Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Samoja maffeja. Varmaan joku pikku ero kiinnityksessä tms. minkä vuoksi eri varaosanumero.
Leave a comment:
-
-
Mitäs ero maffeilla on z3 vs muut m52 singlevanos.
Ulkoisesti ei ole muuta eroa kuin osanumero, e36, e39 ja e38 2.5 ja 2.8 m52:ssa on kaikissa sama maf mutta z3 2.8 m52:ssa eri numerolla. Kaikissahan on sama ms41 moottorin ohjaus.
Voikohan tuota z3 maffia käyttää muissa malleissa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostOk. Miten tämä karttojen siirto käytännössä tapahtuu? Tarviiko olla molemmat boksit fyysisesti olemassa, vai miten? Itse en mitään koodaus hommia ole opetellut. Just osaa inpalla koodit lukea.
Leave a comment:
-
-
Joskus piti vähän aikaa käyttää b28:ssa b25 ecua ja eroa toiminnassa ei kovin paljoa huomannut.
Mutta ei tietenkään ole kannattavaa ajella väärillä kartoilla.
Leave a comment:
-
-
Ok. Miten tämä karttojen siirto käytännössä tapahtuu? Tarviiko olla molemmat boksit fyysisesti olemassa, vai miten? Itse en mitään koodaus hommia ole opetellut. Just osaa inpalla koodit lukea.
Leave a comment:
-
-
Käy se jotenkuten, mutta ei hyvin. Karttojen siirto on hyvinkin helppo homma, et se kannattaa tehdä.
Leave a comment:
-
-
Toimiiko M52b28 b25:sen kartoilla millään tavalla? Pitäis moottori vaihtaa hajonneen b25:sen tilalle, niin mietin onko ainut vaihtoehto toinen b25 vai voiko laittaa b28:n tilalle?
Ilmeisesti tohon b25:sen moottorinohjaus boksiin voi osaava siirtää b28:n kartat? Tällöin vältyttäis ylimääräisiltä sähkö verme jumpalta? Eli ajonestoihin ei tarviis puuttua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by puliukk0 View PostOnko metallisella öljynsuodatin kannella oleva jalka parempi kuin muovinen, sen kuluneen paluuventtiilin suhteen? Eli onko vain muovisen jalan ongelmia?
Leave a comment:
-
-
Onko metallisella öljynsuodatin kannella oleva jalka parempi kuin muovinen, sen kuluneen paluuventtiilin suhteen? Eli onko vain muovisen jalan ongelmia?
Leave a comment:
-
-
E46 vm 2000, moottori m52b28tub, rötää heti kaasua annettaessa ja vaijeri ehjä. Vikakoodi delphillä A9- engine throttle output stage shutoff after diagnosis error. Läppä rikki ?
Leave a comment:
-
-
M52TU eli sama kuin M54 koneen suuttimen mitat?
Meneekö tälläinen suoraan paikoilleen? https://www.finjector.com/fin/ev14_1...4mm-p-2101-185
Leave a comment:
-
-
Vähän ehkä offtopic mutta ostin siemens/vdo kampuran anturin ja se on ulkoisesti 100% sama kuin 20euron valeo... Ajelen valeon loppuun ja vaihdan vdo tilalle.
Valeossa ei ole anturin päässä valussa numeroa, kun vdossa huonosti käsin poistettu bmw orkkis.
Muut merkit näyttää olevan aika paljon erilaisia mm. Anturin päästä.
Liekkö tässä syy miksi noita menee niin tiheään joillakin (halvempaan siirtyminen) ?
Leave a comment:
-
-
Toiminut täydellisesti poislukien tuon yhden kerran. Ajelin just 500km kaikenlaisilla kierroksilla mielenkiinnosta ja ei ongelmia. Liekkö oikeasti tässä tuo venttiili jumittanut.
Luulis ettei ne tiivisteet palaudu yhtäkkiä, muutenkin vääntää pirun hyvin alhaalta. :think
Seurataan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -kalevi- View PostPitää käydä katsomassa inpalla. Löysin tästä topicista jo keskustelua aiheesta, niin 20-25 astetta pitäisi olla tyhjäkäynnillä. 3500rpm 45-50 astetta
Leave a comment:
-
Leave a comment: