Varmaan taas hätäilen turhaan, mutta kertokaapa b28:n omistajat kuuluuko teillä 3500 kierroksen jälkeen selvä muutos moottorin käyntiäänessä, kun vanos kääntää nokan eri asentoon? Eli muuttuu huomattavasti korkeammaksi ja metalliseksi sekä samalla tuntuu että lähtee vetämään paremmin. Edellisessä b20:ssä ainakin oli näin, mutta nyt kun varovasti kokeilin "uutta" b28, niin en huomannut tällaista ollenkaan. Eli onko kyseessä ominaisuus vai vika. Jos nimittäin vanoksen kuuluu tulla mukaan selvästi, niin mulla on jotain hämminkiä tossa. Varmaan:
A) beisanin uudet tiivisteet pitää ensin sisäänajaa.
B) olen kasannu vanoksen ja ketjupyörät väärin.
Onko uusien hydraulisten nostimien naksutus ihan normaalia? Sain ensimmäistä kertaa käyntiin huoltamani b28:n ja yhtä lukuunottamatta nostimet hiljeni parin sekunnin jälkeen. En kuitenkaan uskaltanu ilman vesiä kauaa käyttää, niin uskaltaako tuota ruveta ilmaamaan ihan normaalisti?
Mulla meni melkeen 20km että hiljeni uudet INAn nostajat, ilmaa vaan jossain. Nou hätä
Onko uusien hydraulisten nostimien naksutus ihan normaalia? Sain ensimmäistä kertaa käyntiin huoltamani b28:n ja yhtä lukuunottamatta nostimet hiljeni parin sekunnin jälkeen. En kuitenkaan uskaltanu ilman vesiä kauaa käyttää, niin uskaltaako tuota ruveta ilmaamaan ihan normaalisti?
Ei sotke yleensä, eikä välttämättä päästömittaustakaan jos ei vedä happea siitä putkeen. Inpalla näkee adaptaatiot, jos on kohollaan vuotavalla puolella niin sitten sotkee, muuten vain meluhaitta.
Onko faktaa, että sotkeeko lambdan toimintaa, jos pakosarja vuotaa lambdan jälkeen? Ilmeisesti halki tuossa omassa, ja täältä löyty stooria, että ei vissiin ihan uus juttu.
Lämpimällä koneella tyhjäkäynti "notkahtaa" ja alkaa käydä vähän epätasaisemmin.
Ok, eli nou hätä sen suhteen. Eikä se ö.korkin aukaisu sitten mitään auttanutkaan heittelyyn kun sitä toisen kerran kokeilin. Eka kerta oli vaan tuuria...
Jatketaan hakuammuntaa.
Leave a comment: