Millaiset polttimot kuuluu e34:sen viisarikelloon ja ei-ilmastoinnillisen lämmönsäätörulliin? Mielellään ostais uudet valmiiks ennen kuin rupee purkamaan.
Riipuu vuosimallista, mulla oli lämppärinpaneelissa lasikantainen pieni ~1,2w lamppu, osanumero 63217167000.
Saako tavallisesta E34:n takakontin lukosta tehtyä saman näköisen kuin M5:n? M5:ssä kun on joku rinkula lukon ympärillä.
Varaosakuvia vertaillessa M5:n lukkoon on merkattu osa numero 22 jota ei ole perusmallien lukoissa. Riittääkö tuon osan lisääminen?
Kato fanssista onko se itse lukon nappi samalla numerolla myös M5 jos on niin ei siinä sitten halkaisija eroa ole ja näin ollen sopii alkuperäinenkin lätkä siihen, toki kuka estää vaihtamasta M5 lukkoa siihen takaluukkuun ja siihen sitten lätkä paikoilleen.
Kato fanssista onko se itse lukon nappi samalla numerolla myös M5 jos on niin ei siinä sitten halkaisija eroa ole ja näin ollen sopii alkuperäinenkin lätkä siihen, toki kuka estää vaihtamasta M5 lukkoa siihen takaluukkuun ja siihen sitten lätkä paikoilleen.
Mites, kun kytkinrempan alotin sigun 525tds:ään. Vauhtipyörässä tuntuu sivusuunnassa välystä vähän alle sentin (foorumilla luki että normaalia), mutta pitkittäinkin tuntuu välys Vauhtipyörä ei ole pitänyt mitään ylimääräsiä ääniä mielestäni ajossa, mutta nyt alkoi hieman mietityttään, onko vauhtipyörä sittenkin sökö
Mitkäs kovat vauhtikset menee suoraan tohon M51 kylkeen? Jos semmosen laittais sitten ton kaksoispaskan tilalle
Kato fanssista onko se itse lukon nappi samalla numerolla myös M5 jos on niin ei siinä sitten halkaisija eroa ole ja näin ollen sopii alkuperäinenkin lätkä siihen, toki kuka estää vaihtamasta M5 lukkoa siihen takaluukkuun ja siihen sitten lätkä paikoilleen.
Joo ei näytä olevan lukot samanlaisia, eli ongelma on että M5 lukko on ohennuttu päästä. Lätkä ei siis tule pysymään tavallisessa lukossa nappia painaessa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Joo ei näytä olevan lukot samanlaisia, eli ongelma on että M5 lukko on ohennuttu päästä. Lätkä ei siis tule pysymään tavallisessa lukossa nappia painaessa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Sarjoittaminen on helppoa, sokka irti ja osat levälleen. Avaimeen mallailet ja kokoat haitat uuteen järjestykseen. Sorvaus tuskin onnistuu peltiseen nuppiin.
Kyselläänpä jos jollain olisi ollut vastaava vika. Eli kuskinpuolelta pitkä on pimeänä, jännite mitattuna 0.06volttia näin äkkiseltään. Onko pitkien ohjaus yhden releen kautta vai mahdollisesti molemmille puolille omat? Yksin melko mahdoton releistäkään kokeilla mikä naksahtaa ja mikä ei kun ei kaavioita löydy mikä rele mikäkin on.
Johdot nopealla vilkaisulla ehjätja samaan nivaskaanhan nuo kaikki menee, voisko mahdollisesti kumminkin joku maa vika olla? Sulakkeet on ehjät. Olleet jo pitemmän aikaa pimeänä joten luulin että pelkkä polttimo palanut mutta näin ei ole.
Joo ei näytä olevan lukot samanlaisia, eli ongelma on että M5 lukko on ohennuttu päästä. Lätkä ei siis tule pysymään tavallisessa lukossa nappia painaessa.
Lukkoa toisesta autossa lainatessa ongelmaksi tulee tietenkin avaimen sopivuus. Ilmeisesti lukkopesänkin saa purettua ja vaihdettua, mutta siihen en ole löytänyt ohjeita.
Yksi vaihtoehto voisi olla lukon sorvaaminen kapeammaksi, mutta ovatkohan lukot taas saman pituisia, eli toimiikohan nappi siltikään normaalisti.
Helpoin ja kallein vaihtoehto olisi uuden sarjoitetun ostaminen, mutta koitetaan ensin löytää jokin toinen keino.
Foorumillakin on muutamia purku M5:ia takaluukun lukosta tuskin ihmeitä joutuu maksamaan. Sitten purat oman ja viet lukkosepälle joka askaroi sulle siitä M5:n lukosta sopivan sun auton avaimille.
Kyselläänpä jos jollain olisi ollut vastaava vika. Eli kuskinpuolelta pitkä on pimeänä, jännite mitattuna 0.06volttia näin äkkiseltään. Onko pitkien ohjaus yhden releen kautta vai mahdollisesti molemmille puolille omat? Yksin melko mahdoton releistäkään kokeilla mikä naksahtaa ja mikä ei kun ei kaavioita löydy mikä rele mikäkin on.
Johdot nopealla vilkaisulla ehjätja samaan nivaskaanhan nuo kaikki menee, voisko mahdollisesti kumminkin joku maa vika olla? Sulakkeet on ehjät. Olleet jo pitemmän aikaa pimeänä joten luulin että pelkkä polttimo palanut mutta näin ei ole.
Comment