Onko tuo mutteri nro 7 kuinka hankalassa paikassa? tarviiko tuo
osa 1 irroittaa rungosta?
Viimeksi tein niin että kasasin jatkoilla ja nivelillä pitkän jatkon räikkään ja yläkautta auki ja kiinni, oli nimittäin huomattavasti helpompi näin kun alakautta
Mikähän ihme kilkattelee autossa..kuuluu kuskin eturenkaan kohdilta.. välillä sitä kilkatusta ei kuulu.. :think kovemmassa vauhissa tuskin koskaan kuuluu...
BMW 325 sedan vm 2005
ex-BMW 330i touring vm.2002 ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau
Onko kenelläkään tietoa missä voisi olla vika kun orggis xenonien kanssa hanttarinpuolen polttimo pimenee esim. suuremmissa töyssyissä, tiukoissa mutkissa jne? Tosin syttyy palamaan heti, kun sammuttaa valot ja laittaa takaisin päälle. Ballasti vetelee viimeisiä?
Tuota noin luin tuossa omasta bemaristani vikakoodit ja anto sellasta vikakoodia ku p0340 camshaft error. Ja sellasta lähinnä mietin että vaikuttaako tuo sitten mihinkään kun itse en ole missään vaiheessa auton omistaneena huomannut eroa mihinkään?
Purin tänään etujarrusatulat tuosta autostani. Tiivisteet oli ok, mutta molemmat männät niin ruopuneet, että ei tullu enää kalua noista. Kovasti jos seisoo polkimella niin hitaasti painuu kohti lattiaa ja nestettä ilmeisesti tihkuu männän välistä pihalle ( en jaksanut enää purkaa, kun ei ollu uusia osia).
Katsoin, että uudet satulat maksaa vajaan 100€ kappale, mutta saisko noihin entisiin pelkkiä mäntiä tai mäntiä + tiivisteitä uutena? Mieluummin vaihtaisin uudet männät vanhoihin satuloihin, koska luultavasti tuommosessa halpis vaihtosatulassa on jotku kiinan tiivisteet, jotka hajoaa ekana talvena.
BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04 Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01 Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Purin tänään etujarrusatulat tuosta autostani. Tiivisteet oli ok, mutta molemmat männät niin ruopuneet, että ei tullu enää kalua noista. Kovasti jos seisoo polkimella niin hitaasti painuu kohti lattiaa ja nestettä ilmeisesti tihkuu männän välistä pihalle ( en jaksanut enää purkaa, kun ei ollu uusia osia).
Katsoin, että uudet satulat maksaa vajaan 100€ kappale, mutta saisko noihin entisiin pelkkiä mäntiä tai mäntiä + tiivisteitä uutena? Mieluummin vaihtaisin uudet männät vanhoihin satuloihin, koska luultavasti tuommosessa halpis vaihtosatulassa on jotku kiinan tiivisteet, jotka hajoaa ekana talvena.
Nyt on alkanut mietityttämään sellainen asia kun noita e46 oon mobilesta selaillut, että joidenkin yksilöiden sporttinahoissa menee keskellä penkkiä saumauslinjat :think ?
Omassa pulkassa ei sporttinahoissa tollasia mennyt, enkä ole sellasia ennen nähnyt, mutta nyt muutama tapaus tuolla mobilessa on herättänyt huomion, eli mikä näiden tarkoitus on? Esim1Esim2Esim3
Onko vaan jälkeenpäin verhoiltu uudestaan vai mikä näiden tarina on?
E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
onkos näis kuinka kehittyny toi can-bus väylä? olen mietinyt jälkiasennus xenoneja nii tietääs hommata oikian vastuksen. Kun paikallinen yritys joka itte tekee xenon sekä led-työvaloja ja on erikoistunut xenon puolelle kertoivat vaan että niitä vastuksiakin saa erimmoisia... :think Auto siis 2002 vuoden 320i
Kyllä myös 318dstä ahdin löytyy, bmw fans tietää kertoa että ainakin turbon ja suuttimien osanumerot ovat eri, muistaakseni 318d ei luvata lastulla edes sitä 150hp mitä 320dstä löytyy vakiona.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Comment