Heitetääs tänne ilmoille pohdintaa M57 koneesta.
Kuinkahan paljon tuo M57 poikkeaa fyysisesti uudemmasta M57N koneesta? Mahtaiskohan helposti swapata tuosta uudemmasta osia, joilla sais kutiteltua ohjelman kera hieman lisää tuosta vanhasta raudasta? Eikös tuossa uudemmassa kuitenkin mm. commonrail paine ole korkeampi ym ym..
Ja aiemmin ilmoille heitetty kysymys:
Voiko tuo keinuvarren ylempi pallonivel väljänä aiheuttaa pienen jyrinän kiihdyttäessä lappu lattiassa. Pieni jyrinä ilmenee 60-75km/h vauhdissa ja toisinaan ei edes juurikaan jyristä.
Vai mahtaako jyrinä johtua tuosta surullisen kuuluisasta automaatista? Ko. auto siis tuo allekirjoituksen 330dAT.
Kuinkahan paljon tuo M57 poikkeaa fyysisesti uudemmasta M57N koneesta? Mahtaiskohan helposti swapata tuosta uudemmasta osia, joilla sais kutiteltua ohjelman kera hieman lisää tuosta vanhasta raudasta? Eikös tuossa uudemmassa kuitenkin mm. commonrail paine ole korkeampi ym ym..
Ja aiemmin ilmoille heitetty kysymys:
Voiko tuo keinuvarren ylempi pallonivel väljänä aiheuttaa pienen jyrinän kiihdyttäessä lappu lattiassa. Pieni jyrinä ilmenee 60-75km/h vauhdissa ja toisinaan ei edes juurikaan jyristä.
Vai mahtaako jyrinä johtua tuosta surullisen kuuluisasta automaatista? Ko. auto siis tuo allekirjoituksen 330dAT.
Comment