Meinasinkin tuosta avauksesta ilman sähköä. Kahvan nostelut taitaa riippua vähän korimallistakin.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Todennäköisesti ovet lukossa ja virrat poisOriginally posted by TJJ View PostMissä tilassa auto pitää olla jotta tuo toimii? Mistä lämmityksen huomaa? En löydä WDS:stä mitään tuohon liittyvää, joten asia ihmetyttää.
Muistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
Vuosimallien 2000 ja 2001 manuaaleista en löytänyt mitään tuohon viittaavaa.Originally posted by jsr85 View PostMuistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Nosta oven kahvaa n. 5sek ajan ja laske irti... Lukko lämpenee 20-40sek ajan. Toimenpide voidaan suorittaa 3 kertaa, jonka jälkeen pitää odottaa 30min:thinkOriginally posted by jsr85 View PostTodennäköisesti ovet lukossa ja virrat pois
Muistaakseni käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lämmityksestä juttua.
Comment
-
Ei minulla soi vaikka avaan avaimella. Tuohan on koodattavissa, mutta minulla tuo on alkuperäisenä toiminut noin. Lukkopesässä on tuota varten kytkin, jos se on rikki/piuha poikki, niin silloin varmaankin häly alkaa huutamaan.Originally posted by mijuko View PostLisää lukko-asiaa... Miten avaimella saa kytkettyä alkuperäisen hälyttimen pois päältä ja taas päälle. Kauko-ohjaimella tulee yleensä avattua, mutta joskus oon vaan hätääntyny kun on suoraan avaimella roplannu autoon ja hälytin soi
Comment
-
Ei soi mullakaan. Pari-kolme kertaa ei ole mukana olleen avaimen kaukosäätö syystä tai toisesta pelannut ja aina on päässyt avaimella sisälle sentään.Originally posted by TJJ View PostEi minulla soi vaikka avaan avaimella.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Joo, sieltä löytyi, mutta ohje koskee E34:ää. Ja ETK:sta löytyy E34:n kohdalta kuva jossa lukkopesän ympärillä olevaan renkaaseen menee johto jonka päässä on virtaliitin. Mutta E39:stä ei tuota löydy. Joten edelleen ihmettelen miten E39:n lukkopesä lämpiää? Uskon voimalla ilmeisesti...Originally posted by mijuko View PostBimmerforums.com syövereistä muistan lukeneeni:think
Comment
-
Originally posted by TJJ View PostEi E39:n ohjekirjassa lue mitään kahvan nostosta. Joten onkohan sillä mitään merkitystä tässä asiassa? Ohjekirjassa sanotaan vain, että kiertämällä avainta ääriasentoihin voidaan ovi avata tai lukita. Tosin eikös joissain malleissa mennyt lukkopesän lämmitys päälle kun kahvaa nosti? Ilmeisesti E39:ssä ei tuota ole.
No luki tai ei niin toi on kyllä tänään aamulla aika tarkkaan testailtu
Ei auennut ovi vaikka miten käänteli avainta ja nostelin myös kahvaakin mutta randomisti, ovi aukes vasta sitten kun teki nimen omaan noin miten mulle neuvottiin eli avaimesta vastapäivään ekaan kohtaan, kahva ylös ja avaimesta toinen samallainen kääntö lisää niin johan alkoi aukeamaan.
Comment
-
Tuo kahvan nostokin on näköjään E34:stä peräisin oleva ohje:Originally posted by NikoTD View PostNo luki tai ei niin toi on kyllä tänään aamulla aika tarkkaan testailtu
Ei auennut ovi vaikka miten käänteli avainta ja nostelin myös kahvaakin mutta randomisti, ovi aukes vasta sitten kun teki nimen omaan noin miten mulle neuvottiin eli avaimesta vastapäivään ekaan kohtaan, kahva ylös ja avaimesta toinen samallainen kääntö lisää niin johan alkoi aukeamaan.
Although the passenger door lock is no more...the doors, trunks (sedan), and hatch (on Tourings) can all be opened manually when there is a power failure. And from the 2000 model year-up...the doors can be opened from the inside EVEN if the car is double-locked with the master key. Just press t
There is no need to LIFT & HOLD the door handle any longer (like in the e34)...you just insert the key and turn it counter-clockwise PAST the position that normally actuates the power unlock (this is where many screw-up when trying the manual unlock...they stop where they normally turn the key).
Comment
-
Hämmentävää koska mulla nimen omaan oli ennen e34 mutta ei mulla ollut mitään hajua koko kahvan nosto hommasta mutta en taas saanut e39 ovia auki ennen tuota neuvoa. Täytyykin huomenna kokeilla ihan piruuttain tota vielä kun on akkukin irti autosta. Jos vaikka oon aamulla ollu niin nukuksissa ja hermona yhtäaikaa etten edes itse tiedä miten lopulta sen oven auki sainOriginally posted by TJJ View PostTuo kahvan nostokin on näköjään E34:stä peräisin oleva ohje:
Although the passenger door lock is no more...the doors, trunks (sedan), and hatch (on Tourings) can all be opened manually when there is a power failure. And from the 2000 model year-up...the doors can be opened from the inside EVEN if the car is double-locked with the master key. Just press t
There is no need to LIFT & HOLD the door handle any longer (like in the e34)...you just insert the key and turn it counter-clockwise PAST the position that normally actuates the power unlock (this is where many screw-up when trying the manual unlock...they stop where they normally turn the key).
Comment
Comment