Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Roisto View PostPaljo pitäs olla navasta kaareen 60/40 madallussetin kans? Edessä ja takana.
Mitkäs olikaan alkuperäiset mitat?VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
-
Osaisko joku kertoo, minkä takia 1994 525 tds:n oil servicen yksi vihreä "tolppa" kestää n. 700km? Eli öljynvaihtoväli olisi siis n. 3500-4500km tällä hetkellä, kuulostaa aika lyhyeltä. Autolla ajetaan pääasiassa maantieajoa. Voisiko virheellinen kierroslukumittarin näyttämä aiheuttaa sen, että auto luulee sillä ajettavan jatkuvasti kovilla kierroksilla ja näin siis lyhentää vaihtoväliä? Kiekkamittari näyttää tuplat jostakin syystä, ei tiedossa miksi.
Comment
-
-
Paljon KUULUISI olla M50B20-koneessa (manuaali) tyhjäkäyntikierrokset? 750rpm? Omastani olen MAF:in sekä ICV:n putsaillut sekä tulpat ja ilmansuodattimen vaihtanut, eikä tyhjäkäynnillä käy kuin about 550-600 rpm, olettaen että kierroslukumittari pitää kutiaan.
Lämpimänä pudottelee vielä bonuksena ajoittain yhden pytyn pois pelistä. Joku puola tai rikkinäinen tulpanjohto selittäisi kyllä sen vajaalla käynnin, mutta ei vielä noita alhaisia kierroksia. Ei tahdo seuraavassa katsastuksessa vaan mennä päästöt tällä menolla läpi....:think
Comment
-
-
Originally posted by Jurkutti View PostOsaisko joku kertoo, minkä takia 1994 525 tds:n oil servicen yksi vihreä "tolppa" kestää n. 700km? Eli öljynvaihtoväli olisi siis n. 3500-4500km tällä hetkellä, kuulostaa aika lyhyeltä. Autolla ajetaan pääasiassa maantieajoa. Voisiko virheellinen kierroslukumittarin näyttämä aiheuttaa sen, että auto luulee sillä ajettavan jatkuvasti kovilla kierroksilla ja näin siis lyhentää vaihtoväliä? Kiekkamittari näyttää tuplat jostakin syystä, ei tiedossa miksi.E46 330da M-sport2 touring
E39 520i touring emännän käyttis
ex:E34 525i m20
ex:E34 540i M-sport Santorinblau
Comment
-
-
Originally posted by Astir View PostPaljon KUULUISI olla M50B20-koneessa (manuaali) tyhjäkäyntikierrokset? 750rpm? Omastani olen MAF:in sekä ICV:n putsaillut sekä tulpat ja ilmansuodattimen vaihtanut, eikä tyhjäkäynnillä käy kuin about 550-600 rpm, olettaen että kierroslukumittari pitää kutiaan.
Lämpimänä pudottelee vielä bonuksena ajoittain yhden pytyn pois pelistä. Joku puola tai rikkinäinen tulpanjohto selittäisi kyllä sen vajaalla käynnin, mutta ei vielä noita alhaisia kierroksia. Ei tahdo seuraavassa katsastuksessa vaan mennä päästöt tällä menolla läpi....:think
Itsellä tiputti tossa aiemmin keväällä sama kone aina vähintään yhden pytyn pelistä välillä tipahti käymään neljällä. Tämän aiheutti rikkinäinen Motronic-boksi.
Comment
-
-
Kysymyksessä e34 520i vm -89.
Missä voi olla vika kun välillä toimii se kulutusmittari ja Välil ei toimi ja ainaku lakkaa toimimasta niin auto samal pörähtää ja sama kun lähtee toimimaan niin auto pörähtää. Ja samalla mittari lähtee toimii ja auto siis pätkäsee vähän. Missä voi vika olla?
:think
Comment
-
-
miten helposti vaihtuu bensalinjat tankilta eteen asti? Tarvitseeko tankkia irrottaa/laskea? Putket ihan tiensä päässä, tiputtaa suoraan pakoputken päälle, eli on aikalailla tikittävä aikapommi...
EDIT: Kolme putkeahan siellä menee, lähtö, paluu ja huohotus? Lähtöhän tulee suodattimen kautta joten sen saa uusittua suodattimelta eteenpäin helposti (lähtö on se ainoa vuotava). Huohotus menee huohotussäiliöön, mutta entäs paluu?Last edited by Supra^; 05-08-2012, 02:29.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment