, niin mulla on ylimääräsenä satsi hiljaisia nostimia.
Leave a comment:
-
Originally posted by dumppi View Postjossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
ite ainaki heitin vain n.4dl pöllööljyä koneeseen ja käytin varttitunnin ja sitte öljyt pihalle ja uuet castrollit pesäännostajat hiljeni samalla.
Leave a comment:
-
jossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
Leave a comment:
-
Onko mahdollista että mäntään on palanut reikä kun tulppa on ollut löysässä?
Yhdessä pytyssä vaan ei ole paineita, muissa 12-14.
Leave a comment:
Leave a comment: