Ilmastoinnin kenno, kuinka sinne pääsee suihkimaan puhdistus aineita? E39 piti vissiinkin porailla jotain reikiä, kuinkas E46 manuaali-kylmästöinnillä.
Kertokaahan insinöörit että miksi syttyy öljynmäärä valo ku sammuttaa auton? Vaikka avaimet on taskussa ja ovet lukossa niin se vähän aikaa ja sammuu... Ei pala valo silloin ku auto on käynnissä....
Kertokaahan insinöörit että miksi syttyy öljynmäärä valo ku sammuttaa auton? Vaikka avaimet on taskussa ja ovet lukossa niin se vähän aikaa ja sammuu... Ei pala valo silloin ku auto on käynnissä....
Jos palaa keltaisena öljyt vähissä tai öljynmäärän anturi rikki.
Ilmastoinnin kenno, kuinka sinne pääsee suihkimaan puhdistus aineita? E39 piti vissiinkin porailla jotain reikiä, kuinkas E46 manuaali-kylmästöinnillä.
Tattista vaan jos joku osaa neuvoa.
Nimim. Punttisalilla vuoden majaillut hikisukka.
5cm x 8cm rakosesta pääsi näköetäydelle tuohon kennoon, tunnin verran kun ruiski ainetta,vettä,ainetta ja sitä rataa nyt luulis hajun pysyvän edes hetken poissa.
nyt sattu jotain mitä ei oo enne omalle kohalle käyny..
Takarenkaista oli molemmin puolein pultteja poikki, toisella puolella 3 ja toisella 2. Toinen rengas alko lenuaan ku lähin kotoota kiihyttelee isolle tielle nii pysähyin ihmettee että mikäs vittu siellä on.. Nii oli 3 pultin kantaa hukassa, sitte vaihtelin kaikki pultit uusiin ja kokeilin vittuilessaa kaikki muuteki renkaat nii toisesta takapyörästä jäi 2 pultin kantaa avaimee ku vähä hipas.
Olikohan joku valmistus virhe, kun takarenkaan pultit oli samasta laatikosta (uusin pultit kesärenkaitten vaihdon yhteydessä)
Ja pultit oli ainakin edellisenä päivänä tiukalla kun jälkikiristyksen tein.
Kuvan autosta puuttunee jotkin peitelätkät reikiä peittämästä. En kyllä realoemista millään löytänyt. Viittiskö joku auttaa?
tilasin just omaan cäbiin noi liukuvat luukut uudet+jouset ja työntötapit joita sullakaan tua tuskin on,ellei löydy sieltä kattokaukalon pohjalta jostain. http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=51&fg=50
eli osat 10,11 sitte 2kpl 13 ja 14 osia.
Onko tuo mutteri nro 7 kuinka hankalassa paikassa? tarviiko tuo
osa 1 irroittaa rungosta?
Hiukan on ahdasta, mutta ei tarvitse irrotella palkkia rungosta. Tumppiräikkä tai räikkälenkki kannattaa varata mukaan, mutteri on nyloc joten sitä saa kiertää pitkään ja hartaasti.
tilasin just omaan cäbiin noi liukuvat luukut uudet+jouset ja työntötapit joita sullakaan tua tuskin on,ellei löydy sieltä kattokaukalon pohjalta jostain. http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=51&fg=50
eli osat 10,11 sitte 2kpl 13 ja 14 osia.
Kiitos! Tuleekos noita osia 13 ja 14 yks vai kaks per puoli?
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Kiitos! Tuleekos noita osia 13 ja 14 yks vai kaks per puoli?
molempia osia tulee 1 per puoli. Kun ne liukuluukut laitat niin pitää se yläpahvi siitä taka "ovesta" irrottaa että sen luukun saa sinne kiskoille meneen.
Takakyynärnojasta 2 ruuvia auki. Sitten vedät kuskin penkkiä kohti sen keskiosan irti joka on nahkaa ja jossa se kyynärnoja on kiinni. Kun se on irti, niin näkyykin yläpahvin kiinnitys ruuvit 3kpl.
Ja se työntötappi laitetaan jousen sisään. Jousen toinen pää tulee sinne liukuluukkuun kiinni reikään ja toinen pää katon mekanismeilta löytyvään metalliseen sankaan jonka päässä on pieni reikä.
Comment