memebuy23buy

E61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jaki
    replied
    Originally posted by Kosta87 View Post
    Tänään lähdin tolpasta aamulla töihin ja 25km jälkeen lämmöt nousi juuri ja juuri 88C. Pakkasta oli n.-6C.

Kai tuon nyt pitäisi kavuta hieman nopeammin sinne päälle 90C lopulta?
    Itsellä ei koskaan lämpene yli 89 astetta, mutta kuulostaahan tuo vähän pitkältä matkalta ennen kuin tuo lämpö saavutetaan.
    Onko syylarin edessä se kaihdinsysteemi?

Leave a comment:

• Kosta87
    replied
    Mitkäs letkut lyttyyn jos haluaa koittaa tuon päätermarin?

Tänään lähdin tolpasta aamulla töihin ja 25km jälkeen lämmöt nousi juuri ja juuri 88C. Pakkasta oli n.-6C.

Kai tuon nyt pitäisi kavuta hieman nopeammin sinne päälle 90C lopulta?

Leave a comment:

• mtv67
    replied
    EGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..
    Aja pidempi lenkki. Mulla oli lämpö 77astetta n.10 km matkalla egr ja päätermarin vaihdon jälkeen. Pidemmällä lenkillä lämmöt oli 88-94 -3asteen pakkasella.

Leave a comment:

• Shappire
    replied
    EGR termari vaihdettu ja ajettu muutamia kilometrejä. Lämmöt siinä -75c pinnassa :/ Kai seuraavaks sit päätermari.. Kl-varaosista hankin tuon egr termarin..
    Aika monta kerta tänne olen maininnut, että testatkaa nuo termarit ennen vaihtoa, niin ei tarvitse arpoa mikä niistä on rikki jos niistä nyt joku on risa.

Letkupihdeillä letkuja luttuun ja baanalle.

Leave a comment:

• Kosta87
    replied

Leave a comment:

• Mikiis
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Minäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minulta

minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana

Vittumainen vaihtaa, ei kiinnostas yhtään.
    Mikset käy paikallisesta tarvikeliikkeestä oem-termareita. Ois helpompi käydä valittamassa ja vaihtamassa

Vaihtotyötähän tuo ei helpota tietenkään yhtään

Leave a comment:

• Sami_R
    replied
    Tilanne olis sellainen että tuossa ajelin juuri 10km matkan ja auto käynnissä sen jälkeen n.5min ja salavalikko näytti lämpötilaa 58c..

Ei vissiin ihan normaalia? Egr termari vaihdettu vuosi sitten. Siitäkö kannattaa nyt sit lähteä että vaihtaa sen?
    Tuntuu että itse lähtisin vaihtamaan päätermaria jos sitä ei ole vaihdettu. :think Mutta tää nyt on tällaista hakuammunta mutua...

Leave a comment:

• Kosta87
    replied
    Tilanne olis sellainen että tuossa ajelin juuri 10km matkan ja auto käynnissä sen jälkeen n.5min ja salavalikko näytti lämpötilaa 58c..

Ei vissiin ihan normaalia? Egr termari vaihdettu vuosi sitten. Siitäkö kannattaa nyt sit lähteä että vaihtaa sen?

Leave a comment:

• Mlatvala
    replied
    Originally posted by Prison View Post
    Täällä meni just helmikuus vaihettu päätermari vaihtoo. Egr pelaa... Toistaseks vaihtotermaris luki isolla made in italy.. Alkaa mennä tuo vaihtamine aika nopeesti jo rutiinilla
    Minäkun soitin kl varaosiin että laitan teille (muistaaksein) kolme termaria tulemaan takuuseen niin olivat ihan silleen, että ei noita keltään muulta hajoa kuin minulta

minä vähän koitin että oon vähän kuullu että on yheltä toiseltakin joskus päätermari mennyt jo takuuaikana

Vittumainen vaihtaa, ei kiinnostas yhtään.

Leave a comment:

• Korpraali
    replied
    Onkos egr termariin ja toiseen termariin jotain selostusta tai kuvia avuksi vaihtohommaan jo olemassa?
    Vaikka siitä: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/...hange-t107244/

Tai

Leave a comment:

• Kosta87
    replied
    Onkos egr termariin ja toiseen termariin jotain selostusta tai kuvia avuksi vaihtohommaan jo olemassa?

Leave a comment:

• _Rontti
    replied
    tänään just vaihtelin egr ja päätermostaatin + jäähdytinnesteet huuhtelemalla. Ennen vaihtoa lämmöt oli n.70 astetta. Termarien vaihdon jälkeen lämmöt nousi 93asteeseen. Toiv. Ei iha heti hajoa termostaatit viel vesipumppu vaihtoon kun hieman välystä tuntus olevan.

Leave a comment:

• -rik
    replied
    Egr vuoden vanha, päätermari ehkä 10kk, laatikon termari 8kk. Lämmöt nousee vähä yli 80 vielä, ootellaanpa kovempia pakkasia... jossei nyt paljoa alle 80 tipu nii ei jaksa ruveta ressaa. Korkeintaa egr termarin vois vaihtaa jos iskee oikein tekemisen puute

Leave a comment:

• Prison
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    61 astetta. Jee. Egr kaks kuukautta vanha. Päätermari varmaan 10 kk, laatikon termari ehken 9kk vanha.

Bingo vitun termostaatin paskat.
    Täällä meni just helmikuus vaihettu päätermari vaihtoo. Egr pelaa... Toistaseks vaihtotermaris luki isolla made in italy.. Alkaa mennä tuo vaihtamine aika nopeesti jo rutiinilla

Leave a comment:

• Mik@
    replied
    Mitkähän superi termarit mulle on sattunut.. kohta kolme vuotta samoilla ja hyvin toimii edelleen.

Leave a comment:

Working...
X