Laita vaan ne orkkis laakerit, ne kestää kyllä sen mitä tarvitsee.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Martin330d View PostOiskohan nyt ihan niin, autolla ajettu 130tkm ja vähän jo kuparia esillä niin mites sit kun tehoja on 2-3 kertaa enemmän orkkikset kestää !?
Yhdessä m20b25 oli 300tkm ajetut orkkis laakerit vielä ihan täysin kunnossa, ei juuri yhtään kulumaa.
Huollosta ja käytöstähän se kyllä on kiinni että kestääkö vai ei.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Outoa kyllä, mut onhan auto 24 vuotta vanha ja noin vähil kilometreil niin voihan olla että edelliset omistajat ovat ajaneet vanhoil öljyil kun ovat ottaneet auton esiin.. Kun kahtoo autoa ja moottoria muuten niin on palikat tosi hyväs kunnos.
Onko jengi tilannut www.bmw2002.com:ist osia? Pitkäkin toimitusaika?Monta bemaria, pari mersua ja joku italialainen
Comment
-
-
Originally posted by Martin330d View PostOutoa kyllä, mut onhan auto 24 vuotta vanha ja noin vähil kilometreil niin voihan olla että edelliset omistajat ovat ajaneet vanhoil öljyil kun ovat ottaneet auton esiin.. Kun kahtoo autoa ja moottoria muuten niin on palikat tosi hyväs kunnos.
Onko jengi tilannut www.bmw2002.com:ist osia? Pitkäkin toimitusaika?Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Laitoin jo tonne e30 kysymyksiin tän mut jos tännekkin..
Mielipiteitä saa kertoa. Kyse olis nokka-akselista mikä tulee M-sportin puukan rakennelmaan eli m20b20 porattuna ja b23 kampuralla jnejne. Koneessa on normaali moottorinohjaus, bensanpaineensäädin ja ymmärtääkseni kanteen on istutettu b25 venttiilit?
Tossa kaks vaihtoehtoo olis? Kumpi kannattas hommata?
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.30mm 0.30mm
duration [0.1mm+cl] 264° 264°
duration [1.0mm+cl] 227° 227°
valve lift [cl=0] 11.00mm 11.00mm
cam lift 7.00mm 7.00mm
peak angle 114° 114°
timing [1.0mm+cl] 5/42° 43/ 4°
lift at TDC [cl=0] 1.75mm 1.70mm
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.15mm 0.15mm
duration [0.1mm+cl] 285° 285°
duration [1.0mm+cl] 239° 239°
valve lift [cl=0] 11.55mm 11.55mm
cam lift 7.30mm 7.30mm
peak angle 110° 110°
timing [1.0mm+cl] 10/49° 49/10°
lift at TDC [cl=0] 2.05mm 2.05mm
CatCams nokkia ovat. Auton pitäis säilyä katsastuskunnossa motronicilla ja on vuosimallia '88. Sain kyllä tolla nykyisellä (hiotulla?) nokalla katsastettua mutta oli kyllä mukavat HC-arvot
EDIT: ei nyt tullu ihan sillei nuo tiedot tohon kun ajattelin mut kai niist selvää saa..F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostLaitoin jo tonne e30 kysymyksiin tän mut jos tännekkin..
Mielipiteitä saa kertoa. Kyse olis nokka-akselista mikä tulee M-sportin puukan rakennelmaan eli m20b20 porattuna ja b23 kampuralla jnejne. Koneessa on normaali moottorinohjaus, bensanpaineensäädin ja ymmärtääkseni kanteen on istutettu b25 venttiilit?
Tossa kaks vaihtoehtoo olis? Kumpi kannattas hommata?
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.30mm 0.30mm
duration [0.1mm+cl] 264° 264°
duration [1.0mm+cl] 227° 227°
valve lift [cl=0] 11.00mm 11.00mm
cam lift 7.00mm 7.00mm
peak angle 114° 114°
timing [1.0mm+cl] 5/42° 43/ 4°
lift at TDC [cl=0] 1.75mm 1.70mm
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.15mm 0.15mm
duration [0.1mm+cl] 285° 285°
duration [1.0mm+cl] 239° 239°
valve lift [cl=0] 11.55mm 11.55mm
cam lift 7.30mm 7.30mm
peak angle 110° 110°
timing [1.0mm+cl] 10/49° 49/10°
lift at TDC [cl=0] 2.05mm 2.05mm
CatCams nokkia ovat. Auton pitäis säilyä katsastuskunnossa motronicilla ja on vuosimallia '88. Sain kyllä tolla nykyisellä (hiotulla?) nokalla katsastettua mutta oli kyllä mukavat HC-arvot
EDIT: ei nyt tullu ihan sillei nuo tiedot tohon kun ajattelin mut kai niist selvää saa..
ei tule mitään oikeen rajua vetoa,mutta selkee ero kyllä vakioon.
Toi 285 alkaa olemaan sellanen että voipi olla ongelmia päästöjen suhteen.
Ja vanha sanonta sanoo että alle 300 astetta ei ole rajua vetoa ja yli 300 mennään sitten niin pirusti pitää paikkansa.Tosin päästöjä voi aina huijata
esim. tenulla ja reiluilla ventiilin välyksillä..Last edited by timpa; 30-03-2012, 20:40.speed limits are for pussies
Comment
-
-
Originally posted by timpa View PostPaljonkohan siinä nykysessä nokassa on asteita? Kummallakaan noista siihen
ei tule mitään oikeen rajua vetoa,mutta selkee ero kyllä vakioon.
Toi 285 alkaa olemaan sellanen että voipi olla ongelmia päästöjen suhteen.
Ja vanha sanonta sanoo että alle 300 astetta ei ole rajua vetoa ja yli 300 mennään sitten niin pirusti pitää paikkansa.Tosin päästöjä voi aina huijata
esim. tenulla ja reiluilla ventiilin välyksillä..F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by Kytölä View PostToimiiko S50B30 suuttimet ohmien puolesta M20 viritelmässä? Bensanpainetta täytyy varmaan nostaa, mutta kuinka paljon?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMiksi nostaa? Molemmissa korkeaohmiset.F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View PostNii jaa a? Eikös ainankin m50 koneessa oo 3,5bar paineet noista muista en tiiä? m20 taitaa olla 2,5 - 3,0bar paineet? Ite ajattelin vaihtaa m50b25 suuttimet tohon omaan ja bensanpaineet voi sitten säätää kai kohdalleen kun löytyy joku malpassi tuolta..
Eikä mitään Malpassia kannata laittaa. Niillä ei tee mitään.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostJa minä kun muistan että S50B30 käyttää 3bar säädintä.
Eikä mitään Malpassia kannata laittaa. Niillä ei tee mitään.
Comment
-
Comment