Originally posted by Slant 6
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Harju View PostSaako tavallisesta E34:n takakontin lukosta tehtyä saman näköisen kuin M5:n? M5:ssä kun on joku rinkula lukon ympärillä.
Varaosakuvia vertaillessa M5:n lukkoon on merkattu osa numero 22 jota ei ole perusmallien lukoissa. Riittääkö tuon osan lisääminen?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostKato fanssista onko se itse lukon nappi samalla numerolla myös M5 jos on niin ei siinä sitten halkaisija eroa ole ja näin ollen sopii alkuperäinenkin lätkä siihen, toki kuka estää vaihtamasta M5 lukkoa siihen takaluukkuun ja siihen sitten lätkä paikoilleen.
Comment
-
-
Originally posted by Läbä View PostMites, kun kytkinrempan alotin sigun 525tds:ään. Vauhtipyörässä tuntuu sivusuunnassa välystä vähän alle sentin (foorumilla luki että normaalia), mutta pitkittäinkin tuntuu välys Vauhtipyörä ei ole pitänyt mitään ylimääräsiä ääniä mielestäni ajossa, mutta nyt alkoi hieman mietityttään, onko vauhtipyörä sittenkin sökö
Mitkäs kovat vauhtikset menee suoraan tohon M51 kylkeen? Jos semmosen laittais sitten ton kaksoispaskan tilalleVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostKato fanssista onko se itse lukon nappi samalla numerolla myös M5 jos on niin ei siinä sitten halkaisija eroa ole ja näin ollen sopii alkuperäinenkin lätkä siihen, toki kuka estää vaihtamasta M5 lukkoa siihen takaluukkuun ja siihen sitten lätkä paikoilleen.Originally posted by Bmw Master View PostEi ole sama kuin muissa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Comment
-
-
Originally posted by Harju View PostJoo ei näytä olevan lukot samanlaisia, eli ongelma on että M5 lukko on ohennuttu päästä. Lätkä ei siis tule pysymään tavallisessa lukossa nappia painaessa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Comment
-
-
Originally posted by Kusilaitu View PostRomikselta löytyi vanhemman bemarin konepelti.
Koonsa puolesta voisi olla e30 tai e34 peräisin.
Mistä nämä voisi nopeasti erottaa toisistaan?Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Kyselläänpä jos jollain olisi ollut vastaava vika. Eli kuskinpuolelta pitkä on pimeänä, jännite mitattuna 0.06volttia näin äkkiseltään. Onko pitkien ohjaus yhden releen kautta vai mahdollisesti molemmille puolille omat? Yksin melko mahdoton releistäkään kokeilla mikä naksahtaa ja mikä ei kun ei kaavioita löydy mikä rele mikäkin on.
Johdot nopealla vilkaisulla ehjätja samaan nivaskaanhan nuo kaikki menee, voisko mahdollisesti kumminkin joku maa vika olla? Sulakkeet on ehjät. Olleet jo pitemmän aikaa pimeänä joten luulin että pelkkä polttimo palanut mutta näin ei ole.
95 vuosimallin tds kyseessä, jossa ei LKM:ää ole.E39 530da Touring M-Sport -03
ex. E34 525tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Harju View PostJoo ei näytä olevan lukot samanlaisia, eli ongelma on että M5 lukko on ohennuttu päästä. Lätkä ei siis tule pysymään tavallisessa lukossa nappia painaessa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Tai sitten ostat M5:en ja pelastat maailmaa
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by jjjjanski View PostKyselläänpä jos jollain olisi ollut vastaava vika. Eli kuskinpuolelta pitkä on pimeänä, jännite mitattuna 0.06volttia näin äkkiseltään. Onko pitkien ohjaus yhden releen kautta vai mahdollisesti molemmille puolille omat? Yksin melko mahdoton releistäkään kokeilla mikä naksahtaa ja mikä ei kun ei kaavioita löydy mikä rele mikäkin on.
Johdot nopealla vilkaisulla ehjätja samaan nivaskaanhan nuo kaikki menee, voisko mahdollisesti kumminkin joku maa vika olla? Sulakkeet on ehjät. Olleet jo pitemmän aikaa pimeänä joten luulin että pelkkä polttimo palanut mutta näin ei ole.
95 vuosimallin tds kyseessä, jossa ei LKM:ää ole.
Yksi rele, molemmille pitkille oma sulake
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment