Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by buksin-1 View PostToinen liitin on oven saranan kohdalla ja toinen itse airbagissa.
Comment
-
-
Eikös toi ulkolämpitilan mittari toimi vastus periaatteella? Mikähän sen "käyttöjännite" mahtaa olla?
Ihmettelen tässä tuota erästä piuhaa puskurin alla, mittailin, että sinne tulee hieman vajaa 3V. (Eli varmaan se 3V, tuo mittari nyt näyttää vähän sinnepäin.) Voisiko se olla lämpöanturin piuha?:think
Comment
-
-
Originally posted by Tuokki2 View PostKuskinpuolen takaovessa on ollut jo hetken vikoja: s.lasi menee alas mutta ei nouse ylös, sama juttu keskuslukossa.. Nyt huomasin ettei sisävalokaan syty kun avaa kyseisen oven.. Onko tuolla jossain joku liitin olemassa josta menee virrat kaikille noille toiminnoille? Jos vika löytyisi.. Kun saman oven kaikki sähkölaitteet kettuilee.
Tai sitte johtoa poikki?
Sähköjen liitin on tietysti sarananpuolella, ja ovikytkin siinä lukon vastakappaleessa...BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View PostEikös toi ulkolämpitilan mittari toimi vastus periaatteella? Mikähän sen "käyttöjännite" mahtaa olla?
Ihmettelen tässä tuota erästä piuhaa puskurin alla, mittailin, että sinne tulee hieman vajaa 3V. (Eli varmaan se 3V, tuo mittari nyt näyttää vähän sinnepäin.) Voisiko se olla lämpöanturin piuha?:think
Lämpötila-anturin liitin on linkin mukainen ja löytyy vänkärin puolelta puskuri liepeiltä. http://www.ebay.com/itm/65816905133-...-/110601389952E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostEttei kaikki vika ois nyt vaan siinä oven valokatkaisimessa? Sähkölasihan ei nouse automaattisesti ylös, jos ovi on auki, eikä kait mene ovi lukkoonkaan?
Tai sitte johtoa poikki?
Sähköjen liitin on tietysti sarananpuolella, ja ovikytkin siinä lukon vastakappaleessa...Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by Lapa735ia View PostMuistelisin, että jännite on 5V. Onko mitään liitintä, vai pelkät johdot?
Lämpötila-anturin liitin on linkin mukainen ja löytyy vänkärin puolelta puskuri liepeiltä. http://www.ebay.com/itm/65816905133-...-/110601389952
Kiitoksia!
Comment
-
-
530iA -02
Auto sytyttää moottorin häiriövalot ym muut tauluun ja tehot katoaa täysin ei vastaa kaasuun eikä mitään, mutta pysyy käynnissä. Sit ku sammuttaa ja käynnistää uudelleen mitään vikaa ei esiinny. Tehnyt tämän kaksi kertaa, viimeksi noin 2tkm sitten ja sitten tänään. Auto on vaimon käytössä joten ei oo ite päässy kokemaan tapahtunutta. Tämä vika siis ilmennyt n.30km/h vauhdissa. Oisko kellään kokemuksia vastaavasta viasta? On tarkotus katsastaa loppuviikosta, jolloin näkee vikakoodit...Muulloin on lähtenyt käyntiin aina normaalisti ja toiminut niinkuin kuuluu. Autolla ajettu 209tkm ja kampiakselin pakopuolen asentotunnistin vaihdettu noin 30tkm sitten.530XD LCI M-Sport
ex E39 530iA M-Sport
ex E39 530dAT
Comment
-
-
On varmaan vastattu 90 kertaa, mutta kysyn silti. Miten parkkitutkan kuuluisi toimia? Automaatti 530d:ssa on tutka edessä ja takana. Kun pistää pakin päälle, kuuluu piip ja PDC-valo palaa keskikonsolissa. Tutka toimii eteen ja taakse. Kun vauhti kasvaa vähän kovemmaksi, niin PDC-valo sammuu eikä sen jälkeen tutka toimi enää mihinkään suuntaan ellei PDC-napista laita tutkaa päälle. Jos siis on sellainen tilanne, että tulee töistä ja ajaa auton suoraan talliin/katokseen nokka edellä, niin etututka ei toimi hitaassakaan vauhdissa. Vaatiiko tuollaisessa tilanteessa aina, että tutka pannaan napista päälle? Aktivoiko pakki sitten tuon ns. automaattisesti? Onko tutkaa mahdollista koodata toimimaan automaattisesti aina esim. alle 5km/h vauhdeissa?
Comment
-
-
[QUOTE=zeniitti;2859585]On varmaan vastattu 90 kertaa, Jos siis on sellainen tilanne, että tulee töistä ja ajaa auton suoraan talliin/katokseen nokka edellä, niin etututka ei toimi hitaassakaan vauhdissa. Vaatiiko tuollaisessa tilanteessa aina, että tutka pannaan napista päälle? Aktivoiko pakki sitten tuon ns. automaattisesti?
Just noin se mullakin toimii. Napista päälle tai vaihdekeppi R.
Comment
-
-
No mikäs helvetti nyt tuli buimurin soittimeen, tossa jarruremonttia tein, saamatta mitään aikaseksi kun olikin vääränkokoset palat (liian korkeat levyn säteen suuntasesti mitattuna).
No, tämän jälkeen soitin (Alpine), ei lähteny päälle ku aloin siirtää autoa. Ja nyt sitte ku painoin soittimen resetointia, niin palaa näppäinvalot "ristiin", eli ku on oranssit tai vihreet valot, niin nyt palaa molemmilla väreillä sekasin... ARGH! Ja sulakkeiden irroittaminen ei vaikuttanu, palo kokoajan! Menee herrrrrrmo tohon keksintöön!
Ja pari kertaa tehny sitte sen, että tihku ei toimi, vaan pyyhkii kokoajan....BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostJust noin se mullakin toimii. Napista päälle tai vaihdekeppi R.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by eiskalt View PostIhan johdot vaan, näyttää siltä, kun olisi katkennut mahdollisesti kovasta nykäsystä. Eli varmaan se on juurikin sen anturin piuha. Pitää joskus mitata kunnollisella mittarilla, tuossa on välillä ollut aika rajujakin heittoja mittaustuloksessa. (luulisi, ettei noin simppeliä värkkiä vois kovin huonosti tehdä.)
Kiitoksia!
Tuossa omassaki kylmien ja kosteiden kelien saapuessa lämpötila alkanut näyttämään muutaman asteen liian kylmää. Liekkö hapettumaa johdoissa/ liittimissä? Tai sitten anturi vetelee viimesiään.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
Comment