Originally posted by NokiLeka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janne[l View Postmolempia osia tulee 1 per puoli. Kun ne liukuluukut laitat niin pitää se yläpahvi siitä taka "ovesta" irrottaa että sen luukun saa sinne kiskoille meneen.
Takakyynärnojasta 2 ruuvia auki. Sitten vedät kuskin penkkiä kohti sen keskiosan irti joka on nahkaa ja jossa se kyynärnoja on kiinni. Kun se on irti, niin näkyykin yläpahvin kiinnitys ruuvit 3kpl.
Ja se työntötappi laitetaan jousen sisään. Jousen toinen pää tulee sinne liukuluukkuun kiinni reikään ja toinen pää katon mekanismeilta löytyvään metalliseen sankaan jonka päässä on pieni reikä.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by expertti View PostOnko joku vaihtanut toukkaan iskarit taakse, miten verhoilun saa rikkomatta purettua ja iskareiden yläpäät esiin?!?
Itsellä juuri ko kohdalla mm kaiuttimet verhoilussa....
näin huonomuistisena ja pienissä kaljoissa homme menee karkeesti niin, että ensin irrotetaan kontin pohjaverhoilut normaalisti, sitten se varapyöräkotelon ja takapenkkien selkänojan välissä oleva levy, jonka alla on vahvistimet yms. Sitten nappia painamalla aukeevat sivuverhoilut, sitten tavaratilansuojan/koiraverkon kiinnityspisteiden alla olevat ruuvit veks ja loput saatkin varmaan siitä purettua kun vähän kattelet.
Edit, olihan se pakko vilkasta googlesta: http://www.youtube.com/watch?v=H0r8fyaSL_QLast edited by Jisv; 12-05-2012, 19:43.
Comment
-
-
Originally posted by expertti View PostOnko joku vaihtanut toukkaan iskarit taakse, miten verhoilun saa rikkomatta purettua ja iskareiden yläpäät esiin?!?
Itsellä juuri ko kohdalla mm kaiuttimet verhoilussa....
Originally posted by Jisv View Postjuubin sivuilta löytyy vinkkejä http://juubi.hlan.net/
näin huonomuistisena ja pienissä kaljoissa homme menee karkeesti niin, että ensin irrotetaan kontin pohjaverhoilut normaalisti, sitten se varapyöräkotelon ja takapenkkien selkänojan välissä oleva levy, jonka alla on vahvistimet yms. Sitten nappia painamalla aukeevat sivuverhoilut, sitten tavaratilansuojan/koiraverkon kiinnityspisteiden alla olevat ruuvit veks ja loput saatkin varmaan siitä purettua kun vähän kattelet.
Edit, olihan se pakko vilkasta googlesta: http://www.youtube.com/watch?v=H0r8fyaSL_Q
Tarjoaisin oluet jos mahdollista
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostMites, onkohan nuo meyle hd:n tukivarret sellasia että kannattaa tarkastaa onko palloniveliin ruutattu reilusti tahnaa niinkuin noiden halppisten kanssa ainakin tulee tehdä.
Comment
-
-
Originally posted by Jisv View PostMulla kulu meylen tukivarresta alapallo vaihtokuntoon hiukan alle 50 tkm. Heräsi tietyt epäilykset ja kun pistin sinne uuden meylen pallon, niin tarkistin rasvat, ne oli ainakin ihan asiallisesti siellä. Hyvä puoli noissa tosiaan on se, että pallot on vaihdettavat.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostSelkiskö mikä sen kulutti?
Kallistahan toi pallojen vaihtelu ei ole, parikymppiä kappale. Olis vaan pitäny huomata ennen katsastusta, ni olis jääny parinkympin uusintakatsastus väliin. Toki jos työlle ja vititukselle laskee hinnan, ni tulikin kertaheitolla kallista
Comment
-
-
Omassa touringissa ilmenee välillä sellaista että 60-80km/h vauhdissa on kuin renkaissa olisi yhtäkkiä epätasapainoa. Ratista jos päästää irti niin ratti tekee sellaista 0,5cm-1cm edestakaista liikettä. Tuo ilmenee vain harvoin ja ei siis johdu renkaiden epätasapainosta. Uraherkkyyttä on myös havaittavissa, joten olisko alatukivarsien takapuslat pehmeät vai mistä johtuis ? Pyöränkulmat pitäisi olla 16" renkaille ok. Edessä Camberia noin -0,7 astetta ja takana luokkaa - 1,2. sitten aurasta hieman niin edessä kuin takana.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by ockelbo4500 View PostOmassa touringissa ilmenee välillä sellaista että 60-80km/h vauhdissa on kuin renkaissa olisi yhtäkkiä epätasapainoa. Ratista jos päästää irti niin ratti tekee sellaista 0,5cm-1cm edestakaista liikettä. Tuo ilmenee vain harvoin ja ei siis johdu renkaiden epätasapainosta. Uraherkkyyttä on myös havaittavissa, joten olisko alatukivarsien takapuslat pehmeät vai mistä johtuis ? Pyöränkulmat pitäisi olla 16" renkaille ok. Edessä Camberia noin -0,7 astetta ja takana luokkaa - 1,2. sitten aurasta hieman niin edessä kuin takana.
Comment
-
-
vaihdoin justiin ikkunan nostimen cäbiin kuskin oveen. Pelaa hienosti, mutta aattelin et uuden nostimen myötä saa tosta ikkunasta jämäkämmän, mutta vieläkin heilahtaa aika lailla kun oven laittaa kiinni katto alhaalla. Onko joku vaihtanu tota osaa mumero 7 ja saanu sillä ikkunaa jämäkämmäks ?
Muihin osiin se ikkuna sielä ei sitten osukkaan,eli ton kiskon vaihtamisella vois ainakin hiukan auttaa..e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by ockelbo4500 View PostOmassa touringissa ilmenee välillä sellaista että 60-80km/h vauhdissa on kuin renkaissa olisi yhtäkkiä epätasapainoa. Ratista jos päästää irti niin ratti tekee sellaista 0,5cm-1cm edestakaista liikettä. Tuo ilmenee vain harvoin ja ei siis johdu renkaiden epätasapainosta. Uraherkkyyttä on myös havaittavissa, joten olisko alatukivarsien takapuslat pehmeät vai mistä johtuis ? Pyöränkulmat pitäisi olla 16" renkaille ok. Edessä Camberia noin -0,7 astetta ja takana luokkaa - 1,2. sitten aurasta hieman niin edessä kuin takana.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
Comment